azért az is elgondolkodtató,hogy akkoriban szó sem volt olyanokról,hogy központi rugóstag,meg állitható teleszkóp,meg injektortérkép,meg bármilyen gumi ami nem barum......
rugódzott elöl hátul....befujtuk silikonnal a gumi oldalát,ricinus olaj a benyába...(86-os normál persze...) rugtunk rajta kettőt azt adj neki.......(esetleg néha egy kis brigéciol...)
mameg?
kurvajódógunkvan!
5.
Igen tudom. már akkoriban sem volt sűrü...
ha jól tudom akkor ezeket állitólag exportra gyártották eredetileg.
mondjuk az enyém elég kényes jószág volt...
például az inditás mindig kétesélyes volt.....
meg gyújtást sem állitottam annyit soha még mint akkoriban.
sőt. nekem még egy váltójavitást is sikerült beikszelnem.....
(persze nem én csináltam...)
de ha ment......hm...
a lux dobok,meg a sportlégszűrő........
ma is hallom.
az csak 5.....
tényleg rám vagytok szorulva!
de ne aggódj! számithatsz rám.....
mert akkor kiknek szivnánk a vérét?
még dobogós vagyok
rugódzott elöl hátul....befujtuk silikonnal a gumi oldalát,ricinus olaj a benyába...(86-os normál persze...) rugtunk rajta kettőt azt adj neki.......(esetleg néha egy kis brigéciol...)
mameg?
kurvajódógunkvan!
akkor 7.
akkor 6!
menyus beelőzött.
Igen tudom. már akkoriban sem volt sűrü...
ha jól tudom akkor ezeket állitólag exportra gyártották eredetileg.
mondjuk az enyém elég kényes jószág volt...
például az inditás mindig kétesélyes volt.....
meg gyújtást sem állitottam annyit soha még mint akkoriban.
sőt. nekem még egy váltójavitást is sikerült beikszelnem.....
(persze nem én csináltam...)
de ha ment......hm...
a lux dobok,meg a sportlégszűrő........
ma is hallom.
A P21 Lux mostanában egy milla felett szokott elkelni, ha egyáltalán van eladó, mert igen "ritka madár" már. ( kb. évente előkerül 1db )