Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Injektorosnál nem számít...
Ha valakinek kell egy K7 nemsoká eladó. Gyári..ritkaság.
Ez nem csak a gixerekre jellemző hanem az összes motorra amiben poshadt benzin van. Amúgy ha jól látom neked injektoros motorod van így kawaseki javaslata Rád nem nagyon érvényes.
üdv ! minden motor ami karburátoros és benne hagyod a benzint télire, az első indításoknál, vagy be slusszoltatja a gyertyát vagy 2-3 hengerezik. hosszabb időre - 1-3 hónap- nem hagyunk benzint a rendszerben, vagy addig járatod amíg ki nem ürül a benzin -zárt benzincsapnál- a rendszerből, vagy a porlasztók ülepítő csavarján keresztül leengeded a benne lévő üzemanyagot. üzemanyag tartályt tele tankoljuk.
benzint benne hagytad?
Sziasztok!! Szeretném megkérdezni hogy elövettem téli álmából a mocit és hideg inditás után nem megy az összes henger mi lehet a gond??? Hallottam hogy a gixerek hosszabb állás után csinálnak ilyet
Egyértelműen a szívlámpás.
Szia,
Mivel nekem van/volt mind a kettő, én a szívlámpást javasolnám. Kényelmesebb, könnyebb, erősebb. Csak nem lesz egyszerű szépet találni.
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség!
Új vagyok itt, eddig enduro mocijaim voltak, meg régen egy gsxf.
Rövid leszek:
Szeretnék venni egy 750 gixert, anyagi és egyéb más okokból kizárólag 2 típus jöhet szóba.
SRAD, vagy a szívlámpás.
Melyik az ajánlottabb kategória szerintetek?
Vezetesi élmény, szervíz, megbizhatóság, kényelmi szempontok érdekelnenek.
Nagyon röviden és sarkosa fogalmazva pedig:
Melyik a faszább szerintetek???
Sradi, vagy a szív ?
Köszi szépen a segítseget!
Enyémet átfaragták kicsit, akár cserélnék is valakivel akinek van szűz.
Sziasztok! Keresek első pedáltartót 85-87 között gyártottat, jobb és bal oldalit. Hátha van valakinek.
Eladó EBC MD3091 XC Hullámos Féktárcsák újszerű állapotban, maximum 100 km-t futott.
Suzuki GSX-R 1000 K5-K8-hoz
Suzuki GSX-R 600/750 K6-K7-hez
Az ára: 100 000 Ft
Az új ára 130 000 Ft-volt.
Érdeklődni Telefonon +36 30 318 2900
Egesz pontosan azt irja a linkben, hogy nem utcara van optimalizalva. Kicsit furcsa a tartalom, mert eloszor a szerzo azt irja, hogy az oxigenszenzorral es katalizatorral szerelt motorokhoz nincs adalekolva a 300v, a motul viszont kulon leirja, hogy katalizatoros motorokhoz van fejlesztve, kesobb a szerzo leirja, hogy vegulis ezt elhiszi a motulnak. Tovabbi kulonbsegeket irja, a detergens adalekok kisebb sullyal vannak az olajban, es nagyobbal a surlodascsokkento es kopasgatlo adalekok a 300v ben, a motul marketingese pedig azt irja, hogy lehet utcan hasznalni, de rovidebb csereintervallumok mellett (3000merfold), egyebkent inkabb a 7100 at ajanlja utcara.
A forumokon pedig konkretan azt allitjak, hogy 300v vel jobban kopik a motor. Ez igy ebben a formaban egyaltalan nem igaz.

