Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

5 ezer az rengeteg egy pl K&N, vagy egy Dyna sportlégszürőbe, én 3000-nél már nagyon érzem hogy beteg a vas, tisztitás után olajzás, és ismét GŐZMOZDONY lessz belőle
Üdv!

Csak azért kérdeztem mert ahogy leírtad nekem naon naon üzemanyag ellátottsági gondokra utal legalább is számomra esetlegesen üzemanyag szűrő vagy benzinpumpa. Én ezt nézetném nézném meg elsőnek.
Nekem igaz 2000es a madaram és volt hasonló problémám mondjuk nekem külső AC van rajta.
platinum gyárilag a gyertya, és sajna igen ki kell buktatni a blokkot, (elvileg a gyári gyertyakulcsával ki lehet cserélni) de szerintem most télen lessz a napja hogy szelephézag ellenörzés és gyertyacsere mindenképpen
Valószínű én is ezt teszem holnap lesz a napja.
Nem biztos, hogy a szervizben a legjobb szakemberek dolgoznak, én kihajítottam belőle a pics.ba, miután hengert cseréltem... Ha esetleg valakinek igénye van rá, a postaköltségért megkaphatja... BMC Racing 1 gen. Busához... Ja és nem igazán érzem a hiányát...
A Kawánál lehet hogy 24 ezrenként kell, de abban asszem iridium gyertyák vannak, hogy a tulajnak ne kelljen kétévente szívbajt kapni, mikor a GYÁRI LEÍRÁS SZERINT ki kell borítani a blokkot egy gyertyacseréhez
2005.10. havi. Nekem a szervizbe azt mondták ráérek olajcserénél tisztítani én 5000km nél cseréltem az olajat. Van egy fokozat kijelző a motoron amit ki kötöttem tegnap de ma visszatettem mert nem az volt a ludas és a riasztót is kidobtam. A sport légszűrővel kb 10000km mentem összesen ezalatt kétszer volt takarítva. Holnap ezt is tisztítom.
Dotka mikori a madarad?
Üdvözletem mindenkinek!
pontosan ezt akartam irni sportlégszürő 2000-ént tisztitani kell és olajozni, az is lehet a gond, lehet ha mindent átnézel megoldodik a problémád erröl a 12ezres gyertyacseréröl nem hallotam én ugy tudtam 24-nél kell de lehet hogy ez csak a KAWASAKIRA igaz, én most fogom cserélni a gyertyát 40 ezernél
PC vagy valami más okosság van benne?.....
Sport légszűrőt nem árt 1500 kilométerenként pucolni és olajozni, mert különben elkoptatja az amúgy akár 3 garnitúra dugattyúgyűrűt is kibíró hengerfalat, tapasztaltam sajnos
Ja és sport légszűrő van benne és kb 3000km mentem tisztitás óta persze ezt is szervizbe csinálták.
Egyébként ha fokozatosan gyorsulok nem rángat de ha oda csavarok neki akkor berángat de nem gyengén de csak 1-2-3 ban de főleg 1-2.ben. Holnap gyertya csere az tuti. Köszönöm a tanácsokat sokat segit mert nem vagyok egy műszaki zseni.
12000-nél kell gyertyát cserélni...
elvileg még nem érett meg a cserére, nekem több mint 30 ezret elment hibátlanul, de ha valami tré benyát sikerült tankolni, az elkoszolhatja az ijektorsort is meg a gyertyákat is, kérdés az adott rángatáson kivül simán húz a gép? a levegöszürőt ellenörizted már?
Tankolni csak 98-vagy 100-ast tankolok,és már két tankot jártam ki mióta küszködünk vele de a gyertyák még a gyáriak benne szerintem. A bleck-be szervizelték mindég hát ha ők nem cserélték márpedig nem emlékszem akkor a gyáriak vannak benne. Egyébként hány ezernél kel cserélni? De minden esetre holnap cserélem. Egyébként 22800km van a mociban.
üdv, a gyertyáidat megnézted már? amikor kijött a hiba nem tankoltál bizonytalan benzint, (ez lehet hivatalos helyen is) nem okoskodni akarok, de nekem is volt hasonló hiba a 12esen, én pl Etanolt toltam bele fele felében, elgyengült töle de kiganézta az injektorokat, egy probát megér amikor kijártam teljesen a tankomat tökéletes lett a gép. de én elsöre a gyertyákra tippelnék- üdv gábor
Szép jó estét Sólymászok! Ma kicseréltem a compjútert a motoromon de sajnos ugyan úgy rángat. Teljesen tanácstalan vagyok ha esetleg van valakinek ötlete hálás lennék. Előre is köszönöm.
A K8-as érdekel kábelekkel, kulccsal.. meg ha vannak hozzá érzékelők, az is.

Mongyá rá valamit, ami jó nekem..:))))

Más nincs?! kéne egy blokk is..:)
Törött motor is jó..:)
Törjed a borsot az orruk alá
k5 ös csupaszon
De van k8 kábelekkel,1 db kulcsal