Nyugi csak vicceltem az árral kapcsolatban! Megígértem, hát állom a szavam!
Vasárnapra azt találtam ki, hogy a hajógyári szigeten próbálgasd, mert ott a kutya nem jár! Viszonylag jó az út és van egy szép egyenes amin meghúzhatod a fülét!
Sok meglepetés szerintem nem fog érni, mert tud kezesbárány is lenni és harapós kis is!
Jó neked a hajógyári sziget? Vagy inkább lábtartótól-lábtartóig akarod dönteni a hegyekben?
Szerintem a tiédnek az ára teljesen korrekt . Ha drágább lenne, nem tudnám megvenni...
Szerintem vasárnap kipróbálom, és majd akkor tudom megmondani, hogy IGEN ez az, ezt akarom megvenni. Valószínű így lesz, de még nem vinném magammal a pénzt oda, majd elintézzük jövő héten, ha ez neked megfelelő...
Már csak ez jár a fejemben, hogy vasárnap jó idő legyen, és végre én is vezethessem!
Bírta, egy darabig! Aztán szezon végéreelrepedt a csavar körül a kereszttartó.
Megheggesztettem, és akkor csináltam az alsó kitámasztót, amit azóta 2-2 csavarral hozzáfogattam a hogyishijjjjákhoz. Valahol már van fönt olyan kép is assszem.
A pasas jó ideje próbálja eladni, és egyre lejjebb megy az árral! Próbáld meg, hátha!?
Ez a motor egyszerűen gyönyörű! Legalább 100e ft-nyi extrát ad hozzá!
Én is álmodoztam anno róla, de nem volt annyi pénzem (igaz akkor még 750körül adta azthiszem)!
Jah...még vmi...Imitrikes mocijának a színe jön be legjobban....úgyértem Rf-en sztem az a legszebb festés...meg a világos ezüst....volt is egy ilyen színű 400as 7kilóba....el is vitték sztem, mert már nem látom!
Imitrikes! említetted, hogy számítsák be neked a 600asba....tényleg eladó a Tiéd is? Hol lax? :)
Noh....már több száj(ill kéz-)menésem már nem lesz...:)
Hát ez a VC mennyire veszélyes?mert vhol olvastam(lehet, motorlandos fórumon), hogy nem bírják normálisan beállítani a vezérlést miatta...nemtom ebből mennyi igaz!?
Egyébként jövő héten megnézem...aztán majd eldől....persze nem akarok én mindjárt beleugrani....ha nekem ok...utána még szerelő ismi...és utána döntök!
Egyébként már tényleg régen fenn van...talán ősztől....de naon sok mocc fent van ősztől....egyszerűen nem lehet már eladni őket...:S
Ez korrektebb állapotban van...szerintem!
Egyértelműen VC-s blokk....:)
Meg még van a Full-Gas-nál egy, amit itt meg is említett egy fórumozó hölgy, hogy az övé volt!
Csak a Full-gas meg rohadt messze van tőlem...talán balaton környéke, ha jól tom...S
Adásvételit kapsz a papírboltban, csak áthúzod, hogy személygépkocsi és föléírod h. motorkerékpár.Megasztán csak egyszer kell irogatni nem háromszor!
A fölső 2 példány a vevőé!
Tegnap én is baromi jót motoroztam, igaz egyedül... de akkor is jól esett!
Ma is azzal mentem, hát nem tudom ki mit mond de városba nekem nem tudják azt megfizetni, hogy nem állok a dugóba és nem fizetek 500ft-os parkolási díjat! Ja és 10perc alatt bárhol ott vagyok a városba(persze akkor nem cibálom )!
Tényleg, GejzaR ha vasárnap vezeted akkor el is akarod majd vinni már, mert akkor valami adás-vételit kéne szermányolni!
Nem akarlak elszomorítani, de azt hiszem a másik oldala hiányos a motornak!
Mert már régóta hírdeti ezt a pereces motort!
