Sziasztok. Készül a mocim . Szombaton rakom össze. Ezt még csiszolni aztán lakkozni kell. Szerintem jól fog kinézni. Ha van vélemény légyszi osszátok meg velem. Köszi.
Jelentem, be van állítva a kilométeróra, nagyjából a gyári értékeket mutatja, azaz 1000 fordulatonként 30 km/h-val növekszik a sebesség. Nem akartam még pontosabbá tenni, legyen egy kis tartalék, inkább többet mutasson, mint a valódi sebesség.
Csak rá kell állni, és megemelni a lengőkart. Persze, van oldaltámasz is. Egyedül annyi a különbség a gyári Hayabusákhoz képest, hogy az alsó spoiler hátsó részét le kellett csavarozni, de nekem amúgy se tetszett.
Ezen van, mert így kértem a szalonból, csak a kipufogórendszer miatt sokkal fentebb van mint a gyári motoron, és így nem ér le kanyarban. Kell a láncfűjáshoz és ápoláshoz, meg így télen nem kocásodik ki a gumi.
Ilyen gyorsan még sohasem mentem vele. A legtöbb, kb 290 volt, az eredeti 300-as óra ekkor már jó ideje lekoppant a kis műanyag pöckön, de a ford. még emelkedett. De különösebben nem is érdekel, mert ott már nagyon fúj a szél. Ilyen tempónál már nem nagyom szoktak hirtelen megelőzni...
Ugyanannyit, mint a gyári, de ekkor már mutat vagy 350-et. A számlapok 100 euroért kaphatók németországban, csak rá kell ragasztani az eredetire, van hozzá egy kis inverter, meg egy kis vezetékes távirányító, lehet a színét és a fényerejét állítani. A cím ahol beszerezhető: www.hayabusa-service.de. Van többféle színkombinációban.
Tudomásom szerint ez csak egy photoshop-os átalakítás, de még ha ilyen is lenne, akkor se kellene, mert szerintem ez nem túl szép, hogy finoman fogalmazzak. Semmi modernitás nincs benne. Valahogy az enyém jobban tetszik.
Vásárlás előtt állok, ezért megkérdezem mire figyeljek vásárlásnál ennél a motornál? Ha leírnátok az jó lenne, meg melyek azok a fontos dolgok, amire oda kell figyelni ha már megvan és használom? Köszönöm!
szal kb 308 al megy,nem?
aztarohadt
és menyit megy?