hja, gondolom h elsőre ez is baszarás...
honnan indítod?! állásból/csorgásból 1-ben v alacsony sebesség mellett 2-ben?! 3ban ha minden igaz már nem ágaskodik feltétlenül...
még nem keróztam, úhogy nem tudhatom
néha elemeli az elejét egy-egy intenzívebb gyorsuláskor, de vhogy nem visz rá a lélek, h ezen gyakoroljak egykerózni...
aha, avval is el lehet menni közúton, de ha nem hidegen engedném le akkor csak találomra lehetne belőni, mert kiúton úgyis bemelegszik valamerre és annyit nem pihen a hring parkolóban h teljesen visszahülhön.
fékbetét: gyári
Köszi az infót. Még annyi, hogy otthon engeded le hidegen 1,9-re pályázás előtt?
A csúszásgátlót e-bay-en rendeltem, de lehet, hogy egy komolyabb kétoldalas ragasztó többet érne.
az elején gyári értékekkel (2.9) motoroztam, de rá kellett jönnöm (első esés) h nem ideális. Menyus és egy másik hozzáértől kedves ismerősöm javaslatára visszavettem belőle. azóta elöl - hátul 2.2 normál közlekedés mellett (ha nagyon meg vagyunk pakolva /oldaltáska, csőtáska, kétszemély/ akkor feltolom 2.3-4 -re, de ennyi), pályán pedig mindig 1.9.
a 2.2-vel annyi különbséget érezhetsz közúton, h sokkal jobban szeret bedőlni a kormány a kanyarban és ellen kell nyomnod picit nehogy túlhúzza magát, de könnyen megszokható, viszont cserébe nem pattog el az eleje olyan könnyen vészfékezéskor...
Sziasztok!
Nem is volt annyira veszélyes a benzinszintünk, csak 18,5 litert tudtunk a kútnál tankolni.
Kabai!
Te milyen guminyomással közlekedsz hétköznap a power 2CT-vel?
És tegnap a ringen?
Tapasztaltabbtól kérj tanácsot!