Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ilyet ezzel a motorral...respect++ a srácnak
bocs az lemaradt hogy : a hayával
sorry
Te melyik műsort nézed? Itt Hayabusa kontra Gixxer 1000 megy.
gyerekek most mire jó ez?fikázzátok egymás mociját,ugyis mindenki a saját gépébe szerelmes különben nem azon ülne nem?különben sem a határokat feszegetjük az utcán megaztán úgyis mindegyik megy mint az állat nem?inkább motorozzunk a fikázás helyett
szerintem hülyeség R1/GSX-R 1000rest összehasonlítani

én legalább felcuccolva is meg tudok tenni egy huzamban 800km-t, nem fog bőrkeményedés nőni a seggemre, nem úgy, mint a csuklógyilkos 1000-en...
igen, végre is tud annyit, de menni idő alatt??? nem véletlen nem engedik össze a gyorsulásin az ezreseket a nagyfiúkkal... meg aztán a tuningcégek is előbb veszik le a polcról a nagymadár blokkját, hogy gyalázógépet faragjanak belőle über 500 PS...
de azért kellemes gurulást kívánok neked is. hehehe...
Bugi R1nek volt és ő írta valahol vagy valaki neki?
a 2000 res is anyi
hülyeség
olvasd csak el

150 lós a 98 as
Make Model
Yamaha YZF1000 R1
Year
1998
Engine
Liquid cooled, four stroke, transverse four cylinder, DOHC, 5 valves per cylinder.

Capacity
998
Bore x Stroke 74 x 58 mm
Compression Ratio 11.8:1
Induction
4 x 40mm Mikuni CV Downdraft carbs
Ignition / Starting
Digital TCI / electrical
Max Power
150 hp 110.3kW @ 10000 rpm (rear tyre 138.8 hp @ 9600 rpm )
Max Torque
11.0 kg-m 108.3 Nm @ 8500 rpm
Transmission / Drive
6 Speed / chain
Frame
Front Suspension
41mm inverted telescopic forks
Rear Suspension
Truss-type Aluminium swinging arm Monocross system
Front Brakes
2 x298mm discs 4 piston calipers
Rear Brakes
Single 256mm disc 2 piston caliper
Front Tyre
120/70 ZR17
Rear Tyre
190/50 ZR17
Dry-Weight / Wet-weight
177 kg / 192 kg
Fuel Capacity
18 Litres
Consumption average
17.2 km/lit
Braking 60 - 0 / 100 - 0
12.7 m / 36.7 m
Standing ¼ Mile
10.3 sec / 222.7 kmh
Top Speed
277.2 kmh
Manual diff.ru:8000/Yamaha_YZF-R1_"98_Service_Manual.zip
blackbears.ru/manual/files/Yamaha_YZF-R1_"98_Service_Manual .zip
sportbikesforum.com/manuals/YZ...
1998as vagy 99es R1 még "csak" 120 paci volt.A haya meg már akkor is 180( ) tekintélye?na az nagyon nagy
Akkor te intessz a babettás parasztbácsiknak is?Szegények nemtudják meg soha ki lehetett ez.
Na azért nem mindegy hogy babetta vagy valami 1000-es.
Egyébként felvilágosittalak sportmotorokat (cross,enduro,SM,SS,SB) 2 évente nem azért frissittik mert szarok lesznek,hanem a motrsport megkivánja.
Csak a túra,csopper szaroknál mindegy.
Én is vehettem vona busát,de soha nem kéne a GSXR-nél 50 kg-al nehezebb motor!
És 2 személyezni se szoktam!
Szóval arról álmodozol hogy elkapod az ezreseket?
Sehol nincs olyan hely,még az autópálya se,mert végre a gixer is tud annyit.
A szerpentin meg ring még csak eszedbe se jusson.

na szevasztok Hayások!

