Sziasztok!
Valaki tudna nekem linkelni olyan weboldalt vagy robbantott rajzot ahol nyilvánvalóan látszik, hogy a K4-es Busában a katalizátor hol helyezkedik el a kipufogó rendszerben?
köszönöm
A Power Commander (PC) egy injektor buzeráló szerkezet, 9 gázálláson és 250 fordulatonként (a többinél pedig interpolálással kiszámítja) meg lehet változtatni a befecskendezett üzemanyag mennyiségét. Teljesítmény terén nem sokat hoz, talán pár lóerőt, inkább sokkal egyenletesebben fog húzni a motor, ha beleraksz egy ilyen szerkezetet és SZAKSZERŰEN BE IS ÁLLÍTOD. lehet kérni egy illetve négy térképes beállítást, ez utóbbi esetében minden henger külön-külön a számára legmegfelelőbb beállításokat kapja, de ehhez ki kell alakítani 4 lambda-szonda helyet a leömlőkben, meg persze ekkor jóval drágább a beállítás is. Hayabusára tudomásom szerint van PC3 R, ez régebbi, kicsit nehezebb belőni is (lehet, hogy ez is kommunikál a paddal, de ilyet még nem láttam élőben), sokkal jobb az újabb PC3 USB, ennél a beállítás félautomatikusan is történhet, kommunikál a pad az eszközzel, könnyebbé, gyorsabbá téve a beállítást. Erre már lehet klf. plusz dolgokat is kötni, pl kijelzőt, amelynek a segítségével láthatod a fordulatszámot, gázállást, stb, illetve ebben lehetőség van, hogy egy sd kártyán több térkép közül válogass, kb. teljesen felesleges kategória a dolog, mert ideális beállítás úgyis csak egy van. Van még az újabb PC5, bár talán az régi busára nem nagyon létezik, ott már nemcsak hengerenként, hanem akár sebességfokozatonként is lehet a térképet állítani.
Miért ártana a motornak, ha a legideálisabb körülmények között dolgozhat? Ha ettől részletesebb bemutatásra vágysz, keresd meg AGO-t!
Sziasztok!
Valaki fel tudna világosítani engem részletesen Powercommander terén? Mit csinál, mit lehet várni tőle teljesítmény téren, hány generációja van, lehet e több beállítást tárolni benne,..... és a motornak árt vagy nem?
Igen van, és nagyon jól működik, teljesen stabilan áll a motor rajta és megfelelő körültekintéssel egy ember is elég a használatához, ami nekem egyáltalán nem ment a hagyományos emelővel
Valaki tudna nekem linkelni olyan weboldalt vagy robbantott rajzot ahol nyilvánvalóan látszik, hogy a K4-es Busában a katalizátor hol helyezkedik el a kipufogó rendszerben?
köszönöm
Mivel a tárcsa Braking lehet bepróbálom a Braking Sinter betétet, talán jó lehet hozzá.
Milyen betétet érdemes előre rakni? Szinter?
Braking tárcs van rajta.
Miért ártana a motornak, ha a legideálisabb körülmények között dolgozhat? Ha ettől részletesebb bemutatásra vágysz, keresd meg AGO-t!
Valaki fel tudna világosítani engem részletesen Powercommander terén? Mit csinál, mit lehet várni tőle teljesítmény téren, hány generációja van, lehet e több beállítást tárolni benne,..... és a motornak árt vagy nem?
Milyen kerekek vannak a mocidba?
Tudja valaki, hogy a K4-es Busában hol van a katalizátor?