Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A K8-as gixxerekbe ajánlom az XTR Bover Boxot, alul 15LE-t és nyomtékot ad.
brutto 18.800HUF
Ming! Vasárnap összejövünk egy jópáran, van köztünk legalább 5 K8-is, ha ráérsz és elhozod a vasad megnézhetjük, több szem többet lát alapon.Én 30000-ret mentem az enyémmel, szerintem ráülve megmondom mi más a tieden, és vannak még nállam is jobb érzékűek.
Aztán ha a váz arra is van mérőműszer( ugye Menyus)
Rendicsek
zmenyus:
persze.... rá... csak egyeztess időpontot Renivel....
Tudod... nálunk Ő a főnök
Inkább fordulatfüggő a dolog kb 4000,ig rángat,és fullad,utánna kisimul,és megindul mint a paraszt...
Ha átvinném rá tudnál nézni valamikor?
Ez az bakker, hogy nem tudom. S a szervízben sem tudták egyértelműen megmondani, hogy csak az eleje ferde vagy más is. A pontos diagnózishoz gondolom meg kellene alaposabban nézni a motort. Egy vázméréssel akár. Az a baj én nem értek hozzá. Csak azt tudom, hogy ha elfordítom a kormány jobbra akkor közelebb van a jobb kormánycsutka a tankhoz mint az ellenkező esetben a bal. Illetve valami miatt csak akkor kényelmes a motor, ha ferdén ülök rajta. Mintha a súlypontja nem középen lenne. Így persze vezetni is kényelmetlen illetve fárasztó valamint kanyarodni is nehezebb vele. Jobbra be akar esni, balra meg küzdeni kell vele. Nagyon rossz így menni vele. Ez a 4. új Suzukim, de ha nincs megoldás eladom a bánatba és veszek egy más márkát. Bosszant, hogy a kereskedő segíteni akar, de a "nagy" Suzuki nem segít.
A rángatás sok mindennek az összetevője:

1. Milyen gázálláson van ez.... mert mondjuk nagyon kicsit, ahol a surlódási együttható kb annyi, mint a gyorsítási... ott ez normális
2. volt oylan motor, ahol a lánc megnyúlása is okozta ezt nagy mártékben (kicsi huzás, kicsi motorfék..igy megy ilyenkor a moci)

Padon megkéne néznem egy ilyet.. az pontosan megmondja...

De ki is próbálhatjátok magatoknak, ha valaki eléggé /verz...
Vegyétek ki a légszűrőt és menjetek egy kcisit úgy vele ne túl poros úton...)
Ha megjavult vagy sokkal jobb lett, akkor sokat kap...:)
A Zsoltinál is van 1 a Motorbázison,és nem bírunk vele
Alapból a motorokat alsó/közép tartomáynban elsokaltatják, hogy hűtsék vele a motort és ne jöjjenek a "hülye amerikai" tulajok, hoyg hamar melegxik....

Nem csak ebbben a tipusban gond! Vannak olyan motorok is, amik motorféken anynira elsokalnak mondjuk egy körforgalomnál, hogy le is állnak....

Meg találkoztam olyan modellel is, amiben "gazdasági" okok miatt kihagyták a lambdaszondát, de a kábelkötegbe meg az ECU-ban benne volt és mivel nem látta, azért átment alapból szeerviz map-re, ami elsokaltatta, nehogy káros legyen a kevés benya....
Szeva AGO Ez már a 3. ilyen busa,csak itt nálunk!Valahogy ki kéne deríteni miért csinálják
feltehetően sok üzemanyagot kap abban a tartományban
Pontosan mi ferde rajta, mert ha a váz akkor szerintem lehet hatni rájuk!
ahogy mondod...mindannyian szégyelhetjük magunkat... a politikusokkal az élen
Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni Tőletek!

Van egy K8 Busám, amit újonnan vettem és ferdén. Furcsa a motor, mert a kormány rajta és ferdén is ülök rajta. Így persze 100 Km után zsibad a jobb oldalam. A motor még garanciális, a kereskedésben ahol vettem, próbáltak segíteni, ők is megállapították, hogy jobbra ferde a motor, fel is vették a munkalapra. A Suzuki persze nem tesz semmit. Szerintetek mit csináljak? Így nagyon nem tetszik a motor.

Köszönöm a tanácsokat!
Nekem a magas fogyasztáson kívül ugyanez a problémám.Még mindig nem jött meg a légszűrőm,ami benne van szinte teljesen eltömődött.
Lehet hogy ez a gáz?Tied rendben?
Nekem is van egy kis gáz a mocimmal . K...va sokat fogyaszt, túrás közlekedésnél, amikor 3-5 ezres de állandó fordulaton akarok menni vele, akkor rángat.
A gázállás szenzor beállítva, szinkron beállítva, levegő, vákuum jeladó leellenőrizve. Megőrülök segítsetek .
Nagyjából meg van javítva, fényezve nincs.
Így 250 km távolságról, nem hiszem
és nem tudnál segíteni? mi lehet a baja?
ZORRO!

Megyünk Mátrázni?
Nagyon finom hamburget ettem a fönti parkolóban...