Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem baj az
Szépen lassan átveszik az irányítást...
Bezony!...Megforditják az asztalterítőt rendesen!...
Oké! Akkor gyúrjál rá mert ha meg lesz az utód, nem lesz egyszerű az életed
Örülünk, hogy segíthettünk!
Jó reggelt!
Ti aztán tudjátok ,hogy kell elvenni az ember kedvét korán reggel....
csajok? Lemaradtam valamiről?
Üdv nektek!
Teljesen jól vannak köszönjük
Bakker 67 lóval már lehet motorozni!
Örülök Menyus hogy nem dolgozol, tessék pihizni is néha, a csajok hogy vannak?
Végülis nem sok az a 67 paci külömbség a 48Nm-er meg egyenesen jelentéktelen
Az a 70 paci különbség, ami gyárilag is megvan!
Neked is!
Szééép Reggelt!
Önmagában a power commander nem ad értékelhető teljesítménytöbbletet, csak arra kell, ha mondjuk raktál a motorodra kipufogórendszert, sportlégszűrőt, vagy komolyabban beletúrtak a blokkba, beállítja a megfelelő levegő-üzemanyag arányt. Ez utóbbi esetben viszont nélkülözhetetlen, akár komoly motorkárok is keletkezhetnek a hiányában (nyilván nem egy slip-on v komplett kipufogó cserére gondoltam). A beállítással kapcsolatban Ago-t érdemes keresni.
Miért adnád el az R1-edet? (Coolridertől hallottam)
sziasztok ...egy kérdés power comm mennyi horset csalogat ki a busából? és ki állítja be a térképet?ha tud valaki valami hasznos infót akkor azt megköszönném....
Agóék. Ha minden igaz!
akkor Kulik Csaba csinálja?
Hát...
A lényeg hogy nem az embereddel csináltatom, mert akkor nem vállalnának garit a PC-s beállitásra. De sokat segitettél, KÖSZÖNÖM! Egyépként azt mondta a szaki, hogy csinálhatnak vele bármit is. De sosem érek utól vele egy busát. Node majd meglátjuk.....
Hogy áll a hengerfej uram?