Ming! Vasárnap összejövünk egy jópáran, van köztünk legalább 5 K8-is, ha ráérsz és elhozod a vasad megnézhetjük, több szem többet lát alapon.Én 30000-ret mentem az enyémmel, szerintem ráülve megmondom mi más a tieden, és vannak még nállam is jobb érzékűek.
Aztán ha a váz arra is van mérőműszer( ugye Menyus)
Ez az bakker, hogy nem tudom. S a szervízben sem tudták egyértelműen megmondani, hogy csak az eleje ferde vagy más is. A pontos diagnózishoz gondolom meg kellene alaposabban nézni a motort. Egy vázméréssel akár. Az a baj én nem értek hozzá. Csak azt tudom, hogy ha elfordítom a kormány jobbra akkor közelebb van a jobb kormánycsutka a tankhoz mint az ellenkező esetben a bal. Illetve valami miatt csak akkor kényelmes a motor, ha ferdén ülök rajta. Mintha a súlypontja nem középen lenne. Így persze vezetni is kényelmetlen illetve fárasztó valamint kanyarodni is nehezebb vele. Jobbra be akar esni, balra meg küzdeni kell vele. Nagyon rossz így menni vele. Ez a 4. új Suzukim, de ha nincs megoldás eladom a bánatba és veszek egy más márkát. Bosszant, hogy a kereskedő segíteni akar, de a "nagy" Suzuki nem segít.
1. Milyen gázálláson van ez.... mert mondjuk nagyon kicsit, ahol a surlódási együttható kb annyi, mint a gyorsítási... ott ez normális
2. volt oylan motor, ahol a lánc megnyúlása is okozta ezt nagy mártékben (kicsi huzás, kicsi motorfék..igy megy ilyenkor a moci)
Padon megkéne néznem egy ilyet.. az pontosan megmondja...
De ki is próbálhatjátok magatoknak, ha valaki eléggé /verz...
Vegyétek ki a légszűrőt és menjetek egy kcisit úgy vele ne túl poros úton...)
Ha megjavult vagy sokkal jobb lett, akkor sokat kap...:)
Alapból a motorokat alsó/közép tartomáynban elsokaltatják, hogy hűtsék vele a motort és ne jöjjenek a "hülye amerikai" tulajok, hoyg hamar melegxik....
Nem csak ebbben a tipusban gond! Vannak olyan motorok is, amik motorféken anynira elsokalnak mondjuk egy körforgalomnál, hogy le is állnak....
Meg találkoztam olyan modellel is, amiben "gazdasági" okok miatt kihagyták a lambdaszondát, de a kábelkötegbe meg az ECU-ban benne volt és mivel nem látta, azért átment alapból szeerviz map-re, ami elsokaltatta, nehogy káros legyen a kevés benya....
Van egy K8 Busám, amit újonnan vettem és ferdén. Furcsa a motor, mert a kormány rajta és ferdén is ülök rajta. Így persze 100 Km után zsibad a jobb oldalam. A motor még garanciális, a kereskedésben ahol vettem, próbáltak segíteni, ők is megállapították, hogy jobbra ferde a motor, fel is vették a munkalapra. A Suzuki persze nem tesz semmit. Szerintetek mit csináljak? Így nagyon nem tetszik a motor.
Nekem a magas fogyasztáson kívül ugyanez a problémám.Még mindig nem jött meg a légszűrőm,ami benne van szinte teljesen eltömődött.
Lehet hogy ez a gáz?Tied rendben?
Nekem is van egy kis gáz a mocimmal . K...va sokat fogyaszt, túrás közlekedésnél, amikor 3-5 ezres de állandó fordulaton akarok menni vele, akkor rángat.
A gázállás szenzor beállítva, szinkron beállítva, levegő, vákuum jeladó leellenőrizve. Megőrülök segítsetek .
brutto 18.800HUF