helló!
rajtam nem múlik a dolog, egy frankó Hayabusa-felvonulásban én is benne vagyok...
csak ne a városban kullogjunk, mert ott felforr az agyam a sok tahó gk vezetőtől...
chr1s
remélem ezt is eltod olvasni ... en ismerek mas turasab moccot is ami szintiszta muanyag:D
pl nezd meg a cbr 600 f vagy nemtom nagyobba van-e de en jobbnak lattam mint a gsx-f-et ...
Igen, a higgadtság nekem sem az erényem, de ilyen kiadásnál megpróbálok az maradni, és körültekintő lenni, a köv. szezonra megveszem a 750F- et. Most át megyek az ezzel foglalkozó fórumra. Köszi szépen a segítséget!
használt gépnél ismered gondolom az összes ismertető jelet ( kormányvég, meg stb.... ) , amiből bukásra következtethetsz. Szerintem fontos, hogy mennyire volt gondos a gazda, azaz elvitte-e dokumentálhatóan a szakszervízbe, mennyire törődött vele, mire használta ( pl.: folymatos gumiégetés rekord döntögetés ) vagy csak túrára, stb.
Ha ismered az előéletet, az mégjobb. A kor -majdnem- mindegy, a lényeg az állapot. Figyelj meg minden apró részletet ( akár a tulaj hogyan beszél róla, mert ha folyton azt mondja, hogy: apppám, ez megy, mint a k...élet, meg így füstöl a gumi, meg úgy stoppie, akkor ott már jelentkezhetnek az elhasználódás utólag nagyon is költséges nyomai) és ne dönts azonnal ( hehe, maradj higgadt ), nézz meg többet is. Kereskedések közül a Fullosokat tudom ajánlani, rendes arcok, még nem csalódtam bennük.
Hát fejet kell hajtanom a tapasztalat előtt, úgyhogy le is mondok róla egyenlőre. Sztem így el sem tudom képzelni milyen erők szabadulhatnak fel alattam, csak sejtem. Egyszer pont egy GSX750F- en vittek, és amikor 60-nál kilőtt, azt hittem kettéroppanok... (egyébként akkor döntöttem el, h motorozni fogok) Banditot mások is ajánlották már, de jobban tetszenek a teljesen "beburkolt" motorok. Persze, én nem úgy hajtanám, de akkor a busát még hanyagolom. Lehet egy ilyen GSXF-et vennék, mert hasonlóan szép, nem dobja könnyen egykerékre magát, és állítólag ez is kényelmesebb a sportmociknál. Vagy még ez is túlméretes számomra?
Egyébként meg használtan mennyi idősnél nem érdemes régebbi mocit venni? A hirdetésben miket zárjak ki, ja és van egyáltalán olyan, hogy vki nem tekeri vissza az órát? Csak ez érdekel, ha nézelődni szeretnék, mert ha vásárlásra kerülne a sor, úgyis megkérnék egy szakit, hogy ő tesztelje le.
Hááát, robeszról Busára átszállni...
egy biztos: gyalog sétálva egy nemzeti ünnepen is meg lehet halni, szóval ...
Persze nem ez a cél ( mint olvastam ), így nézzük a motorokat:
egy biztos, a folyamatos erőnövelés és rendszeres gyakorlás ( hivatalosan: motorozás ) meghozza gyümölcsét, mert sokkal felkészültebben veszel részt a forgalomban. Már egy 250-es ETZ-n is gyorsabban történnek a dolgok, mint a robeszon, attól függetlenül, hogy azzal is lehet irgalmatlan gyorsan menni. Más a súly, az üléspozíció és egy rakás minden. Ha folyamatosan szoxxxx hozzá, jobban fog tetszeni, hiszen érzed a fejlődést. 175 LE nem kutya, bár a Busa irgalmatlan jóindulatú ( csókoltatom a tervezőket ) , de a 140nm nyomaték megtréfálhat itt-ott.
Egy biztos: városban lófrálni jó néz ki, de halál!!! Külön meg kellett tanulni 50-nel menni, na nehogy azt hidd, megy...
