De, szinte csak akkor, ha folyamatosan nyomtam a gázt akkor nem, olyankor az olajat tolta fel hisz akkor nyomás van és a törött gyűrű mentén a blokkba tolja a gázt.
Ha nincs prés szerszám , lengőt kibaszni nem akarod , akkor a tulajt el kell küldeni kocsmába bambiért , nagykalapács hátulról , gólyó a lukba , szigetelővel leragaszt , másik kalapáccsal ráhatást gyakorolni , golyó nem árt ha van több mert röpködnek , meg ragasztani is többször kell ! De ez inkább útközbeni ekecselés , otthon disznóólban ilyet nem csinálunk !
Te véregér!hallgasss az oregre ne otthon mókoljal. Mivel fizetesi megosztottsag van az eladoval a javitas teren ezert valamilyen szinten elszamolassal tartozol felé. Ha te ezt egy sufniban csinalod es en lennek a jo fej elado lehet megkerdojeleznem a dolgokat. Masreszt ha komoly a baj es eldontod visszaadod komolyabb iromanyra lehet szukseged hogy igazold a hibat. Ne kapkodj mert nem 10 forintrol van szo
Naná hogy a henger faláról ha kopott vagy megragadtak a gyűrűk , esetleg sok állástól , befolyt üzemanyagtól , meg szar olajtól ! Arra is felkaptam a fejem , hogy V300 volt benne ! Na ez az olaj a legfaszább versenygépekbe , de verseny után csere ! Ez erre való , nem 5000 km-re áll. 1000km-nél már csak lötyög de nem ken ! Olyan mondta aki ezzel versenyez , én nem használtam soha , bár szép a színe ! Szívesen ott lennék a boncoláskor , remélem élőben adod , ha már így döntöttél hogy orvosolod , amiért minden elismerésem ! Ha jó lesz ez a motor , úgy fogod szeretni mint a gyerekedet , és elsírod majd magad lődörgés közbe ! / Ez majd jusson eszedbe pár hónap múlva / Tudom miről beszélek , csak ezért nincs még ZZR 1400-am !
A gyűrűk mellett, tavaly volt autóm ami már extrém módon ette, elég sokáig jártam vele és a végén már 100km/liter volt az étvágy (300000km-es renault dci) és kiderült, hogy gyűrűtörés volt, 1db persze a többi is gáz volt, de ez miatt ette annyira, szépl lassan 20000km alatt kezdte el 1000/literről addig míg meg nem szabadultam tőle. Azért motorféknél eszi mert akkor a vákuum beszippantja ahonnan csak tudja pl. a szimeringtől is, de onnan ilyen sokat nem tud, ennyit a gyűrűk mellől képes. Mondjuk sokat banditnál és régi zzr-nél láttam olyat, hogy a gyűrűk elrozsdálltak és szinte eltűntek illetve eltörtek az első átforgatásnál szárazon. Persze ez a gép nyilván nem állta annyit, hogy ez legyen mert azok éveket álltak ponyva alatt.
Szerintem csinalja félhivatalos modon nehogy az elado belekosson kesobb a dolgokba ha veletlen komolyabb baj derul ki..szerviz csinalja az se baj ha ert hozza . Vagyis ne hivatalos suzuki szerviz
Mar csak felrakni kell az elozot flexxel szethasitottttam nekem ilyet ne mondj hogy lengo kiszed meg hasonlok mert csalodok benned
Nittelo nelkul mondjuk kezratetellel vagy varazspalcaval hogxan oldom meg. kezem van a szomszedban pedig harry potter fajta srac lakik..de mast nem tudok szerezni.
Mikor idáig eljutsz , szelepdekniu le , injektor le , adott henger gyújtáson , szelepek zárva , a szívótorokba nagy gumidugón keresztül megbaszatod levegővel és látni fogod a szimering szelel-e ?! Meg hasonlók !
ekecselek,igen elég sok lement az olajból de tényleg csak motorfék után köpi a füstöt akárhogy téped neki nem látszik máskor semmi.Honnan a csából tud még beszívni olajat az égéstérbe ha elzárom a folytószelepet?
En is eloszor veszteseget kompressziot mernek mielott rohadtul szetszeded vagy nekirontasz. Ha nagyobb a baj en visszavinnem. Ha ugy latszik a meresbol nem olyan veszelyes mielott hozzanyulnek megegyeznek az eladoval mennyi az annyi. S persze elore fizessen
Kerdes az mekkora a fejed marmint a kuksinal befére..
Kell kb 2 meretben imbusz, s max 2 csavarhuzo. S esetleg egy kanna benzin meg egy gyufa arra az esetre ha csunya dolgokat kuksiztal bent
Persze nem basztatás képen , de amit írtál hogy 200km-en fölső nívóról alsóig fogyott , nem valószínű hogy szimering ! Mielött felszeled a Busát , pontosan nézzetek meg mindent , gyertyákat , kompressziót , szelephézagokat , lehetőség szerint veszteséget is mérni , majdhogynem pontosan megfogod tudni a hiba okát !
Ebbol amit irtal 2 szot ertettem max 3at.
Bicaj, kalapacs es szetbaszunk
Most ha azt mondod amit kepet felraktam azt te egy rotring ceruzaval es egy hurkapalcikaval osszerakod.. berosalok
Csak gondolkozom a költségek lefaragásán,hogy én szedjem le az idomokat tankot meg ki a motort a helyéről semmi extra.Kell valami spéci szerszám hozzá? Gondolom ha a szívószelepek mellett jut be ez az olajmennyiség gázelvételkor a szimeringek ,szelepvezetőknél azt látnom kéne a szelepszáron ha bekuksizok a szívónyiláson.
hát ha nem unjátok , beszélhetünk róla ! Van külső patent , csöves amit préselni kell gömb végű szerszámmal , ennek a másik fajtája a nittelős , ami tömör végig és kalapálással alakítod ki a félgömb zárórészt . Ezt nem szeretik a szervizek , mert lengő ki , azt úgy kalapálunk , csak ez ugye nem tíz perc , ha meg már szétbaszunk mindent , akkor ott tisztogatni is kéne egyesmást , ezért ez trehányaknak nem való ! Aztán van a szerelhető patent , amit a kemping bicajokon is alkalmaznak igazi ríder nem , ill. a stuntosok gokartosok igen mert gyors a csere , " bármennyiszer" felhasználható , 2 perc a normaidő ! Aztán vannak a belső patentek , félszem patentek , meg még a bánat tudja , de mi általában ezekkel ekecselünk ! Pár kép : belső patent , szerelhető patent , a csöves végű , a tömör végű , aztán a csöves szétnyomva mellette egy félszem ez mellett a szerelhető !
sokat nélkül.....
Egy jó busának milyen kompresszió értékek vannak?
Nittelo nelkul mondjuk kezratetellel vagy varazspalcaval hogxan oldom meg. kezem van a szomszedban pedig harry potter fajta srac lakik..de mast nem tudok szerezni.
Kell kb 2 meretben imbusz, s max 2 csavarhuzo. S esetleg egy kanna benzin meg egy gyufa arra az esetre ha csunya dolgokat kuksiztal bent
Bicaj, kalapacs es szetbaszunk
Most ha azt mondod amit kepet felraktam azt te egy rotring ceruzaval es egy hurkapalcikaval osszerakod.. berosalok