épp ezért mivel az elsöt terheli rajta a súly és maximálisan lehet vele elérni a fékezést,és mivel a hátulja fel emelekedik igy mindig a motor fék és ha láb fékkel túlzásba viszed,az kopik betyár mód a közepe...meg nézetme volna miylen formálya volt .....
Ohh...köszönöm, hogy megint felnyitottad a szemem...persze hogy a fékezéstől kopott a hátsó gumim, kizárt, hogy az erős gyorsításaimtól.... Főleg, hogy a fékezések 90%-a az első gumit terheli (ami nálam szinte új) De mindig elfelejtem, hogy te vagy a mester! Zoooooo...!
nah erre mondják hogy nem tud gazdálkodni,mert a fékezéssel lehet a leg jobban zabáltatni a gumit,,szóval van mit gyakorolni,,,meg azt is fiygelembe kell venni mennyi súlyt cipel a mocid,én a majdnem fele vagyok,tehát ez ugyan úgy kihatással van,mert a gépünk ugyan azt tudja,tehát én is cinálom,sok tényezö van nem csak a csuklód..hömérséklet külömbségek nem mind egy hogy a legmagasabb höfök aszfalton 25 fok odakint vagy 50 itthon mikor midnen málik
mennyi van a mocidban,4000km?
mig az elsö gumimat le nem cseréltem ,és sem nagyon fáradtam el az 8000 volt,utánna jöttek szépen fokozatosan az izgalamsabb jelenetek...
mig az elsö gumimat le nem cseréltem ,és sem nagyon fáradtam el az 8000 volt,utánna jöttek szépen fokozatosan az izgalamsabb jelenetek...
térdeddel a tankot boka és afelett a vázat ozt csá