Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem szivatlak Komoly Keresni fog a gazdija
Tudom hogy aszivatsz!

De nembaj!Kapoloklista!Ja meg gödör!
Fogom,fogom!

igérem!
Szereztem neked 1 FJR-t ócsón
Kedves vagy milka de ennél azé kicsit többet is kalapálhatnád a klaviatúrát..
Pepnél!

Keresed öt!
Sréácok...
Mellik a legjobb láncszett a busára? Oszt merre lehet kapni?
Fentebb leírtam...
Te.. ez a legújabb fejlesztésű trigonometriás kézzelsodort poli vinil klorid kevlár cső, tesco gazdaságos csomagban felvásárolva... Törtem is a fejem rendesen a fékcső és "ő" közötte. De győzött a metál...
Átalakíttatom ilyenre, hogy a sok XX-esnek megmutassam milyen egy nagymotor!
http://www.motorrevu.hu/cikkek.php?cikkid=86
06&nev=Alagardo_Hayabusa
Nem akarlak megbántani!

De a tiedet elöbb inditsuk be!Majd aztán foglalkozzunk a megállással!
Hülye!
A slag az gyáritartozék?

Remélem minél előbb lecsekkolhatom!
Többen próbálták már a gixer1000sét ami radiális ugyan de kis átmérőjű. De tény hogy szettben kell fejleszteni munkahenger cső illetve betét csere.
Nálam már csak a fékbetét hiányzik hamar be is vásárolom de már ígfy is nagyon jelentős a különbség. Szoktak árulni használtban különböző radiálisokat, egyre rá kell csapni. Ha majd összefutunk lecsekkolhatod a differenciát.
Nekem is ki kéne valamit találni, mert csak úgy tudok megállni kb. mint egy vonat!
Pedig van fém fékcső rajta, de úgy látszik az kevés...
Szeva,
Nagy átmérő, hosszabb nyomótáv így rövidebb fékkar úton fejti és nagyobb erővel a teljesítményét. Nagyjából ennyi. Persze mindez nem elégséges ha nincs fém fékcső illetve szinter betét és talán DOT. 5.1 fékolaj, de az csak rövidtávon jó, mert megeszi a gumialkatrészeket.
Tehát ez megint egy út ami kissé csökkentheti a fékezési hibafaktort. Egyébként a busáról nem is a fékhatás hanem a nyomáspont hiányzik, hogy meddig húzhatod pontosan mielőtt megállna az elsőfék.

Milyen fék ez!?
A vagy mi a koncepció? Mitől lesz jobb?
Ez a téma engem nagyon érdekel!
...még igen .....bár néha nem érzem
Nálad van a milka?