nebassz, ez a yoshi legkomolyabb rendszere, főleg ha még titán is..., anno, mikor akartam ilyet venni, 3 kiló feletti árat mondtak a rozsdamentes leömlős változatra. a leömlők is titánból vannak?
Szia cool!
140e volt,használt a rendszer apró esztétikai hibákkal,de összességében szép és jó állapotban.
Sajnos pontos típust nem tudok mondani,mindössze egy linket róla,nemrég találtam.Pontosan ilyen.Majd Istvánék megmondják,melyik is ez pontosan. http://www.youtube.com/user/Un...
Ezeket a dolgokat te is megcsinálhatod a pukkadék motorodon, nem kerül semmibe és egy kicsit talán jobb is lesz, mondjuk a lambda szondát nem muszáj kivenned.
Köszönöm szépen a segítséget,már tisztább a kép!
Igen,számítok rá hogy PC nélkül nem fogom megúszni a dolgot.
Egyelőre ha össze tudjuk hozni,felmegy a rendszer aztán amint lehetőségeim engedik megpróbálok beszerezni egyet.Remélem addig nem lesz teljesen motorozhatatlan a gép.
Ha csak kiveszed a szenzort, úgy is működik a motor, csak hibajel lesz a műszerfalon, ezét kell a 21(!)-es vezetéket kikötni az ECU-ból. A pair rendszerről: csinálni kell vagy aluból vagy vasból olyan kis lemezeket, mint itt ezen a linken van, plusz az airboxba menő vezetéket is le kell dugózni (én egy asszem 10-es csavart ragasztottam bele FBS-el a csőbe, majd a feleslegessé vált hosszú darabot levágtam) és az egész hóbelevanc levehető. Arra kell figyelni, hogy az újabb motorokon a PAIR rendszer központi egységébe még egy elektromos vezeték is megy(ellentétben a linken lévő 2000-es modellel), de ennek a csatlakozóját csak szét kell húzni, ezt a hűtő mögött találod a bal oldalán a motornak.
Ha viszont teljes rendszert teszel a motorra, akkor melegen ajánlott egy Power commander felszerelése is, mert anélkül lehet, hogy bizonyos fordulaton rángatni fog a motor, és tuti, hogy nem adja le a tőle elvárható max. teljesítményt. Ha hamarabb jelentkezel, tudtam volna ajánlani egyet 45-ért, de már sajnos elvitték
140e volt,használt a rendszer apró esztétikai hibákkal,de összességében szép és jó állapotban.
Sajnos pontos típust nem tudok mondani,mindössze egy linket róla,nemrég találtam.Pontosan ilyen.Majd Istvánék megmondják,melyik is ez pontosan.
http://www.youtube.com/user/Un...
ez meg te vagy a south parkból.ime az igazi vidéki man:
Katt ide a képhez!
de örülök,mert megint tanultam valamit!
Igen,számítok rá hogy PC nélkül nem fogom megúszni a dolgot.
Egyelőre ha össze tudjuk hozni,felmegy a rendszer aztán amint lehetőségeim engedik megpróbálok beszerezni egyet.Remélem addig nem lesz teljesen motorozhatatlan a gép.
Sokat segítettél!
Ha viszont teljes rendszert teszel a motorra, akkor melegen ajánlott egy Power commander felszerelése is, mert anélkül lehet, hogy bizonyos fordulaton rángatni fog a motor, és tuti, hogy nem adja le a tőle elvárható max. teljesítményt. Ha hamarabb jelentkezel, tudtam volna ajánlani egyet 45-ért, de már sajnos elvitték
Igen,egy Yoshimura 4-1 titán rendszer menne fel a gyári helyett.
Ez egyszerűnek tűnik,szóval mindössze ezt a 11-es vezetéket kellene kiiktatnunk és máris levehető a szenzor?
Másik,ez a "PAIR" rendszer is teljesen eltávolítandó akkor,ha jól értem,a csövek helyét pedig valamivel le kell dugózni?