Aha,ismerős fél évig használta,25ért odaadná,annyit megér szted? 50es kis gyorsaságim van,sztem a menetszél annyira nem zavarna,mint titeket a nagyon,v nem tom,ezért kérdem?!
A következö hétvégén(23-26)elmehetnénk egy kicsit gurulni,ha joidölessz!Hogy melyik nap,azt az idöjárástol tenném függövé!Ja meg hogy Menyabarátom mikor dolgozik!
Utvonal mondjuk BP-(vácfelé 2/A)Szlovák oldalra át-határmentén végig-Salgotarján-BP
Már jártunk arra többször,televan jokis kanyarokkal!
Akit érdekel jelentkezzen!
1)Milka+Milkáné
2) Fiveurban (már megse kérdezem)
3)Menyus+Gabyca Délutános leszek,fél4 re be kell érjek!
4)Mr.+Mr.-né /csütörtökön érek reggel haza az olimpiáról.......meglátjuk
Helló,köszi,ezt már néztem,de azt mondta vki,h a méretednélegy kicsivel kisebbet vegyek,mert vszínűleg ugyis tágulni fog a bukó,és ezért kérdeztem,58,már elvileg les,vagy azMseset érdemes e ?
hogy voltam-e? Hát persze!
És most is megyek!
olyan szép idő van! nem tudjuk kihagyni ugyhogy megyünk egy Esztergom- Dobogókő körutat az asszonyal!
Ha van kedved jönni szólj!
Helló,vki meg tudja mondeni,h ha kb 58cm fejem körbe,mekkora sisak kell,elég az Mes,v már érdemes Leset venni,egy AGV Airtech-ről lenne, szó,esetleg erről vélemény?
eggyenlöre még ez a legjobb dolog amit lehet kapni,,és egy szóval sem mondtam hogy hétköznapi útra kell
lényeg hogy megvan minden kontact"kipufogó úgyben" neked ha itt lesz a ideje jelentkezni fogok...
eggyenlöre sziszletek,tervezek,nézem a a költségvetést...
Két dolog: utcán erőcsúsztatni szerintem nem túl okos dolog, én megmaradnék a jó gumiknál, és az általuk nyújtott tapadással, a fizika törvényeit nem áthágva, a másik meg, hogy biztos nem bíznám az életemet egy ilyen olyan zsebrádió minőségű alkatrészekből összerakott néhány százdolláros kütyüre, amit valaki jól-rosszul beállított, és mi van, ha egy ilyen drift közben besz@rik a cuccos, aztán mégis megelőz a fara, szembe meg jön egy 40 tonnás kamion. Te már tudhatod, milyen mikor elütik az embert... Mégegyszer mondom, hogy ez a kütyü nem kerékérzékelők jelei alapján érzékeli a hátsó kerék kipörgését, hanem a fordulatszám emelkedéséből számítja, és ha az előzetesen beállított értéket meghaladja, akkor visszafogja az üzemanyag ellátást. Amerikai gixxer fórumokon beszámolnak mindenféle FI kontrollámpák indokolatlan villogásával üzem közben. Az meg nem túl jó dolog egy csúszáshatáron kanyarodó motornál, ha valami elvonja a figyelmedet.
A kipufogóról: személyesen Bódis Sándor felügyelete mellett készült Kaposváron titáncsövekből, jó drágán, viszont kifogástalan, a gyártóhoz méltó minőségben.
Ügyes legyél MR.!