Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tépi: mikor a gumi szélei (illetve ne mindig csak a közvetlen szélei)kirojtosidnak
nem tépi: amikor a gomi teljes felületén szép egyenletesen kopik (a felülete szép sima)
oksa
Tépi, vagy nem tépi... Ez hogy értendő?
az tuti hogy a H-ringen nincs iső ilyenre, mert ha kifizeted azt kis időt, akkor inkább motorozással töltöd... E-ring vagy Kakucs egész nap lehet menni ott van idő ilyesmire
Nekem is vannak még problémáim a futóművel, mondjuk nelkem a hátsó gumiképem negyon jó, az első gumit viszont tépi de valszeg azért mert túl kemény az első rugóm (a leírásból ez derült ki)...
Ez döntött Csak tudod, tanulni szeretnék a nagyoktól, mert nem akarok fejtetőre állni a kísérletezgetésekklel, no meg másoknak se akarok egetverő hülyeségeket mondani, hiszen azt nem tudnám kiheverni, hogy más miattam bukott... És most speciel nem a futómű-dologra gondoltam, hanem úgy általánosságban mindenre. Tanulok, amíg lehet
Ami nekem van azon a durva beállítást lehet megcsinálni a nyomó és húzó állásokat is három szakaszra osztja , kitekert-közép-betekert. Ezek alapján már igaz nehezen , de el lehet dönteni hogy milyen irányban kell állítani az alap beállításhoz képest . Nekem az alap volt , hogy a gyári beállításaimat leírtam , ha netán valami nem jól sül el vissza tudjam állítani.
Tenkjú.
mondok jobbat.:nyiltnapon megkeresed az Öhlinset kisbuszt.benne ül Béla.odatolod a motort ránéz a fejedre és belövi a futóműved ugy hogy utána max csak finomítgatni kell.mivel kell finomítani ezért Béla sem dolgozik még a Rossi team-ben...
mondom sajna ez nem így működik..nincs idő pályán erre hogy összevissza tapasztalgasd.. egyszerűbb elvinni egy specialistához...
az én futóművesem pl nem is a tekergetéssel kezdte, elővette a colostokot és összevissza méricskélt mindent, kifaggatott mindenről, csak utána kezdett el állítgatni. És még így se volt tökéletes, mivel tépi a hátsót nagyon, idén újra állíttatunk mindent..
Nem vagyok egy gyors emberke, de kerek 6 másodpercet hozott a srác beállítása a futóművön. Ennyit számít ha hozzáértő kezek lövik be egyénre szabva. És persze ez is scak olyan általánosabb beállítás volt..
szerintem ne menj be az erdőbe. a gyári beállítások a k8-on el vannak találva frankón. Nomeg utcán is használod, oda meg szintén kiváló a gyári.
Magyarul a magamfajtának minimum irány a futóműspecialista
olvasd el egy párszor , azután gondold át nyomtasd ki (én lelamináltam hogy ne koszolódjon ) vidd ki a pályára és a leírás alapján csináld meg (FONTOS hogy mindent írj le amit érzel! )
Valahol volt valamelyik fórumon ilyen leírás. Talán a nyáron ide is belinkelte valaki.
én is kb ezt írtam csak más formában.
Köszi, megjött. Csak nem erre az emilcímemre vártam, de így is 1000 hála és köszönet érte. Majd iszunk egy sört nyáron.
ha egy nap alat megtalálnám a tökéletes beállítást ,már milliárdos lennék belőle és Rossi teamben dolgoznék
a futómű állítgatás nem egy egynapos történet...sulyra egyénre szabott,hőmérsékletfüggő gumitípus és keverék függő és nagyban függ a motorozási szokásoktól
Nem rossz a leírás csak normális halanndó nem tudja beállítani a futóművet ez alapján. Igaz hogy le van írva benne mit és hogyan állíts, de szabad fordításban ez van benne:
tekerj ki mindent. Kezd az elejével. tekerj egyet rajta. menj ki a pályára pár körre, aztán nézd meg mit érzel. ha nem jó tekerj még 1-et rajta. menj ki újra a pályára pár körre. ha jó ne tekerj tovább, mehetsz a hátuljára.
Szóval kell hozzá 1 napi türelem és 1 napi versenypályahasználat amíg talán eltalálod a beállítást...
Aztán ugye tegyük fel hogy nem is értesz a beállításhoz és úgy eltekergeted a futóművet hogy csak nézheted..
Ennyi!
mail ment mindenkinek aki kérte...
speed vagy, nem tréfálsz.
Például...
futsz a motorosok után a pályán és ellesed a technikát?
Kaphatnék belőle én is?
Te jó Isten, én csak lesek... Ezt látnom kéne gyakorlatban, mert itt francot se értek Na majd kinézek párszor pályanapra, és meglesem, hogy csinájják a nagyok