Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia mindenkinek! Motorolajjal kapcsolatos kérdésem, milyen olajmárkát javasoltok 2002-es Hayabusaba?
A berger motor tuti hely!!!!
Már 3 motoromét csináltattam nála,hibátlan.Korrekt a srác,van anyag,dizájn,szín,kínálat.
Úgy menj,hogy legyen időd,mert jól átbeszéli a témát.
ülés ügyben ez is közel van pesthez..

http://bergermotor.hu
Ismert, nagy nevű készítette. Lehet csak gyárihibás, megy vissza gariba, a többit jövőre.
Hááát nekem most is zselés ülésem van, és leér a térdem minden kanyarba amibe akarom... Nem venném észre, hogy hátrányosabb lenne. És nem is tört ki pedig 4 éve használom! Gondolom függ attól is ki csinálja... Viszont van 2 tartalék ülésem azt szeretném zseléztetni hímeztetni! Sokat inkább túrázgatunk már és kényelmesebb mint a gyári! Gondoltam csináltatok még egy csicsásat is!
Köszönöm mindenkinek a segitséget!
a dugattyú átmérő ugyanolyan, de a csapszegnél más a kialakítása, azt hiszem a csapszeg átmérő sem egyezik meg.
Pontosan tudja valaki mi a különbség a gen2-es dugattyúja meg a gen1-esé között?Ma néztem egy 2008-as hengersort,de ugyan olyan dugó volt benne mint az én gen1-esemben.Lehet hogy az cserélve volt vagy nem az övé volt?
Eladó második generációs busához.
Bos gts sportdobok:Ára:100.000ft
Szép állapotban brutális hanggal
Hali! Ha papásan motorozol, és egyenesen haladsz akkor tök jó a zselés ülés, ha kanyarogsz és döntögecc, akkor a zselé elnyomódhat, és deformálódik az ülés. Tapasztalat.
Jééézus...
Eladó!
Titan palást 430mm 60-as csatlakozas. E jel+ dbkiller hozza. 60000Ft
Köszönöm!
TomMot-ék jók lesznek ? :
H-1113 Budapest, Villányi út 18

Email: info@tommot.hu
Telefon: +36 (70) 410 3063
http://www.tommot.hu
Sziasztok! Tudna valaki adni egy elérhetőséget Hayabusa ülés zselézés, hímezés készítőjéhez?
Igen tudom,de olyat találni talán még nehezebb.Van egy igéretem jövő hétre,de majd meglátjuk.
Esetleg még annyi segítséget tudok adni, hogy a 2. gen hengere is kompatibilis az elsővel, természetesen a dugattyúknak maradnia kell az 1. generációsoknak a hajtókat eltérő kialakítása miatt
Sajnos így van. A gond az hogy az egyik henger nagyon megsérült. (Felszántotta egy törött gyűrű!) Kb az 1400-as dugattyú szettel lehetne kifúrni belőle a hibát,de még az sem biztos.. Azzal viszont meg nagyon sokmindent változtatni kellene benne.(Hengerfej,vezérlés,befecskendezés,főtengely csapágyazás....) Hátha valaki nagyköbcentis busát épít és nem a gyári hengersorból indul ki...
Elég nehéz lesz találni, hisz ami blokk használható, azt egyben szokták eladni valami egyedi autó építéshez. Megoldás lehetne a nikasilozás, csak hengerenként 70-80 ezer forintba kerül...
Sziasztok.Ha valakinek lenne eladó jó állapotú/kevés kilóméteres hengersora dugattyúkkal Gen1-es busához,érdekelne.
Ma este már fent-lesz a Használtauton
És az árát nem írnád ki? Hogy ne barkóbázzunk itt...
Íme a vas
Küldtem képeket.