Csak az a baj,hogy a "régimüszerfalast" csak 2002-ig gyártották!Akkor valami isteni sugallatra egy kissárga ember,megalkotta ezt a müszerfalnak nem nevezhetö tákolmányt!Sajna a "régi"(analog) müszerfal,nem beszél az ujmak a jeladoival!Probálltam!Nemjött össze!
Feltett a srác egy csomó képet és azokon tisztán látszott, hogy a hegesztés volt nagyon felületes, semmi gyökölés és tsai. Ha találok belőlük felteszem.
Múlthéten a Suzuki nyilt napon Szegeden megmérték a K8 Busa és a ZZR 1400 teljesítményét is a Zizi 11 lóerővel kevesebb viszont a nyomatéka 3 Nm- rel több!
Bocs, hogy beleugatok( olvasgatlak titeket mint csupasz Busás ) de ilyet év elején egy K7-es 1000-es gixerről hallottam és irogattunk a tulajával másik fórumon. A vázat garban tényleg cserélték és akkor linkeltek be amcsi vidiket amin a K5-ös 1000-es gixernél voltak ilyen gondok, de a K8-nál már módosítottak a vázon. Persze ettől még busával is előfordulhatott ilyen....
Ha hiszed ha nem az újnak már tört ketté a váza. Azt hogy hol az nem tudom most pénteken mondta egy ismerősöm akinek az exéjé volt. 40el oldalba vert egy szabálytalanul kanyarodót és ropp... A japok gariba cserélték neki az egész vasat... naaa...
Nekem is az a bajom az XX-el, hogy digitális óra és egyszerűen túl kimért! Csak a régi műszerfalas kéne és csak is feketében!
Állítólag az új K8 meg hibátlan! De nem az én pénztárcámhoz szabták, 3millka, hát... sok(k)!
Úgyhogy arra jutottunk GáborXX-el, hogyha majd sokan nem tudják fizetni a hiteleket és lejjebb megy az ára akkor kívánló vétel lesz! már most fél évvel a kiadásuk után 2,4Millióért hozzá lehet jutni egy hibátlanhoz! Szerintem jövőre már talán 2m. körül is lesz! Én kivárom!
Jól látod.. bár az új segg nekem sem jön be. Vótam kinn italiban és hoztam hozzá egy originalle radiális versenyfőfékhengert átmérő 19mm nyomótáv 18mm. Ha ezzel se lesz jó akkor semmivel sem. Szerintem is az analó digit keverék a menő ami a busán is van.
Mindkét motornak van elönye.és hátránya!Én azt szoktam mondani,a kettöböl lehetne gyurni egy nagyon-nagyon jot!
Bár a K8-asnál már kiküszöbölték a hibákat(Hangos válto,rossz fék,stb).Nekem annak a formavilága nemtetszik,no meg a müszerfal!Hozzáteszem az XX-em müszerfalase tetszik!Ezek a digitális ketyerék nekem nemjönnek be!A "régi" analog orák nekem jobban tetszenek!Volt szerencsém menni egy K8-assal,és hibátlan!Finom mint egy Honda,jo a fék,tényleg jo masina!Csak nelemnne olyan csunya hátulja!De izléserk és pofonok külömbözök!
Szőr, ha virágnyelven beszélsz egy szótárat is csatolj lécci. Nem gond nem futok el ha van időd mehetünk de az elérhetőségem inkább itt: 20 9289103 Az adatlapon nem túl jó feltüntetni az esetleges visszaélések miatt. Jut eszembe.. neked gyári az első fékmunkahengered? (A felső) mert szerintem katasztrófa fos fék van rajta
én mondtam, hogy mennék! Az "ezt meg kell néznem" -et arra értettem!
Csak az adatlapodon nincs megadva elérhetőség!
Mert pont ezt az útvonalat akartam bejárni! De lehhet még megyek!
Egyébként vigyázzni kell errefelé a traffikkal mert tegnap is szentendrén úgy álltak, hogy észre sem veszed és már le is vettek és hátulról! ( a rendőrséggel szemben szoktak beállni a volánbusz állomásfelé a bokor mögé- soha nem veszed észre, ha nem ismered a szokásaikat!)
Én meg a M2-n találkoztam olyan civil rendőr autóval tegnap, hogy a szélvédőn volt a traffi belül és csak símán elmész mellette mögéd áll és kész- fénykép! De feltünt a sok antenna a kocsi tetején miután elmentem mellette és vissza lassítottam, meg szerintem nem volt élesítve a benn ülők ruhájából.
Csinos kis büntit lehet kapni gyoshajtásért! Én már fizettem idén!
Ja, nem akadt senki így szólóban mentem egy Dobogókő, Esztergom, Pilisvörösvár, Csobánka, Szentendre, Visegrád, Bp kört. Jól esett, asszem be is nyaltam egy gyorshajtást előzés köben Pomáz határában.
Csak az a baj,hogy a "régimüszerfalast" csak 2002-ig gyártották!Akkor valami isteni sugallatra egy kissárga ember,megalkotta ezt a müszerfalnak nem nevezhetö tákolmányt!Sajna a "régi"(analog) müszerfal,nem beszél az ujmak a jeladoival!Probálltam!Nemjött össze!