Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ANTIalkesz
nekem sem jött be , használtam egy nyarat castrolt, és tényleg úgy lett amit mondtak rá , amikor a motor felmelegedett üzemi hőfokra véletlenül megáltam kuplunggal valahol egyszerűen álló helyzetben nem tudtam kivenni üresbe , illetve ment közben is szorosabb lett a váltó...
Ja.
Bocs. ezt nem tudtam kihagyni.
Bumm,kopp.Arrrrgggghhhhh.
A bordázott csavarása jobban magába szívja a kék nedvességet. Kopp?
Ha még aszondod a bordázott csavarása jobban magába szívja a kék nedvességet lefejelem az asztalt.
Nekem sincs bajom vele, viszont a motul sokkal inkább bevált. Frissebb, lágyabb, jobb...
Sv mediásoknak elég szép számban volt vele bajuk.
Most mit röhögsz jampi?
Sztem egyedül neked van bajod az öreg Castró-val
Én még nem hallottam panaszt rá soha,senkitől még a Csabi barátom a Prop-Technél is azt mondta h tökéletes és ő Suzuki fejlesztőmérnök volt úgyhogy nekem ennyi elég, a pirosba is az ment a szürkébe is ezt öntök kifogástalanul működik minden. A Szobabringa a jóval gyengébb értékekkel bíró Actevo Xtrával ment 50e km-t, ez a bizonyíték.
Lehet fene tudja.Aszondta a kawához kéest ropi az egész.
Tévedsz Lengőkarral semmi baj. Ezt pl az is mutatja hogy amit vettem roncsot félig szarrá tört de a lengőkarnak semmi baja nem volt Talán a váznyak ami sérülékeny.
A GSR-re nemkem egy régebbi kawát hajtó ismerős aszondta annyira le van könnyítve hogy nagyon gyorsan törik hajlik minden rajta.
Egy pici csúszás után elakadás és elhajlik a lengőkar meg stb.Ez a szerencsétlen V2 meg hát látványra az a váz olyan mintha egy hidat néznék.
Bár lehet tévedek de erősebbnek látszik.
Akkor elmesélem neked hogy a GSR-emnél egy kis perec volt, bukógomba is volt, mégis blokkot kellett benne cserélnem.400 ezrembe került a mutatvány de csakis azért mert tudtam venni egy törött gsr-t és átszereltem ami kellett. Meg olyan ügyes voltam hogy visszahúztam belőle 3 kilót, szóval 100ezer bukóba voltam. De ha mindent megveszek hozzá teliáron akkor többszöröse lett volna..
Viszont amikor a ZX6-el elfeküdtem vagy 130-nál, azzal a motorral még aznap motoroztak..
Ha nagy törés van akkor mindegy.Amit nem kell megvenni az a legolcsóbb.Szerintem.Idomosnál a hűtő is hajlik az fix általában az idom nyomja el.
Váz ezen a szaron elég erősnek néz ki csúszásnál elég védett a blokk szintén mert keskeny.
tudja fene én elvileg olcsóbban jövök ki.Leglábbis nekem a számításaim szerint gyári alkatrészeket nézve.Ez törött volt és hát az a francos 1 db idom lett volna 56e meg egy halom apróság.
Hidd el, a bukógomba nem sokat véd..Letörik mint a ropi..Csak egyhe perecnél marad meg...
Nemigen.A bukógomba remekül megvédi a hűtőt.Végsúly,tükör,karok,váltókar,bár az már spec felhajlóst vettem az nem törik,fékpedál,kipufogó.
Bár ezek egy idomoson is szoknak törni + az idom.
Viszont a karokat feketét 4e+2e ért szerzem be a váltókar talán 8e a felhajlóst végsúly talán 3-4e/db,kipufogóra szarok me gyári bukógomba 12e volt.Tank gáz mert horpad mint a sörösdoboz.
igaza van tutisnak, az idom rengeteget véd , és az ídom még mindig olcsóbb mint egy váz...
ezt a lámpamegoldást többen is használják itt va topikban...
Ha te elcsúszol a motorral, hűtőd kuka, blokk, ilyesmi sérül..
Ha én elszúszok, idom kuka oszt csá...
Naná! De legutóbb mikor letettem a gépet, akkor ronggyáázva, kibebaszott hidegben tettem le a gépet. Féltem tőle, hogy az akkut megviselte kicsit. De ezek szerint nem. Igaz, nincs fél éves az akku ami most benne van a gépben. Valamikor novemberben vettem a Csavar-Akku-nál.
De lehet.Csak keménynek kell lenni.És kapaszkodni.
Törni nem, viszont gyorsan menni senem.