Szerintem még legalább 100-at rá kell majd költened!
Lehet, hogy elpozícionáltam az enyém árát?
Széttörtet, idomnélkülieket adnak 500 körül...
GejzaR! Te mit gondolsz erről!?
Na elmotoroztam az idei első tank naftát:)Jó ment a kis gép,élveztem nagyon.Fent voltam Balatonalmádiban a kilátóban.Érdemes megnézni ha valaki arra jár.
kissb
az enyémet beszámolhatod 600ér, 44000km, március végén megy műszakira, új láncszett, elsőfékbetét, elsőgumi, levegőszürőpucolás, gyertyacsere olajcsere 42000nél.
A féktárcsa alapján VCs blokk.
Idomot meg vehetett rá bontóban ha csúnyán leharcolta.
Eltérés még a hátsó féknyereg, utaslábtartókonzol. kormánykapcsolók.
Az 1. sorozat RF400 komplett robbantott - 95 elötti és utáni, sima16 szelepes és VC model -ez minden ami föllelhető volt.
A 2. sorozat a 400 bandit VC-s blokkjának a Service Manualja csakhogy érthető legyen a működése.
A 3. sorozat a 400 bandit sima blokkjának robbantott sorozata.
Nekem ezek így vannak meg.
Megvan még a 600as meg a 900as Manualja is, (meg még 1-2) de azok 3-400 oldalak.
hi! megkeresrtt engem a manusz hogy számítsam be a 600asomba.. ha élég pénzt igér lehet énis tárgyalok vele..
kép alapján nemsok baja van.. vázakkor tekeredik ha valamiben elakad csúszás közben,,
Erről az 1 db kis méretű képről szerintem senki sem tud megállapítani semmit... Annyi látszik, hogy sérült, mert csúszott... Nézd meg, ha tetszik vidd el szerelőhöz átnézetni .
A VC pedig lehet "94-es gépeken is, legalábbis nagyon remélem, mert nekem a szerelő azt mondta, hogy Zorro RF-je is változó szelepvezérlésű .
Nemrég még 500ért hirdette a srác...gondolom, mert csúszássérült...illetve majd kiderül!
Először megnézem, hogy nem-e vmi naon leharcolt darab....aztán ha tetszik, akkor motoros, szerelő haverommal is megnézetem(ő azért mélyrehatóbban látja a dolgokat)!
Egy fényezés ráfér...az kb. egy 50e Ft....de ha jó motorikusan, és nem ment el a váz is(bár akkor talán durvább idomsérülések lennének:)....szóval akkor nem lenne rossz vétel, mert 550körül megállna....plusz ugye az átírás!
94es a gép....ez miben tér el a 96utániaktól? Gondolom még nincs VC....meg mintha olvastam volna, hogy állítható az első teló, meg ugye nem digit. a műszerfal!
Van még vmi eltérés? Vagy kb. ennyi?
Nah...ha megkérhetlek Titeket, véleményezzétek a mocit első ránézésre....picit jobban ráláttok a témára, mint én...:)
Bazz...szabadnapos vagyok...erre egy deka napsütés sincs...sőt szemereg az eső....pedig menni akartam mocizni...:S:(
Imitrikes!
Honnan szerezted ezeket az EPC, és szervízinformációs képeket? Megvan az eredeti program is, vagy csak képek?
Melyik RF-hez valóak konkrétan? (évjárat, ccm)
Nagyon jók, és hasznosak! :) Köszi!
Vasárnapra azt találtam ki, hogy a hajógyári szigeten próbálgasd, mert ott a kutya nem jár! Viszonylag jó az út és van egy szép egyenes amin meghúzhatod a fülét!
Sok meglepetés szerintem nem fog érni, mert tud kezesbárány is lenni és harapós kis is!
Jó neked a hajógyári sziget? Vagy inkább lábtartótól-lábtartóig akarod dönteni a hegyekben?