Te Zoo!
Nemlehetne,hogy csak úgy beszélgetünk dolgokról.és nem kell mindig mindent űberelni....csak beszélgessünk! ......nem arról,hogy most én vagyok jobb,vagy Te....csak úgy,hogy tök jó volt tegnap együtt.......ennyi....
Nézd!
Megállapításom szerint mindenki máshogy motorozik,teljesen más kanyaríveket,teljesen más féktávokat használ.....és,hogy miért?Mert Neki így jó....ez jött be Neki....ez a stílusa.....
De a dolog nem változik......Motorozzunk,és beszélgessünk...és érezzük jól magunkat egymás társaságában! .
Ha annyira tök jól motoroznál Te is,mint ahogy írod....akkor nem törted volna ripityre Magad!
Neharagudj,hogy ilyen parasztos egyszerűséggel írom mindezt....csak már unalmas ez a versengés!
MOTOROZZUNK! ....Nem kell több!Akinek több kell,az menjen pályára,és ott versenghet!Ne a közutakon bizonyítsunk!
Más tempo van csapatban is,és más tempo van egyéni motorozásban is!
Nem bántani akartam....csak unalmas már a versengés!
ti ezt mind elhittétek amit beirtam
hát wazze nektek sincs mindenki otthon
tényleg azt hittétek hogy egy bicival kiálnék,versenyezni egy busa ellen ,hát bexarok a röhögéstöl
meg eleve ti invitáltok mindig versenyezni...nem furcsa?
csak beirom hogy a boci jobban veszi a kisseb kanyarokat
rögtön áááááá uuuuuuuu majd jól elcsépellek
nah ezek vagytok
olvastam a busánál
sokkal nehezebb,sokkal erösebb,még hosszabbak a vilszögei,még nehezebben lehet beboritani kanyarba,és hab a tortán sokkal többet kell vele birkózni hogy kanyarban maradjon, a hosszabb ivü kanyarokban is akkorát fog odaverni a busának hogy cak úgy pislog a pilótája,a rövid kis kanyarokban sokkal gyemgébb
kielégitö voltam
ellneben a gp ben sok esély maradt a használhatóságának,már az F-3 ba bele is szerelték a motorját a busának http://www.formulasuzuki.co.nz...
a baáálitási paramétereket is megkaphatod.
Valami jót (Motul vagy Castrol). Jó árak vannak a Nyír-Petrol kft-nél Nyíregyháza-Oroson: Castrol Power1 Racing 4T 10w-50 2300 forint, ha jól emléxem. Actevo 4T 10w-40 meg valami 1800 körül. Igaz ez rajtad és rajtam kívül mindenkinek messze van.
Meghát a futómű is elég himbilimbi. Hiába tűnik úgy, hogy keskenyebb, mikor egy kanyarban berugózik eleje-hátulja, hamarabb leér valami oldalt. Pl. kedves barátom asszonypajtással összesen kb 200 kilosak és a lábtartót karcolják, úgy, hogy még van 2 centi majrécsík. Nekem meg hátul nem volt, aztán mégse ért le a lábtartó...
Én békében vagyok!
Csak unalmas már ezt a versengést olvasgatni,és szerintem szavaim finomak voltak......