olvasom, hogy milyen lekicsinylő hozzászólások kerültek ide , sőt: már-már fikázó volt.
nos, az a véleményem , hogy mindenki olyan motort választ magának, amilyet akar vagy tud ( anyagi vagy más megfontolásból...) én sosem fikáznék le egy 10 éves zxr 750-nel vagy akár egy ős babettával motorozót sem, mert a lényeg, hogy gurul és megy, szóval motorozik.
több esetben kaptam már lefikázó megjegyzéseket a motorommal kapcsolatban általában új R1 vagy gixxerezer tulajoktól , de leszarom őket , nekik az tetszik, nekem meg ez . Hozzáteszem, nem egy "nyugat-európai" túrán voltam már, mindenütt elmentek a gixxerek meg ereggyek mellett, de a busánál mindenki megállt és méltatta, öreg és fiatal egyaránt . ennek a motornak "imidzse" van, akár tetszik, akár nem . és feltehettek a motorra méregdrága karbonkevlárüvegszál szarokat is, meg ilyen teló, olyan rugó, a 140 nm nyomaték az 140nm!!! én sem vagyok éppen pehelysúlyú, de a barátnőmmel meg felcsomagozva is, de ha odarántok akárhányasban a kicsikének, olyat ugrik, hogy forszírozhatják az ezresek, nem bírják a gyorsulás folyamatos és szűnni nem akaró menetét tartani... és nekem erre van szükségem. Nem kell a 300km/óra ( na jó, egy kicsit mégis ), a lényeg kiskomáim úgyis az, hogy hogyan ugrik a masina 60-ról vagy 80-ról vagy akár 200-ról is, minezt úgy, hogy nem forogja ki a belét. a legtöbbet úgyis a 100-200 közötti tartományt használod, nemigaz???
szóval szerintem király kis gép ez ahhoz képest, hogy 1999-óta nem igazán nyúltak hozzá, nem úgy, mint a fentebb említetteken, amiket szinte ( vagy ténylegesen ) évente baszkurálni kell, hogy trendi legyen. nyálas.
de nem akarok senkit bántani, nekem jó a busa ( vagyunk ezzel így egy páran ) és kész. mindenki tudja, hogy mire jó a mocija, pályán nyilván nem ezzel fogok nagyot alakítani. de nem is akarok.

szevasztok!
Köszönöm minden busásnak a kimeritő választ. A súly, a fordulékonyság stb. ezek mind-mind egyénfüggők is, ki mire használja, kinek mi a fontos. Mindenesetre az én ezresem 6.-ban 5000-nél 125-öt mutat, ezért sem nagyon hittem azt a 180-at, az túl hosszú áttételezés lenne. Ugy látszik enyhén elfogult a csávó. Mégegyszer köszi a válaszokat, és jó motorozást mindenkinek.
Nem repedezik a K5 váza,pedig én állandóan kerekeztem vele, csak buktánál törik le a nyak,
pláne ha frontális.
Nekem nem volt busám de 2 haveromén többször is mentem és akkor rájöttem,
hogy egy 1200-as bandit is fordulékonyabb irányíthatóbb nála, hátmég 1 Gsxr1000K5!
Meg lehet, hogy 217 kiló szárazon, viszont nem is fog repedezni a váz a villanyaknál, mint az 1000-es gixxeren...
Hello. Gyárilag a Hayabusa órája 5 ezernél 150-et mutat. De biztosan csal, mert elvileg 10500-nál szabályoz le 6. sebességben, és ekkor menne talán 298-al. viszont már 10000 előtt kiakad az óra, tehát ha az arányokból visszaszámolod, akkor, amikor 300-at mutat az óra, akkor kb 275-öt megy a valóságban. Az enyém leáttételezve, lekönnyítve, kipufogó rendszerrel, power commanderrel, a km óra Speed-o-Healer elektronikával viszonylag pontosra beállítva (120-nál fél perc alatt egy kilométer) talán ha 307-ig tudta felküzdeni magát egy kb. 3 kilométeres egyenes szakaszon. Igaz 110 kg vagyok, és nem tudok behajolni teljesen a plexi mögé. Egy kicsit túl van misztifikálva ez a 300-as sebesség. Sokkal inkább a borzasztó gyorsulás számít. Szerintem!
Több is mint 210kg! Amúgy te meg nagy király csávó lehetsz, ha idejössz fikázni a busát! Biztos neked is az van, tudod ténylegesen mit is tud! De szerintem csak irígy vagy!
Szombaton megnézem ha nem esik!
Hy Redfazer!
A haverod 1 barom lehet ha azt mondja,hogy a busán kívül minden szar,
mert pont az a szar ami 180kg felett van szárazsúlyba, az a rondaság + van v. 210kg is!
Tohonya tehén,hosszú tengelytávú túramotor!
Amúgy ki a haverod, Andersen?
4000nél:100, 8000nél:200,kb az öszes nagymotor így van kalibrálva.
És az is tévedés hogy 300 felett megy szériába!
Ezt senki ne higgye el,még a saját km/h-jának se,mert ott v.30-al többet mutat.
Nem tudom, de nem mehet 180-at, mert akkor 10 000 fordulaton 360-at mutatna. 5000-nél olyan 150-et mehet.
Szeretnék valamit kérdezni a Hayabusásoktól. Van egy cimbim, akinek busája van (kb. 2 hónapja), és azóta nála minden más szar és gyenge, az ő gépe (full gyári) elmondása szerint 5000-es fordulaton 6.-ban 180-at megy. Ezt mások többen is cáfolták, szép kis vita kerekedett belőle. Nem mintha sokat számitana , de a tisztázás miatt irja már le légyszi valaki, mennyivel megy egy busa 6.-ban 5000-es fordulatnál. Előre is köszi.
sorry, nem lesz jó a vasárnap.... nem jön ez össze nekem.
Vasárnap többen mennénk lájtosan valamerre, esetleg valaki nem csatlakozik? Nem csak busák.