300 V az verseny olaj, csak a sok bubi azt hiszi magáról hogy káppi rossi azt rakja bele szépen mert hát baja nem lesz tőle meg hát ő úgy megy utcán mint más a Man of TT ééén.
Vannak bajok a fejben, de hát ha van pénz akkor felőlem tölt het bele aranyat is baja nem lesz tőle.
sziasztok
segítségetek szeretném kérni, nemrég vásároltam egy gsxr 750 srad-ot 1997 karbis típust.
sajnos nem jutok semmire a karbival..
szép az alapjárat de gázadásnál 8000 fölé nem megy, és ekkor elkezd durrogni.
8000 alatt semmi, egész szépen emelkedik.
van ilyesmivel valakinek tapasztalat?
sajnos csak TL 1000 ek voltak nekem v2 injektor, ehhez egyeltalán nem értek.
köszi a segítséget!
Nekem k7 1000-nél csinálta, a biztosítéktábla érintkezői voltak oxidálódva, letakarítottam+kontaktspray utána semmi gond.Ha jól tudom ami a burkolatba van az a sebességet méri,a fokozatjelző érzékelőjét két csavar rögzíti a blokknál.
Na ma ráértem szétkapni az első lánckeréknél a fedő burkolatot. Két jeladó van benne. Az egyik magában a burkolatba van beleépítve,ami a sebességi fokozatot nézi. A másik pedig az ürest érzékeli ,az rá van csavarozva egy lukra. A problémám az volt,hogy nem írja hogy “0” mikor üresben van,csak egy zöld kis lámpa vilàgít.
Most hogy kitakarítottam faszán,már nem is világít a lámpa se
Úgyhogy értelmesen telt a mai napom is
Ha van valakinek tippje mi lehet a baja az ne tartsa magában...
Vagy ilyen szenzor is érdekel...valószínű cserés lesz
K7-es
Ha már ilyen cuccokat használtok jobb tisztábban látni mert a kettő nem egy világ.
Ide sorolnék sok mindent, fék folyadékot, tárcsát, fék betétet, gumi,,, stb.
Gyorsabb csere periódusa van.
300 V az verseny olaj, csak a sok bubi azt hiszi magáról hogy káppi rossi azt rakja bele szépen mert hát baja nem lesz tőle meg hát ő úgy megy utcán mint más a Man of TT ééén.
Vannak bajok a fejben, de hát ha van pénz akkor felőlem tölt het bele aranyat is baja nem lesz tőle.
5100 vagy 7100
segítségetek szeretném kérni, nemrég vásároltam egy gsxr 750 srad-ot 1997 karbis típust.
sajnos nem jutok semmire a karbival..
szép az alapjárat de gázadásnál 8000 fölé nem megy, és ekkor elkezd durrogni.
8000 alatt semmi, egész szépen emelkedik.
van ilyesmivel valakinek tapasztalat?
sajnos csak TL 1000 ek voltak nekem v2 injektor, ehhez egyeltalán nem értek.
köszi a segítséget!
https://www.kepesmotor.hu/idom...
Ha írsz egy elérhetőséget kereslek...
Szar a szenzor. Szoktam őket javítani.
Sajnos a bontott szenzor is lutri. Elrepednek a forrasztások benne.
Most hogy kitakarítottam faszán,már nem is világít a lámpa se
Úgyhogy értelmesen telt a mai napom is
Ha van valakinek tippje mi lehet a baja az ne tartsa magában...
Vagy ilyen szenzor is érdekel...valószínű cserés lesz
K7-es