Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez is igaz.
hát nemotm hogy az minek számit. ilyen kis bili. vágod. nagyon fasza króm szinü
remélem nem katonai rohamsisakot vettél
veletek is megosztom az örömöm. most megyek az uj kupakomér gecire kiváncsi vok már. csak elötte meglátogatom a doki bácsit. domino te volátl már?
vágod nekem elöl volt a kis 125 ösön 120 as michlein power one mintás. beráncosodott a mesceken oylan puha volt
persze, azt nemszabad változtatni.
Minek cserélgetni? utcán közepe fogy, pályán széle, pont jó.
Elöl meghagytad a gyári méreteket?
azon agyalok hogy utcára 180, pályára meg 190-est pattintok fel.
hát nem nagyon tudnék semmit se felróni hátránynak.
Tehát ennek csak abszolút előnye van?
pontosan, ép ezért én csak az előnyét látom a 190-es guminak..
pont 1 centibe
meg nagyobb a tapadófelület a kanyarban ami nem utolsó szempont.
Véleményem szerint a 190-es jobb mint a 180-as. Különbséget csak az 1. napon veszel észre, mivel a nagyobb futófelület miatt kicsit darabosabban kanyarodik, de ez csak érzetre. Viszont jobb lesz az egyenesfutása, és kigyorsításkor is hamarabb lehet rátenni a gázt..
Mennyiben különbözik ez a 180astól a 190es? És hogy elöl maradt az eredeti, nem befolyásol valamit?
Akkójovanakkó. Több tapadást mindenkinek!
minek lőnél mellé? én csak azt veszek hátulra
Szia tutis,
szerinted nagyon mellélövök ha 190-est teszek fel hátulra?
Jó ötlet.
Há az asszonyod!
Doki vagy akinek kell használt gumi, lesz egy eladó dunlop 209GP 190-es hátsógumi, középen 3-4 mm mintával ára max 12-15ezer..Hétvégén lemérem pontosan a profilmélységeket meg teszek fel képet, akit érdekel jelezze..
Jó reggelt!
Ki főz nekem egy fincsi kávét?
meg 25-ért kapsz hozzá összekötőcsövet enyémhez meg két összekötő is jár