Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így ahogy mondod tesvííír....a lyány még néha tangát is húz a rendszámtáblára.... 2 szömemmel láttam....
áhhh ez most ck egy kivételes eset h az övén meg egyáltalán látsz rendszámot
Az enyém jól látható
Tudod én így vettem
Ezzel a linkkel valami nem műkszik papa.....
bűnözők ezek.
a tekergetés szerintem csak egy bizonyos köridő alatt hoz valamit. Nem tudom mennyit mész, de ha 2:20 körül akkor a gyakorlás többet ér mint a tekergetés.
A Peppe gépén lévőről meg akkor ne is beszéljünk....
És még tavaly te szóltad meg az én rendszámtáblámat.... a kisasszonyé sem valami egyenesen áll....
kérd meg szobacicát hogy skennelje be. Egy laza pipáért cserébe tutira megcsinálja.
Én is hallottam ilyen helyről de ott 20rugót kérnek

Félreértés ne essék én nem utcára akarom belövetni a futóművet hanem a Hringre

Mindenfélét olvastam már felemelni a hátulját beengedni kicsit az elejét h jobban forduljon de akkor kigyorsításon nem az igazi....

Ezért akarom valami hozzáértővel úgy gondolom h az csak javíthat a mocin. Elvégre minek kaptunk hozzá gyárilag állítható futóművet ha nem optimalizáljuk saját magunk elvárásaihoz?
Visszatekergetném én mester, de sajna gépkönyvem az nincs...
valahol olvastam hogy hogy lehet visszaállítani a gyári értéket, de most hirtelen nem jut eszembe hol. lehet a könyvébe, de ez sem biztos majd utánnanézek.
Bükk
Legyen már jóóó idő
elviszlek én bárhova, de amúgy a gépkönyvben le van írva a gyári beállítás, oda tekergesd vissza..
Tutis azt mondta, hogy van egy futóműves ismerettsége, aki 3000Ft-ért belövi a gép futóművét....
Ha jön a jó idő, akkor Tutis-mestert megkérem, hogy vigyen el oda, mert én úgy érzem, mintha az előző tulaj eltekergette volna....
És ha az előző tulaj hozzáértését nézem szerelésügyileg, akkor nem túl jó dolgok következhetnek......látsd tavaly, amikor majdnem kigyulladt alattam a vas, mert szarul volt kábelezve....
Közútra eléggé fölösleges mivel ritkán lehetsz biztos abban, hogy amit érzel az a futómű és nem csak simán szar az út. A rugóelőfeszítést be kell lőni a többi már csak a pályán érdekes.
Csak annyi a különbség, hogy a Kistunning asszonykája szemre 14 éves.
Én eltekergettem Joe.....azóta ha bárhol húzok egy satu első féket lebukok az aszfalt alá, mint a Jetskisek a víz alá....

Viccet félretéve még nem próbáltam eltekerni, pont azért mert én sem vágom a működést....
De hozzád hasonlóan kurvára érdekel, hogy megtanuljam, vagy legalább megértsem....
De...de...de hát száraz volt az idő! Meg...izé...őőő... Az tavaly volt! Igen!
Akkor legyen a mai téma a futómű!

Valaki próbálgatta tekergetni a futóművet a gépen? Basszus olvasgattam a témában de nem áll össze ez a húzó-nyomófokozat stb stb nem leszek specialista az biztos!

Van aki elállította gyári értékekről?
Tapasztalat?
Mondja ezt az aki plusz 2 fokban hozta át az emelőszemeket
Amíg vizes az aszfalt az én motorom a garázsban pihen
Na látod, már mondtál még egy okot, hogy miért nem hozom ki a motort 20 °C alatt Meg nem a Bükk felé lakom
Senki nem mondta hogy lapon kell venni a bükk kanyarjait meg végen közlekedni a pályán.Sima ügy a mostani aszfalt csak ne legyen rajta jég meg víz.Igaz 2 cm-es lesz a majrécsík de menni már lehet.Bár 10 perc alatt tiszta zsuva