Egyebkent jo volt a cikk, kosz, hogy megosztottad.
Véletlenül nem vizes az olajad? Fehéres, sárgás trutyi?
Ha igen akkor valószínűleg víz megy az olajba és az miatt is lehet gond a vizhűtés rendszerrel.
De ne ijedj meg elsőre. Nem biztos, hogy hengerfejes. Sőt, nagy százalékban vagy a vizpumpa tömítése a gond vagy az olajhűtő. Az utolsó gyakoribb. Iktasd ki az olaj hűtőt a vizkörből. Kösd össze a kis vízcsövet egy csövecskével. Járasd a motort magas hőfokon percekig és ha az olajhűtő csonkjaibol(ahonnan levetted a vizcsövet) olaj szivárog akkor meg is van a hiba oka. Csere és mehet tovább a történet...
Nem akarlak elkeseríteni de ez nem a termosz miatt lesz. Ez valami más...
Nekem pl volt rossz termosz az egyik motoromban de ott az volt a gond hogy a motor mindig hidegen járt. A termosz általában ha elromlik nyitott állapotban hal meg. A vízforralás inkább hengerfej problémára utal (szerintem).
Sziasztok!

Köszönöm a tanácsokat.
Normál használatnál nem fogy belőle. 85 fok körülre szokott beálni a vízhőfok ha hajtom akkor 90 fölé megy. Dugóban megy 100 fölé 100-105 -nél kapcsol a ventilátor de akkor már a tágulási tartálynak a tetejénél van a víz, mire vissza tudja hűteni addigra már ki is nyomja magából. Az egyik alkalommal a maximum jelöléstől lecsökkent a minimumig. Következőnél annnyit nyomott ki hogy üres lett a tartály.
Hello, nekem is csinálta. Nem szerette az araszolást.
De valamit segitett a helyzeten, hogy :
- kimostam az egész hűtőrendszert (hűtőmosó folyadékkal,amit utánna ki is kell öbliteni)
- kipucoltam a vizhűtő bordáit
- raktam bele Motul Factory Line hűtőfolyadékot (igaz minimálisan,de valamivel magasabb a forráspontja)

De a helyedben leellenőrizném az olajhűtőt is, ha már bibelődsz a motorral, hogy nincs-e valami vékony szakadás az olaj csövön ami benne fut spirálban.
Gyakori K4-K5 hiba forrás és én is belefutottam, akkor is gondom volt a vizzel.
Ha lekötöd a vizet az olajhűtőről és a csonkból olaj szivárog akkor ott a gond....
Nekem a K4-en 107 fokon indult a venti. Vizet sosem nyomta.
Szia,
Ház ha nyomja ki a vizet az annyira nem jó jel.
Nem fogy belőle normál használatnál?
Mennyi a magasabb hőfok?
A termosztát 88 fokon kezd el kinyitni, és 100 fokon lesz teljesen nyitott.
A ventilátor 100-nál indul...
Sziasztok! Van egy K5 750-em. Mint már olvastam a hütővíz hőmérséklete magasabb ezeknél a motorok áll. Viszont nyáron nagy melegben araszolásnál mikor bekapcsol a hűtés akkor már nyomja ki a hűtővizet. Reménykedtek hogy termosztát cserével hűtő cserével megoldható vagy komolyabb a gond?
Eddig amúgy egy olyan srác volt itt a fórumon aki tudott hivatalos mérésekkel alátámasztott analizist és szakvéleményt megfogalmazó cikket küldeni de abban az volt a konklúzió hogy nincs mérhető eltérés kopás és egyéb tulajdonságokat illetően a 300V és a több olaj között.
Aki váltott mind azt mondja hogy halkabb lett a blokk tőle. Ha ez igaz akkor biztos érezhető változás.
Próbáld ki a 7100-et.
De szerintem semmit nem fogsz érezni az égattavilágonsenem, csak azt hogy maradt még fagyira pénzed.
Tudtam hogy ezt írod. :)
Ezért is akartam kerülni a linkelgetést.
Oly fölösleges.
Ha maga a hivatalos Motul írná le, hogy oly fölösleges közúton ezt az olajat használni azt sem hinnétek el.

Ez olyan mint a slick gumi téma.
Egyik sem komoly leírás inkább vélemények. Ettől függetlenül kipróbálom legközelebb a 7100-at. Kiváncsi vagyok tényleg érezhető-e bármi. Eddig minden motorom esetében 300V-t használtam.