Helló. Én meg Hayabusához szokva próbáltam egy SV1000-t, és valami iszonyú módon instabilnak tünt úgy egyenesben, mint kanyarban. 200 környékén meg úgy imbolygott, hogy rendesen féltem. Mindezt persze nem abszolút értelemben, hanem a Hayabusához képest. A nyomaték meg egyszerűen összehasonlíthatatlan a két motoron. Én 105 kg vagyok, egy nagyon jó cimborámnak van egy szaklapok által nyomatékosnak mondott 1100xx-e, ő van vagy 75 kg, aztán úgy hagyom ott nyomatékból gyorsítva, hogy csak pislog. Pedig az xx is szuper gép, de 1300 köbcentiméter az 1300 köbcentiméter.
Ne ítélj elsőre!Ez a kanyar dolog erősen gumifüggő ám.Lehet olyan busát próbáltál aminek gazája már kockásra koptatta a gumikat,mert úgy tényleg nehéz kanyarodásra bírni.A fék valóban gyengének tűnik a sport gépek harapós fékéhez képest,de csak megszokás kérdése,a 12 kis dugatyú miatt bizonytalan a nyomáspontja.Fém fékcső és jó szinter betét a megoldás.
Szerintem a busa igen is egy jó moci. Bár a fékei kissé gyengécskék (a korához képest igen jók), szeintem még mindig felveszi a keszűt a saját súlycsoportjában. (csak halkan jegyzem meg, hogy láttam már olyan embert, aki pályán busával kerűlgette az ezres sportmocikat)
Nem akarok kötöekedni de azt mondtad h "imidzse" van a Hayanak....
Na most ha imidzset akarsz vásárolni akkor vegyél Ducati 999-et vagy Mv Agustát. Azok egy kicsit komolyabb gépek.... És van "imidzsük" a Hayának csak volt még mindig gyors de a konkurencia már leelőzte.
Ha meg ilyen 80-ról 120-ra ugrásról van szó akkor sztem az SV1000S ami itt áll a garázsban elég ütős.
Én próbáltam Hayát megmondom neked őszintén h én a mai napig egy kurva nehéz tehetetlen nagy böszme motornak tartom.De ez az én véleményem , elhiszem h neked tetszik nemvéletlenül döntöttél mellette!
Ja sztem azért annyira nem szeret kanyarogni inkább autópálya harcos!!
Itt vannak: kep.tar.hu/kabalababa/50389711... Mentsd el és akkor tudod nagyítani őket! Cserébe te is küld el légyszi, a bekötési rajzot mit hova stb! Köszi!
Idáig csak haveroknak építettem be ilyet, de bárkit érdekel természetesen rendelkezésére állok. Dobj egy mailt a csibi79@freemail.hu-ra és leírok róla mindent.
Nincs ugyan ilyen szépséges mocim, viszont jól jönne egy kis segítség. Ismerősömnek be kellene szerelnem a gépébe egy motorriasztót, ami gombnyomásra beindítani a busát. Hiába méregetek a gyújtáskapcsolónál, sehogy nem tom megcsinálni. Nem egy mociba és kocsiba szereltem már bele, de ezzel nem boldogulok. A gép egyébként pár hónapos. Ha valaki találkozott már ilyennel és tudna segíteni...
Köszönettel: Csaba
Hali!Hayabusa érdekelne,2003-2004 körüli,gyári állapotban!Ha valaki tud eladó gépet,irjon egy e-mailt,ár és mellékelt fényképpel.Előre is köszi akos99@citromail.hu
Oké Busaspeed túrázgassál csak 800km-t lehetőleg autópályán,biztos nagyon érdekes lesz.
Én már többször megtettem 900km-t: GPZ1100-el , V Max-al , GSXR1100-al ,
ugyhogy tudom miről beszélsz.
És nem azért irtam 900-at, hogy űbereljelek, hanem mert olyan messzire jártam melózni.
A dragrace-rol meg csak anyit, hogy egyenesbe versenyezni nem nagy szám,
a ring, és a szerpentin a király!
De szerintem az 500 lovas Busáktól te nagyon messze álsz, nemtudom mért példálózol azokkal.
A Z3-as csávó meg úgytűnik nagyon nincs képbe, de 15 éves kora miatt ezt elnézzük neki.
Szerintem a busa igen is egy jó moci. Bár a fékei kissé gyengécskék (a korához képest igen jók), szeintem még mindig felveszi a keszűt a saját súlycsoportjában. (csak halkan jegyzem meg, hogy láttam már olyan embert, aki pályán busával kerűlgette az ezres sportmocikat)
Na most ha imidzset akarsz vásárolni akkor vegyél Ducati 999-et vagy Mv Agustát. Azok egy kicsit komolyabb gépek.... És van "imidzsük" a Hayának csak volt még mindig gyors de a konkurencia már leelőzte.
Ha meg ilyen 80-ról 120-ra ugrásról van szó akkor sztem az SV1000S ami itt áll a garázsban elég ütős.
Én próbáltam Hayát megmondom neked őszintén h én a mai napig egy kurva nehéz tehetetlen nagy böszme motornak tartom.De ez az én véleményem , elhiszem h neked tetszik nemvéletlenül döntöttél mellette!
Ja sztem azért annyira nem szeret kanyarogni inkább autópálya harcos!!
Csao.
Nincs ugyan ilyen szépséges mocim, viszont jól jönne egy kis segítség. Ismerősömnek be kellene szerelnem a gépébe egy motorriasztót, ami gombnyomásra beindítani a busát. Hiába méregetek a gyújtáskapcsolónál, sehogy nem tom megcsinálni. Nem egy mociba és kocsiba szereltem már bele, de ezzel nem boldogulok. A gép egyébként pár hónapos. Ha valaki találkozott már ilyennel és tudna segíteni...
Köszönettel: Csaba
Plusz más motoros oldalakon is több százból.
Szerintem meg a Haya a király!!!!!!
Én már többször megtettem 900km-t: GPZ1100-el , V Max-al , GSXR1100-al ,
ugyhogy tudom miről beszélsz.
És nem azért irtam 900-at, hogy űbereljelek, hanem mert olyan messzire jártam melózni.
A dragrace-rol meg csak anyit, hogy egyenesbe versenyezni nem nagy szám,
a ring, és a szerpentin a király!
De szerintem az 500 lovas Busáktól te nagyon messze álsz, nemtudom mért példálózol azokkal.
A Z3-as csávó meg úgytűnik nagyon nincs képbe, de 15 éves kora miatt ezt elnézzük neki.