Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tittelett!
pályán sztem nem lesz gáz, mert ott eleve jobban ráfekszik az ember a gépre, de közúton meg sportos "túrázáskor" már zavaró lesz... nekem elég gyors leugrott és ment rá a duplabubis...
Egyrészt mert nem tetszik, másrészt kíváncsiságból
Aztán ha nem szakad az eső, ki is próbálom
Köszönöm szépen,de már megoldodni látszik!
Miért szerelted le a púposat?
szép napot solymászok!
Na unalmamban fel is tettem a plekót, kíváncsi leszek mennyivel lesz kevesebb a szélvédelem De utálom azokat kis szar gumi stifteket...
agyalok rajta nagyon
kezdő IV csoportba regeltem... remélem lesz ott más is
na mizu hayabusások?
nem sokat mentek mostanában mi?ilyen szar időket....
no meg megy valaki? melyik időpontra?
milyen köridők tartoznak a kezdő/haladó csoporthoz?
PÁLYANAP

Haladó IV csop.
Ha elő van irva,cseréld!
nincs rohadtabb,mikor menetközben szarik be!Ráadásul az a henger televeri benyával a katalizátort,és mint köztudott az a szipka ezt nem nagyon komázza!
Bár az is igaz,hogy minden szerviz,illetve csere intervallum ráhagyással van megadva!Jo nagy ráhagyással!
Sziasztok!
12ezres szerviznél elő van írva a gyertya csere is.
Ugyanolyan jól muzsikál a vas mint új korában. Kicseréljem azért a gyertyákat, vagy elmegy még 6000km-t csere nélkül?
Kinek mi a véleménye?
Köszi
Ha a műszerfallal egy vonalba teszed, akkor talán pont elfér a gyári plekó alatt, de ez nem biztos...
Hali!

Köszi feket közben írtam agonak és ők is ezt mondták! :))
Szerintem a gyári alatt nem fér el mert nekem puig van és pont alámegy!
Keresek használt "s"vagy "XS"-es szakafander sityakot!
Ha valakinek van felesleges,megvenném!
Az a japán modellekhez való, a 180 km/h-s tiltást oldja fel.