Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megmutathatod 2013.04.20 Fertőszentmiklóson. Én ott leszek.
Janikám! Én a gázt cibálom nem a féket! (Mint te)
Háááát! Nem gondolod, hogy még neked is szükséged lehet rá? Ahogyan te használod a Busit még kellhet!
Igen sikerült. 5 mm -er a vastagsága. Remélem jól mértem. De ez nem üt nem egy ócska tárcsa. Megnézettem egy hozzáértő motoros társunkkal is aki azt mondta nagyon is jó. Mert én bevallom nem értek hozzá.
Sikerült lemérni?
Berakjuk a bokorugróba a Busa blokkot, majd a súly lehúzza...!
Rakunk rá supermotyót. Akkor középen lesz.
A próféta szóljon belőled..., köszönöm!
Az a baj, hogy a bokorugró még magas, a Busa meg még alacsony..!
Mielőbbi teljes gyogyulást kívánok!
Akkor már mehetünk is
Most lesz nemsokára 4 hónapos a sérülés és most hétfőn volt a második műtétem...
Én nagyon remélem, hogy teljesen rendbe jövök!
Komoly törés ,az öcsémnek volt ilyen 5 éve csak az Ő combcsontja 3 db-ba tört,soha nem lett többé 100 %-os,remélem a tied rendbejött!
Tudom! a mult vasárnap kivittem a hoba,rászaladtam egy jeges pocsolyára,halszál hílyán nem dobott le,ültem is át a quadra!
Csak vigyázz, mert a "szöcske" sokkal vadabb és alattomosabb jószág azzal a 40-70 lóerejével mint a Busa! Ebben csak azok kételkednek akik még nem próbálták milyen...!
De aki nem hiszi annak itt a bizonyíték!
Csak erős idegzetűeknek...!
üdv néktek. pest megye: napos idő. száraz aszfalt.
ma én is megkezdtem a talajgyakorlatokat. persze előtte egy kis aksi töltés, mert nem indult a drága.
óvatos billentés balra, majd jobbra. ezt többször is. azt hiszem menni fog szezonkezdetre. a foglalkozás elérte célját. (gyere már tavasz!)
Na látod nekem kb 8 éve állandoan van egy kis 125-ös szöcském azt ilyenkor azzal nyomom ,ma és tegnap is toltam vagy 3/4 orát, 3-4 m magas gát tetején,néhol lehet tolni 70-80-at is ,jo csuszos ,meg nyomvályus de ez az igazi, de holnap kimegyek a crosspályára is .Biztos tudnak jo dolgokat mondani,de én közuton soha nem megyek a csuszáshatár közelébe sem,mindig hagyok korrigálásra lehetőséget,ha meg más miatt ez megszünik akkor ugy is mindegy.Az ilyen kanyarban hátsofékkel stabilizálom a motort tempo csak pályára valo,közuton az már sok!
Azért gondolom tudnak egy két trükköt mondani és mutatni amire az ember soha nem jönne rá magától... Nem csak arról szól, hogy kacsázunk észnélkül a bólyák között oszt majd lesz valahogy.. Még én sem voltam ilyen tréningen, de már meséltek róla akik voltak és ha nem lennék annyira spúr magammal szemben, akkor biztos kipróbálnám! Pl.: Nekem mondjuk soha nem jutott volna eszembe, hogy egy tempósabb kanyarba óvatosan nyomni kell a hátsó féket, hogy ne csússzon el az eleje a nagyobb súly miatt...! Mondjuk én többre tartanám a terepmotoros tréninget mint ezeket az aszfaltosokat, mert ott lehet igazán megtanúlni minden trükköt és igazán motorozni...! Az összes valamirevaló versenyző is terepen tréningezik télen!
Én igy tavasszal ugyanugy visszaszoktatom magamat,lasabban kezd az ember,hideg a gumi,aszfalt,elhagyott utszakaszon kacsázás,körforgalom döntögetés stb... Fokozatosan emelem a tempot,ahogy egyre jobban érzem a gépet.ezeknek a tréningeknek akkor lenne értelme ha a pályán lehetne körözni rendes közuti tempoban,de a bolyák között marhaság.
Néztem ezt is, csak én jobban szeretném saját motorral csinálni!
Honda cbf-t már vezettem jó párszor, hát nem sok köze van a Buáshoz, sőt még a 600-as zizi is egy vadálat volt a 600-as cbf-hez képest!
super LIKE!
Én voltam, már több alkalommal is, és csak is jó véleményem van róla...
Az első kétnapos képzés után sokkoló hatású volt az a tény hogy az előtt mennyi mindent csináltam rosszul.
Ha teheted mindenképpen próbáld ki.
Én itt voltam: link
Rendben, várom a méretet , van egy "min.TH ....mm" a tárcsán és az általad mért, ezekre lennék kíváncsi