Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt nálunk az autókét elviszik vagy megjelölik. Nilván ,hogy ne tudd felhasználni még egyszer.
Nekem anno, a carbon Yoshi dobot elvágták, még a darabokat sem akarták vissza adni.
Anno amikor elcsaptak,a motor cserés alkatrészeit flexel megjelölték,viszont a sisak,ruha,csizma,kesztyű maradt nálam,hozzá sem értek! Le is törtem volna a kezét...
Más kérdés,hogy elviekben a motor alkatrészeihez sem nagyon nyúlhatnának,mert az is a TIÉD! A biztosító az újat veszi meg kvázi a károkozó terhére,szval szerintem ahhoz sincs semmi közük mit csinálsz a sérültekkel... - De ezt én is csak utólag tudtam meg. -
Hello!
Nekem mindent le kellett adnom, hiszen ellenkező esetben még lebiztosítózhatnál ezekkel kb. csiliárd db mocit.
Szeretnék Tőletek megerősítést kérni,hogy a nem cascós,hanem kötelező biztosításos,javításnál, cserénél,a lecserélt idomok,más darabok ugye nem leadósak,hanem elvihetőek?
Én sajnos nem tudom,de a levett dolgok még nem jöhetnek rosszul nehezebb időkben....
Akkor maradjunk a legelsőnél.... ...az össze is passzol a fekete indexekkel!Holnap küldöm a cuccost!
A karok gyönyörűek!
nem, ez vmi amerikai termék, de ha ilyenre vágysz, akkor célszerű lenne a hátsó indexeket visszacserélni a gyárira, mert a sötétített búrával, már nem biztos, hogy megfelelő lesz az index fényereje. (mert a kit azt is tartalmazza). Ez annyiban másabb, mint a fényszórón lévő takaró, hogy ez fixen be van építve, nem levehető.
Ez ugyanolyan,mint ami elöl van?
Lámpában nem tudom, hogy van-e, de lehet ilyen takarókittet venni,csak az drágább, mint a komplett lámpa. Viszont ennél feketébbet nem tudok elképzelni...
Köszönöm Fistván!
Nem tudom,hogy van-e sötétebb ennél,ha nincs,akkor
belevághatunk!
Nem tépem, csak szépen precízen!

Akkor ezt nekem kell kitapasztalni...
nem tudom, ezt a részét már a szerelőm végezte anno
Tépd ki a vérbe az egészet!
Nehéz kiszedni az önindítót?
Oldalról, vagy inkább felülről kell ki szedni?
Köszönöm!
Akkor holnap szétkapom, és megszakértem az egészet, és elviszem az önindítót megnézetni.
nekem is volt ilyen gondom, igaz nekem kicsit magasabb a kompresszió, mint gyárilag... nekem az segített, hogy kicseréltem az önindítót, de egy újraperselyezés is segíthet... Az ok, hogy melegen sokkal nagyobb a kompresszió, mint hideg motornál.
F.István!
Olyan problémám lenne, hogy ha bemelegszik a motor, akkor nem akar tekerni az önindító.(olyan mit ha le lenne merülve, de nincs)
Szerinted mi lehet a baja?
Ha egy izmos autó akkuról megbikázom, akkor teker, lehet a nagy indítóáram leküzdi a "megszorulást", és azért teker?
Pénteken vetten új akkut, mert azt hittem az a rossz.
Mi is itthon kis kerülővel!
Köszönjük szépen a meghívást, minden nagyon finom volt, és nagy jól éreztük magunkat!
Nagyon szépen köszönjük Gabi!
Mi köszönjük!
Részemről a megtiszteltetés.Köszönöm.