Ha mindenképpen valami nagyobbra és erősebbre vágysz, vegyél egy kb. 100 LE körüli masinát, akár 1-2 szezonra ( like Fazer, Bandit, SV, CBR F4, itákdáljsche) mind príma masina!, hidd el, vigyorogni fogsz a sisak alatt...
és ha már rettenetesen unatkozol ezek valamelyikén, akkor jöhet a Busa!
helló!
rajtam nem múlik a dolog, egy frankó Hayabusa-felvonulásban én is benne vagyok...
csak ne a városban kullogjunk, mert ott felforr az agyam a sok tahó gk vezetőtől...
remélem ezt is eltod olvasni ... en ismerek mas turasab moccot is ami szintiszta muanyag:D
pl nezd meg a cbr 600 f vagy nemtom nagyobba van-e de en jobbnak lattam mint a gsx-f-et ...
hát, ez a csajszi nagyon rendben van...
hááát, az a kék-fekete elég sz@rul néz ki ezekkel a hátsó bizbaszokkal... ilyen ülést apááááám
esetleg egy túra?
dobok egy képet...
használt gépnél ismered gondolom az összes ismertető jelet ( kormányvég, meg stb.... ) , amiből bukásra következtethetsz. Szerintem fontos, hogy mennyire volt gondos a gazda, azaz elvitte-e dokumentálhatóan a szakszervízbe, mennyire törődött vele, mire használta ( pl.: folymatos gumiégetés rekord döntögetés ) vagy csak túrára, stb.
Ha ismered az előéletet, az mégjobb. A kor -majdnem- mindegy, a lényeg az állapot. Figyelj meg minden apró részletet ( akár a tulaj hogyan beszél róla, mert ha folyton azt mondja, hogy: apppám, ez megy, mint a k...élet, meg így füstöl a gumi, meg úgy stoppie, akkor ott már jelentkezhetnek az elhasználódás utólag nagyon is költséges nyomai) és ne dönts azonnal ( hehe, maradj higgadt ), nézz meg többet is. Kereskedések közül a Fullosokat tudom ajánlani, rendes arcok, még nem csalódtam bennük.
Egyébként meg használtan mennyi idősnél nem érdemes régebbi mocit venni? A hirdetésben miket zárjak ki, ja és van egyáltalán olyan, hogy vki nem tekeri vissza az órát? Csak ez érdekel, ha nézelődni szeretnék, mert ha vásárlásra kerülne a sor, úgyis megkérnék egy szakit, hogy ő tesztelje le.
Hááát, robeszról Busára átszállni...
egy biztos: gyalog sétálva egy nemzeti ünnepen is meg lehet halni, szóval ...
Persze nem ez a cél ( mint olvastam ), így nézzük a motorokat:
egy biztos, a folyamatos erőnövelés és rendszeres gyakorlás ( hivatalosan: motorozás ) meghozza gyümölcsét, mert sokkal felkészültebben veszel részt a forgalomban. Már egy 250-es ETZ-n is gyorsabban történnek a dolgok, mint a robeszon, attól függetlenül, hogy azzal is lehet irgalmatlan gyorsan menni. Más a súly, az üléspozíció és egy rakás minden. Ha folyamatosan szoxxxx hozzá, jobban fog tetszeni, hiszen érzed a fejlődést. 175 LE nem kutya, bár a Busa irgalmatlan jóindulatú ( csókoltatom a tervezőket ) , de a 140nm nyomaték megtréfálhat itt-ott.
Egy biztos: városban lófrálni jó néz ki, de halál!!! Külön meg kellett tanulni 50-nel menni, na nehogy azt hidd, megy...
Ha mindenképpen valami nagyobbra és erősebbre vágysz, vegyél egy kb. 100 LE körüli masinát, akár 1-2 szezonra ( like Fazer, Bandit, SV, CBR F4, itákdáljsche) mind príma masina!, hidd el, vigyorogni fogsz a sisak alatt...
és ha már rettenetesen unatkozol ezek valamelyikén, akkor jöhet a Busa!
akor vegyen egy GSXF750 et
vagy Bandit650 et