Szerintem is Cool13-nak van igaza, mivel én is úgy tudom, hogy ez a limitált szériás busa csak a fényezése miatt volt az (fekete váz, lengővilla és grafika nélküli fényezés)
Namár ha most tényleg csak ennyiben külömbözött a többi busától, akkor ezek jövőre már nem lesznek olyan különlegesek, mivel a K7-es fényezések (kék, piros, fekete) egyiken sincsen plussz grafika és a váz, lengővilla is ugyan úgy fekete. Akkor ez most úgy jönne ki, hogy jövőre csak limitált darabok lesznek kaphatók de érdekes az árlistában is a megnevezése...
mondjuk a fekete limitált szériás tényleg ott van de nem látni teljesítménybeli eltérést. a szabályzó elektronika pedig előírás azt nem hiszem h át lehetne ugrani annyival h mögé teszünk egy LE-t
Remélem nem érted félre, de nincs nagyobb teljesítményű szériában gyártott Busa! Nézd meg ITT, ezen az oldalon, az összes Suzuki modell és története megtalálható!
Jaj, én azt hittem Haya-d van. :)
A tieddel lehet, csak arra kell vigyázni, hogy rohadt erős és könnyű.
Amúgy próbáltam a K5-öst de nem az én világom. Én nem vagyok egy tagbaszakadt ember (165cm) de komolyan mondom az egész olyan pici. Rövid, keskeny, olyan mintha egy gerendán ülnék. :) Több száz km-en nem vállalnám be. Persze én a sport-túrákhoz vagyok szokva.
Ha visszanézed kinek milyen van, láthatod hogy nekem is pont ez van. És nálam nem ez szerepel a forgalmiban. De elbizonytalanítottál, ezért megnézem a forgalmimat ma! :) Csak ezért kérdeztem az előzőt!
Az én Hayabusám egy limitált szériás gép, kis darabszámban gyártották őket és csak 2003-2004 ben
lehetett rendelni.
A széria Busáktól a teljesen egyszínű lakkfekete fényezés, a fekete váz különbözteti meg illetve15 Le vel nagyobb teljesítmény és nincs bennük sebességkorlátozó elektronika de ez nem látszik. Ezért van több Kw a forgalmoban és az adót illetően azt a 4500 ft plusszköltséget szerintem megéri.
Gratula a géphez! És ez miért jó? Mert egy szériámál motornál nem hiszem hogy más lenne, ez csak szívás a teljesítmény adó szempontjából, hogy elpapírozták! Vagy nem?
Szia ming.
Én jómagam is 190cm és 105kg vagyok és a feleségem is nagyon szeret motorozni ezért mindíg vemi jön ha teheti. Nekem a Busa elött egy 1200 -es banditom volt a fejidom nélküli változat.
A barátaimnak sportmotorja van köztük egy K3-AS Gixer 600-as.
Kipróbáltam azt a gépet is csak egyszeméllyel de valóban kicsinek éreztem a motort alattam, nem a teljesítményét hanem a szélvédelmét stb.
Ezeket a gépeket nem túrákra tervezték főleg nem két személynek, inkább rövidebb vágtákra.
Sok tapasztalatom a Busáról nincsen mert két hete van nálam és kb. 100km tudtam vele menni az időjárásnak köszönhetően de az nagyon jó volt.
Nekem még a gyári plexi van rajta ezért a sisakomat fogja a szél rendesen de viszont a melkasomat és a lábaimat az idom tökéletesen védi.
A Busa motorját nem szedték szét csak a titánium rendszert és elektronikát építettek bele illetve eredetileg is a forgalmiban 139Kw-os volt a széria tudomásom szerint 129Kw-os.
LACI 75
Nekem is hasonló dilemmám van. Jelenleg egy GIXXER 1000 K5 van, de én is 188cm magam és 95 kilós vagyok. S lassú tempónál valamint 2 személy esetében tényleg nem az igazi a motor.
Teljesjtmény terén...nem hiszem, hogy gyengébb mint a Busa. Valóban kisebb a nyomaték viszont könnyebb is. Az én motorom széria, leszámítva egy karbon dobot amit a hang miatt vettem. De egy széria Busa nem tud többet. Igazából általában gyorsabb vagyok vele mint egy Busa...de mindegy nem erről szól a dolog.
Én is a hely és a két személyes üzem miatt cserélném le a 1000 GIXXERT, s mivel nekem bejön a Suzuki mint motor márka. Ezért a busa. Viszont visszatart egyenlőre, hogy 2007-re biztos jön az új. Évvégére 100%, amitől félek,, hogy az is kisebb lesz...gáz lenne nekem...a mostani jó méret. Igazából a GIXXER 1000 K1-be a mérte miatt szerettem bele. Sport motor s mégsem olyan kicsi mint egy R1 vagy CBR. Remélem az új BUSA nem megy össze...
Tudomásom szerint ez a motor Kunmadarason nem ment egy futamot sem mivel a Józsinak volt mégegy gépe amit erre használt de már azt is eladta egy barátjának.
LACI 75
Namár ha most tényleg csak ennyiben külömbözött a többi busától, akkor ezek jövőre már nem lesznek olyan különlegesek, mivel a K7-es fényezések (kék, piros, fekete) egyiken sincsen plussz grafika és a váz, lengővilla is ugyan úgy fekete. Akkor ez most úgy jönne ki, hogy jövőre csak limitált darabok lesznek kaphatók de érdekes az árlistában is a megnevezése...