Szia csokibá !
Nem ,csak nem jönnek mostanában úgy össze a dolgaim ahogy szeretném !
De megpróbálom mosolyogva lereagálni a dolgokat !
Ha visszajöttél valamikor meg vagy hívva egy kávéra !
Ha nem jössz én megyek hozzátok !
Hello! Én gumiból a Michelin Pilot Power és a Pilot Power 2CT-t tudom ajánlani. Volt már mindenféle gumim, többek között M3 és Pirelli Diablo Corsa is, de ezzel a legjobb a kezelhetősége. Viszont a sima csak kb 5-6000 kilométert bír. Utána számomra a Diablo Corsa következik, ez majdnem ugyanazt tudja kezelhetőségben, mint a PP. Ez kb 8000 kilométert bírt nekem. A harmadik az M3. Nekem olyan lusta a kezelhetősége, olyan igazi buszos feelingje van vele a motornak. Ez se ment 8000-nél többet. Ez az én listám, biztos van, akinek más tulajdonságok fontosak.
A fékről: a leginkább limitáló tényező szerintem a felső munkahenger, ezt kell lecserélni valami jobbfajtára. Célszerű 16 mm-es átmérőt választani, a 20-assal nagyon kemény lesz a kar.
bridgestone-okat nyüttem vizben,szárazon sok jó van michelin többek között
a metzeller is eggyik legjobb
az tuti hogy a michlennel többet fogsz elmenni a 2 komponens végett innen már csak a pénztárca szab határt.. http://two-wheels.michelin.com...
Láncot tudok adni huszon pár1000 van benne flexel vágtam le róla,de patentszemmel használható.
Az a baj hogy nem leszel vele kisegítve mert eltört a kuplung kinyomó pálcád is,a szimeringnek is anyi ráadásul ha nincs szerencséd a blokkból is kitört 1 darabot,
hali! én szerintem a Metzeller Sportec M 3 a legjobb, jól tapad hűvösebb aszfalton is, esőben is, gyorsan felmelegszik, de nem kopik ronggyá pár ezer km után sem. Ja, és az ára is megfizethető a Michelinhez képest. Tesztmagazinok is azt írták, hogy a legjobb ár-érték (teljesítmény) aránnyal bír, hiszek nekik, mert tapasztaltam. Nézz utána nyugodtan. Próbáld ki bátran!
Üdv kolegák! Érdeklődni szeretnék hogy nincs-e valakinek használt de még használható lánc a "tipusra", ugyanis elhagytam menet közben! Ezen kívül valami a kuplunggal is történt, mert beesett a kar és a munkahengernél sriccel az olaj Gondolom a két probléma összefügg Új láncra sajnos nincs pénzem egyenlőre.
Minek kellett akkor annyira Neked?!
Nem ,csak nem jönnek mostanában úgy össze a dolgaim ahogy szeretném !
De megpróbálom mosolyogva lereagálni a dolgokat !
Ha visszajöttél valamikor meg vagy hívva egy kávéra !
Ha nem jössz én megyek hozzátok !
Tän csak nem betegvagy?
Úgy látszik mostanában hajnal kelő lettem !
A fékről: a leginkább limitáló tényező szerintem a felső munkahenger, ezt kell lecserélni valami jobbfajtára. Célszerű 16 mm-es átmérőt választani, a 20-assal nagyon kemény lesz a kar.
ebböl a kányúból ez a daru sem emeli ki
a metzeller is eggyik legjobb
az tuti hogy a michlennel többet fogsz elmenni a 2 komponens végett innen már csak a pénztárca szab határt..
http://two-wheels.michelin.com...
http://www.motorozz.hu/sys/mai...
http://www.motorozz.hu/sys/mai...
Innen jön valaki?
Fiveurban mai megnyilvänuläsät ideznem!
"Azt az ocska szar busät"-mondta Szloveniäban,mikor tankoltunk!
Azt hogy milegyen a büntije,talälljätok ti ki!
Az a baj hogy nem leszel vele kisegítve mert eltört a kuplung kinyomó pálcád is,a szimeringnek is anyi ráadásul ha nincs szerencséd a blokkból is kitört 1 darabot,