Hát ebben nincs igazad!
Mert szeretem mindig a legmegbízhatóbbra bízni a motoromat, az életem múlik rajta, hogy a szerelő milyen munkát végez!
Szeretek közvetlen kontaktusa kerülni vele és megismerni! Mert csak akkor tudok megbízni benne ha látom milyen ember!
De szerintem sokan vagyunk így ezzel!
A Mátétól nemrég egy barátom vett egy Busa váltót, ami állítólag nem a verseny motorjából volt, mégis rommá voltak benne a kapcsolókörmök, a fogak, a léptető villa nútjairól nem is beszélek...
Tehát szerintem ez a gyári blokkos dolog annyira nem teljesen igaz...
persze hozd a zzr-t is
nyilván oszi jó srác, de én a közvetlen kapcsolatot én azért kihagynám
Mert szeretem mindig a legmegbízhatóbbra bízni a motoromat, az életem múlik rajta, hogy a szerelő milyen munkát végez!
Szeretek közvetlen kontaktusa kerülni vele és megismerni! Mert csak akkor tudok megbízni benne ha látom milyen ember!
De szerintem sokan vagyunk így ezzel!
Addigra felkészülök a nagyziziből.
De rajtad kívül csak egy szerelőt láttam (akihez jártam anno), aki tényleg úgy csinálja mint ha övé lenne!
Tudod, mintha a sajátomat csinálnám.
Mikor hozod a Kawát átvizsgálásra?
Tehát szerintem ez a gyári blokkos dolog annyira nem teljesen igaz...
tele lennek zsével es nem 50ezres k8at vettem volna
Támasztod a lapátot velük együtt!
Itt elmondhatod, senki nem fog kiröhögni!