Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem is Cool13-nak van igaza, mivel én is úgy tudom, hogy ez a limitált szériás busa csak a fényezése miatt volt az (fekete váz, lengővilla és grafika nélküli fényezés)
Namár ha most tényleg csak ennyiben külömbözött a többi busától, akkor ezek jövőre már nem lesznek olyan különlegesek, mivel a K7-es fényezések (kék, piros, fekete) egyiken sincsen plussz grafika és a váz, lengővilla is ugyan úgy fekete. Akkor ez most úgy jönne ki, hogy jövőre csak limitált darabok lesznek kaphatók de érdekes az árlistában is a megnevezése...
egyátalán érezni azt a pluszminusz 15pacit?ekkora teljesítmény mellett?
mondjuk a fekete limitált szériás tényleg ott van de nem látni teljesítménybeli eltérést. a szabályzó elektronika pedig előírás azt nem hiszem h át lehetne ugrani annyival h mögé teszünk egy LE-t
Remélem nem érted félre, de nincs nagyobb teljesítményű szériában gyártott Busa! Nézd meg ITT, ezen az oldalon, az összes Suzuki modell és története megtalálható!
Jaj, én azt hittem Haya-d van. :)
A tieddel lehet, csak arra kell vigyázni, hogy rohadt erős és könnyű.

Amúgy próbáltam a K5-öst de nem az én világom. Én nem vagyok egy tagbaszakadt ember (165cm) de komolyan mondom az egész olyan pici. Rövid, keskeny, olyan mintha egy gerendán ülnék. :) Több száz km-en nem vállalnám be. Persze én a sport-túrákhoz vagyok szokva.
Én is így vagyok vele! Ezért kerestünk egykerekező gépet, de sajna már nem működik! :)
Mert ezzel cikiz mindenki...

De egyszerűen nem visz rá a lélek. Sajnálom a gépet.
Az miért égés ha nem egykerekezel vele?
Nem is arra való. Bár hiába nehéz, simán fel lehet venni.
Ha visszanézed kinek milyen van, láthatod hogy nekem is pont ez van. És nálam nem ez szerepel a forgalmiban. De elbizonytalanítottál, ezért megnézem a forgalmimat ma! :) Csak ezért kérdeztem az előzőt!
Laci75

Okés köszönöm. Majd tavasszal meglátom. Amúgy karcmentes a gép. Karbon Bódis dobbal és 11.700 Km-rel. Pilot Powerek vannak rajta, kb 60%-ak.

Szeritnem jól egyben van. Ja és még nem volt egykeréken sosem...Most jól leégettem magam...
Igen valóban, de a 2008-s típust 2007 évvégén mutatják majd be. Mindig így van a Suzukinál... a K5 GIXXERT is 2004 végén már látni lehetett...
Csá cool 13

Az én Hayabusám egy limitált szériás gép, kis darabszámban gyártották őket és csak 2003-2004 ben
lehetett rendelni.
A széria Busáktól a teljesen egyszínű lakkfekete fényezés, a fekete váz különbözteti meg illetve15 Le vel nagyobb teljesítmény és nincs bennük sebességkorlátozó elektronika de ez nem látszik. Ezért van több Kw a forgalmoban és az adót illetően azt a 4500 ft plusszköltséget szerintem megéri.

LACI 75
Gratula a géphez! És ez miért jó? Mert egy szériámál motornál nem hiszem hogy más lenne, ez csak szívás a teljesítmény adó szempontjából, hogy elpapírozták! Vagy nem?
Ming
Ha netán el akarod adni a gépet üzenj van egy cimborám aki szeretne egy fekete Gixert.
Szia ming.
Én jómagam is 190cm és 105kg vagyok és a feleségem is nagyon szeret motorozni ezért mindíg vemi jön ha teheti. Nekem a Busa elött egy 1200 -es banditom volt a fejidom nélküli változat.
A barátaimnak sportmotorja van köztük egy K3-AS Gixer 600-as.
Kipróbáltam azt a gépet is csak egyszeméllyel de valóban kicsinek éreztem a motort alattam, nem a teljesítményét hanem a szélvédelmét stb.
Ezeket a gépeket nem túrákra tervezték főleg nem két személynek, inkább rövidebb vágtákra.
Sok tapasztalatom a Busáról nincsen mert két hete van nálam és kb. 100km tudtam vele menni az időjárásnak köszönhetően de az nagyon jó volt.
Nekem még a gyári plexi van rajta ezért a sisakomat fogja a szél rendesen de viszont a melkasomat és a lábaimat az idom tökéletesen védi.
A Busa motorját nem szedték szét csak a titánium rendszert és elektronikát építettek bele illetve eredetileg is a forgalmiban 139Kw-os volt a széria tudomásom szerint 129Kw-os.
LACI 75
de van
fekete nincs?
Itt a K7-es hayabuya
Pont nemrég beszéltük ki itt, hogy NEM LESZ 2007-ben új Haya!
Talán 2008-ra.
Szia!

Nekem is hasonló dilemmám van. Jelenleg egy GIXXER 1000 K5 van, de én is 188cm magam és 95 kilós vagyok. S lassú tempónál valamint 2 személy esetében tényleg nem az igazi a motor.

Teljesjtmény terén...nem hiszem, hogy gyengébb mint a Busa. Valóban kisebb a nyomaték viszont könnyebb is. Az én motorom széria, leszámítva egy karbon dobot amit a hang miatt vettem. De egy széria Busa nem tud többet. Igazából általában gyorsabb vagyok vele mint egy Busa...de mindegy nem erről szól a dolog.

Én is a hely és a két személyes üzem miatt cserélném le a 1000 GIXXERT, s mivel nekem bejön a Suzuki mint motor márka. Ezért a busa. Viszont visszatart egyenlőre, hogy 2007-re biztos jön az új. Évvégére 100%, amitől félek,, hogy az is kisebb lesz...gáz lenne nekem...a mostani jó méret. Igazából a GIXXER 1000 K1-be a mérte miatt szerettem bele. Sport motor s mégsem olyan kicsi mint egy R1 vagy CBR. Remélem az új BUSA nem megy össze...
Akkor viszont naonjól jártál vele ennyiért!
És Belme ebbe is titánium hajtókart,szeleprugót/tányért stb.-t rakatott?
Tudomásom szerint ez a motor Kunmadarason nem ment egy futamot sem mivel a Józsinak volt mégegy gépe amit erre használt de már azt is eladta egy barátjának.
LACI 75
Most már csak az a kérdés, hogy mennyire lett széthajtva a gép Kunmadarason?! :)