Köszönöm, megfogom próbálni.
Pénteken mentem vele egy 500 km t nem volt semmi gond, de a garázs előtt leállt. Utána már nem sikerült beindítani, gondoltam elege van De ma megint megpróbáltam és az első próbálkozásnál hallatszik hogy még próbálkozik az önindító, de kb 6 próba után már csak kattan egyet kialszik majd "felgyullad" minden fény de nem történik semmi. Tolhatom a szervízbe...
Ha indítás közben ha nagyon le esik a feszültség, akkor nullázódik az óra.
Indítás közben nem szokott a műszer olyat csinálni mint amikor ráadod a gujtást?
Sztem akku probléma. Vagy szorul az önindító és emiatt túl sok áramot próbál felvenni az akkumulátorból. Próbáld egy autó akksijáról bebikázni, ha úgy sem indul, akkor lehet gondolkodni tovább.
Valakinek nincs véletlenül ötlete, hogy a motor miért állítja alapba vissza az órát, illetve kilométerórát magától? Még egy kisebb hiba jelenség van, hogy nem indul el a motor... De azt azért nem kérdezem hogy miért...
Hazaértem! Nagyon jó az idő a motorozásra! Hihhetetlen mennyivel jobban mennek ilyen hűvösbe a motorok, lehet neki nyelezni rendesen!
Csak fél óránként meg kell állni megmelegíteni a kezedet a kipuffogón és megtörni a ráfagyott párát az ülésen!
Ja és ne felejts el minden benzinkúton inni egy jager mestert!
(attól lesz csak igazán vidám az út! )
Pénteken mentem vele egy 500 km t nem volt semmi gond, de a garázs előtt leállt. Utána már nem sikerült beindítani, gondoltam elege van De ma megint megpróbáltam és az első próbálkozásnál hallatszik hogy még próbálkozik az önindító, de kb 6 próba után már csak kattan egyet kialszik majd "felgyullad" minden fény de nem történik semmi. Tolhatom a szervízbe...