Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Öööö ok beszartam
Na vegyél vissza ütök olyat mint a busz kerék
Na latod ahhoz nem volt szerencsem es talan mar nem is lesz
Sok sznob hayabusas hetszentsegit nekik nem haylandoak elismerni egy jo olajzo überségét..bekepzelt nepseg foleg sero79
Es ekecselek is
Szerintem a zsiguli tartálya a faszba sincs a Dácia uborkás üvegéhez képest ! Na az mutatna kívül az szentség !
Egyertelmu latom a haccazas utan hamar felveszed a fonalat
Persze és azt is csak azért teszi hogy megvizsgálja az összetételét
Na latod ez nem fordulhat elo egy hayabusas nem csuszik el maxmimum csak kozelrol nezi az aszfaltot
Jól van öregember kezdtem már aggódni hogy elbasztad a csepp számot és az olajos gumi miatt berepültél az árokba.
Amit csak siman felrakhatsz az mas ugy hijjak tampon
Hallgass rc51re nem mond zoldsegeket
Masreszt kesz a lancolajzom es a zsiguli tartalyt szandekosan kivulre fogom tenni hogy gyonyorkodhessek benne minden percben. Harmadreszt mivel sporolok vele 5 evente 20eftot ezert mindenkeppen szandekomban all belepni az lancolajzo hitgyulekezetbe
Negyedreszt vedd meg azt a -1+2 attetelt ne gondolkozz.. akkor kellett volna amikor megveszed azt a csodat de ha mar megvetted hallgass az oreg csokakra
Az igaz de olyat akartam amit csak felrakok na mindegy inkább hosszabb legyen mint rövidebb.
Ha hosszabb azt vághatod.
Gyere RR segíts gyorsan hagyd a faszba a láncolajzódat most úgyse fér be a zsiguli tartály
Egy gyors válasz kellene mert írtak rám rendeléssel kapcsolatban a hátsó lánckerék miatt(42) ,hogy a 118 szemű láncot javasolják.
Nem lesz túl hosszú megrendelhetem?
Vagy jó a gyári méret tutira?
Köszi.
Az csak 250-ig véd meg
Nem hanem még nincs motoros ruhám és farmernadrágban nem az igazi
Azert nem hasznalod a 300as tempot mert nyuszi vagy mcfly
Köszi mindenkinek ,akkor acél kerék lesz,áttétel módosítással kapcsolatban nem vettem észre hogy baj lenne a gyárival 600 as után de a tapasztalt rókáknak elhiszem a csere előnyeit. És valószínű hogy hátra 42-es kereket kap elől marad a 17 de csak azért mert én sem a 300 as tempót szoktam használni a leggyakrabban.
Ez sem rossz otlet. Viszont a motort magyarorszagon zommel nem 300 vagy felette hasznalod hanem eppen a kigyorsitasoknal illetve 150-200 alatt. Ott viszont ha eltolod a vegsebesseg felé vagyis butitod az attetelt, nagyjabol egy gyengebb ezres is vagy egy m5 bmw megeszi reggelire. Altalaban aki hayabusat vesze elvezi hogy nyomatekbol tud valtasok nelkul"csipobol" elozni vagy gyorsulni. Ezt talan nem erdemes elrontani. Ha gyorsulasi versenyre menne lehet a te tanacsod lenne a megfontolandobb gondolat
.
szia,neked a gyári áttételed van fent,hátul,valszinű elől 17_es,ne variáld át az áttézelt a gyári a leg ideálisabb,tudod ha más az áttételed a sebesség mérés is valótlan lesz van akit érdekel mit mutat az óra van akit nem ,https://motoralkatresz.eu/motorok/suzuki/1300/GSX1300R_Hayabusa/2006/
legutobb ezt a did 530Zvmxx gold amit nem tudttam kinyújtani mint a tésztát,46,3kN aszakítószilárdsága ami nem rossz.én ha variálni fogom valaha az áttételt a végsebesség növelés felé mennék.
Ertem. Ok koszonom. 15-20 ezret elmegy biztosan. 2-3 evente ugyis cserelek lancot szettben.
Nagyon hamar elkopik. Pályára súly miatt kiváló, utcára nem. Természetesen ha nem gond a sűrűbb csere akkor jó. Csak itt cserélem naphosszat és látom.
Nekem alu van hatul. Miert nem jo ha az van hatul?
Eddig nem volt gond de te mit tapasztaltal vele
Jt, sunstar végülis mindegy. A lényeg hogy a hátsó ne legyen alu.
Köszönöm a segítséget végülis a did hez képest nincs már nagy ár különbség ha ennyivel jobb az EK zvx3 530.
És lánckerékből milyen márkát ajánlanál ami tapasztalatod alapján tartós tud lenni?
A lanc soha nem nyulik egysegesen, ha forgatod egy ponton feszesebb. Minden motoron igy tortenik! A lanc csereerett. A DID csak egy opcio. Van meg az RK es az EK. Mi csak az EK lancot hasznaljuk. Minden gyarto igy a DID az EK es az RK is gyart szar nyulos es nagyon jo lancot. Penztarcad hatarozza meg a minoseget.
http://www.ekchain.jp/product/...
Itt lathatod hogy a ZVX3 lanc a legerosebb es legtartosabb mig az SRO a leggyengebb es legolcsobb.