Látható a képeken is! Minden Motor Ez volt az első szám a novemberi. Szerintem igényes és valami max 800ft lesz az ára mert ez most 600 valamennyi volt.
Hello! Szerintem jövőre csak szarabb lesz, mint az idén, mert az Euro 3 miatt átalakítják a motorvezérlést, és az nem nagyon szokott használni a kezelhetőségnek. Én egy idei példányt vennék...
A másik két motorról, amit említettél: Próbáltam már mindkettőt, mindkettő szuper a maga nemében, még azt sem mondanám, hogy túlságosan kényelmetlenek (mondjuk az én motorom az átalakított hátuljával úgy terheli a csuklót, hogy mikor felültem egy K5-ös 1000-es Gixxerre, rendesen kényelmesnek tünt az 1000-es), erő is van bennük bőven, de az utassal túrázás nem az ő műfajuk. Az alsótartományi nyomaték nem az erőssége egyiknek sem (a Hayabusához képest). A vátozatlanságról: ami jó, azt minek megváltoztatni. Kell egy fém fékcsőszett, esetleg egy radiális fékmunkahenger ha nagyon szőrszálhasogató az ember, meg egy magasított plexi(ami szinte minden motorra kell) azt" annyi. Az utasnak is kényelmes helye van rajta, legalábbis nem panaszkodtak még, inkább csak a szél fúj nagyon hátul 200 felett, amivel tartósan is lehet közlekedni, csak nem szabad...
Én tudom ajánlani!
szoval jött itt pro is kontra is. olyat hallotam talán nem érdemes most venni busát mert lehet tavszal kihozznak valami ujjata busábol és akkor csak azt kellene már venni nem a 90-venes évek közepétöl gyártot busát amin igazábol valjuk meg nem igazán sok mindent változtatak.szoval én sem tudom mi lenne a jo de valami izmos gépet szeretnék föleg két személy miatt, és énis surolom a 110 kg-t.vagy mitszolnátok cbr 1000 rr hez? bár szerintem ez nem egy személyes motor? vagy kawa zx 10 ? kinek mi a véleménye?
Sziasztok. szeretnék érdeklödi töletek eddig van egy cbr 600 f-em(2004) szerintetek a busa jó csere lenne rá? milyen gépp a busa , motorozhato ,vagy csak kimondotan nagy távok leküzdésére valo? igazság szerint csak a nyomaték miatt szeretnék venni ilyet és néha azért kétszemély is ül rajta, és gondolom az utas kényelme se elhaqnyagolhato rajta?.szoval cseréljek -e cbr 600-fet busára? sokat turázunk.
Bár nem nagyon volt időm olvasgatni az eddigi hozzászólásokat, azért úgy látom, hogy megkavartam kicsit az állóvizet....
Bizony-bizony, jöttek itt pro és kontra a vélemények, de igaz:
1300ccm az bizony még így is 30%-kal több...
a súly, mint ez esetben is=stabilitás.
és még egyszer: (csak a hülyék kedvéért ) a busa 1999. óta változatlan...
Vagy van itt olyan, aki összehasonlít mondjuk egy zsír új 600-ast egy 7 évessel??? Nooooooormális???
Nos, lezárva egyszer s mindenkorra a vitát ezres és busa között: akinek ez tetszik, az ilyet vesz, akinek meg az tetszik, az olyat vesz, egyszerűűű.... És mindenkinek meglesz hozzá az ideológiája!
Szóval, várjuk együtt a tavaszt és a jó időt, akár busás, akár nem, mert gurulni jó!
Tegnap cseréltem egy barátommal gurulás alkalmával! Én lovagoltam a nagy Hornet-et ő meg a Busámat!
Elképesztő fék van a Hondán egy pontban harap mint állat a Busa után veszélyes is lehet! De miután visszacsréltünk, és begbeszéltük a tapasztalatokat, mind a ketten meg tudtuk erősíteni, hogy nem rossz a Busa fék csak máshogy kell használni! Aki meg rossz véleménnyel van a másik motorjáról, annak azt üzenem, hogy véleményem szerint nem szabad hallomás alapján ítélni semmiről, főleg ha esetleg nem is ültél még rajta, csak ha pár napig használtál valamit csak akkor.
csakmert én nem látom lécci mondjátok már el
Hello cool13 ezt a busa vs. zzr1400 képet hol fényképezted ?
B_S
Üdv B_S
A másik két motorról, amit említettél: Próbáltam már mindkettőt, mindkettő szuper a maga nemében, még azt sem mondanám, hogy túlságosan kényelmetlenek (mondjuk az én motorom az átalakított hátuljával úgy terheli a csuklót, hogy mikor felültem egy K5-ös 1000-es Gixxerre, rendesen kényelmesnek tünt az 1000-es), erő is van bennük bőven, de az utassal túrázás nem az ő műfajuk. Az alsótartományi nyomaték nem az erőssége egyiknek sem (a Hayabusához képest). A vátozatlanságról: ami jó, azt minek megváltoztatni. Kell egy fém fékcsőszett, esetleg egy radiális fékmunkahenger ha nagyon szőrszálhasogató az ember, meg egy magasított plexi(ami szinte minden motorra kell) azt" annyi. Az utasnak is kényelmes helye van rajta, legalábbis nem panaszkodtak még, inkább csak a szél fúj nagyon hátul 200 felett, amivel tartósan is lehet közlekedni, csak nem szabad...
Én tudom ajánlani!
thekneeslider.com/archives/200...
Sziasztok Hayások!
Bár nem nagyon volt időm olvasgatni az eddigi hozzászólásokat, azért úgy látom, hogy megkavartam kicsit az állóvizet....
Bizony-bizony, jöttek itt pro és kontra a vélemények, de igaz:
1300ccm az bizony még így is 30%-kal több...
a súly, mint ez esetben is=stabilitás.
és még egyszer: (csak a hülyék kedvéért ) a busa 1999. óta változatlan...
Vagy van itt olyan, aki összehasonlít mondjuk egy zsír új 600-ast egy 7 évessel??? Nooooooormális???
Nos, lezárva egyszer s mindenkorra a vitát ezres és busa között: akinek ez tetszik, az ilyet vesz, akinek meg az tetszik, az olyat vesz, egyszerűűű.... És mindenkinek meglesz hozzá az ideológiája!
Szóval, várjuk együtt a tavaszt és a jó időt, akár busás, akár nem, mert gurulni jó!
Sziasztok:
Hayapapa
Elképesztő fék van a Hondán egy pontban harap mint állat a Busa után veszélyes is lehet! De miután visszacsréltünk, és begbeszéltük a tapasztalatokat, mind a ketten meg tudtuk erősíteni, hogy nem rossz a Busa fék csak máshogy kell használni! Aki meg rossz véleménnyel van a másik motorjáról, annak azt üzenem, hogy véleményem szerint nem szabad hallomás alapján ítélni semmiről, főleg ha esetleg nem is ültél még rajta, csak ha pár napig használtál valamit csak akkor.