Más a probléma nem szabad csapkodnia,avval kezdje hogy a szánalmas kormánycsapágyat cserélje iparira avval valószínű megoldódik a gond.
Biztos laza a csapágy,viszont ha meghúzzák akkor meg szorul.
Félek az a nyomorult teljesítmény amit az FJR nyújt max egy próbakör elejéig elégítené ki Menyust.
Persze ha egy kifinomult műszerre vágyik akkor érthető.
Igazából a suzuki fő profilja a swift,a busa olyan melléktermék féle.
Nincs még sosem csapkodott be,de még jelét sem mutatta,akkor sem ha kisseb hullámon nagy tempóval lejövetelkor elemelkedik az eleje.
Vagy két személlyel kigyorsításnál feljön nagyobb tempónál.
Mert ugye azt nem tudja az FJR hogy megyek 80nal-gázt adok azt kerék ahhoz gyenge.Gondolom ott jelentkezne a csapkodás igazán,viszont az tény hogy nagyon sok anyag van a vázban,meg a villanyaknál brutálisan túlépítették lehet azért.
Azért gyorsan két ömlengés között megjegyezném hogy a gyári kormánycsapágy egy szánalmas műanyagházas golyós kosaras bóvli.
De ettől függetlenül nem csapkod.
Miért úgy érzed a tiedre kéne?
Ha eladod a tied mit veszel helyette?