Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem vagyok egykeró bajnok!
Tapasztaltabbtól kérj tanácsot!
2-es gurul,és 4-5ezernél felrántod!
hja, gondolom h elsőre ez is baszarás...
honnan indítod?! állásból/csorgásból 1-ben v alacsony sebesség mellett 2-ben?! 3ban ha minden igaz már nem ágaskodik feltétlenül...
Engem sem....de már próbálgattam...amikor feljött derék magasságig be is szar...-tam...azóta pihen a dolog!
még nem keróztam, úhogy nem tudhatom
néha elemeli az elejét egy-egy intenzívebb gyorsuláskor, de vhogy nem visz rá a lélek, h ezen gyakoroljak egykerózni...
Kaba!
Hirtelen gáz-és nem tapadt meg!Olyan mikor egykerékre kapod,és megcsúszik....
Tittelett!
Menya!
Köcce a gummát!Állat!
Pep! Fényképek?
Köszi!
napot

Gabi (bá)!
Leadtam a rendelés a lemezedre.ha minden jól megy hétvégén oda tudom adni
Most néztem meg a garázsban a motort, kőkeménnyé égett a jobb széle a guminak, talán az lehetett az ok.
10:21 -nél az hogy jött össze? nem igazán vágom... se extra döntés se extra gyorsítás...
megvan... kár h csak ilyen minőségben van és h a nap miatt elég sötét... azért jó feeling , ment az 5ös...
nem tom, más biznisz/bartel úton jutottam hozzá...
hova? nem látom
Mennyibe került a gyári?
Egy kis elözetes vidi feltöltve
aha, avval is el lehet menni közúton, de ha nem hidegen engedném le akkor csak találomra lehetne belőni, mert kiúton úgyis bemelegszik valamerre és annyit nem pihen a hring parkolóban h teljesen visszahülhön.
fékbetét: gyári
Five!
A levegőszűrős emberednek van még szűrője? Egyébként itthon a Suzukinál mennyibe kerül egy gyári szűrő?
Tegnap elfelejtettem megkérdezni, hogy milyen fékbetétet tettél a mociba?
Köszi az infót. Még annyi, hogy otthon engeded le hidegen 1,9-re pályázás előtt?
A csúszásgátlót e-bay-en rendeltem, de lehet, hogy egy komolyabb kétoldalas ragasztó többet érne.
Ti amúgy honnan szereztétek azt a csúszásgátlós cuccost a hátsó ülésre?!
a holnapi MERSZ -re megy valaki?!
hi,

az elején gyári értékekkel (2.9) motoroztam, de rá kellett jönnöm (első esés) h nem ideális. Menyus és egy másik hozzáértől kedves ismerősöm javaslatára visszavettem belőle. azóta elöl - hátul 2.2 normál közlekedés mellett (ha nagyon meg vagyunk pakolva /oldaltáska, csőtáska, kétszemély/ akkor feltolom 2.3-4 -re, de ennyi), pályán pedig mindig 1.9.

a 2.2-vel annyi különbséget érezhetsz közúton, h sokkal jobban szeret bedőlni a kormány a kanyarban és ellen kell nyomnod picit nehogy túlhúzza magát, de könnyen megszokható, viszont cserébe nem pattog el az eleje olyan könnyen vészfékezéskor...
Sziasztok!
Nem is volt annyira veszélyes a benzinszintünk, csak 18,5 litert tudtunk a kútnál tankolni.
Kabai!
Te milyen guminyomással közlekedsz hétköznap a power 2CT-vel?
És tegnap a ringen?