Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aha...
épp ezért mivel az elsöt terheli rajta a súly és maximálisan lehet vele elérni a fékezést,és mivel a hátulja fel emelekedik igy mindig a motor fék és ha láb fékkel túlzásba viszed,az kopik betyár mód a közepe...meg nézetme volna miylen formálya volt .....
nem beszélve a g-röl
áá dehogy is oszt,csak egyszer mocizni akar utánnam,,,mert felébredt benne a versenyszellem multkor...
Ohh...köszönöm, hogy megint felnyitottad a szemem...persze hogy a fékezéstől kopott a hátsó gumim, kizárt, hogy az erős gyorsításaimtól.... Főleg, hogy a fékezések 90%-a az első gumit terheli (ami nálam szinte új) De mindig elfelejtem, hogy te vagy a mester! Zoooooo...!
nah erre mondják hogy nem tud gazdálkodni,mert a fékezéssel lehet a leg jobban zabáltatni a gumit,,szóval van mit gyakorolni,,,meg azt is fiygelembe kell venni mennyi súlyt cipel a mocid,én a majdnem fele vagyok,tehát ez ugyan úgy kihatással van,mert a gépünk ugyan azt tudja,tehát én is cinálom,sok tényezö van nem csak a csuklód..hömérséklet külömbségek nem mind egy hogy a legmagasabb höfök aszfalton 25 fok odakint vagy 50 itthon mikor midnen málik
dehogy osztom...
má megint osszátok egymást?
amennyivel csúszol mi?
Én mintha egyenesben láttam volna
igen a leg lassab tempóm kanyarokban vagy esteleg még 60....
miért hagyja le a felét?
Ja és az én gumim 3000-nél csereérett volt...sóskajóska...
Ne aggódj te emiatt...hidd el soxor kitekertem a nyakát amennyire csak ki lehetett...
megtalálom neki-......................had könnyezzen
80 km/h
Dr. Birivel este megvizsgáltatom magam.... csak, hogy megnézzük hogy egy az a kettő
mennyi van a mocidban,4000km?
mig az elsö gumimat le nem cseréltem ,és sem nagyon fáradtam el az 8000 volt,utánna jöttek szépen fokozatosan az izgalamsabb jelenetek...
Innen már csak egy lépés biri hogy elkezdi kerestetni veled a 2G pontját. (De készülj fel hogy csak egy van)
mint a cross
térdeddel a tankot boka és afelett a vázat ozt csá
Dr.Zoo magyar nevén Dr. állatkert ...leánykori neve: Inszeminátor Zozó