Sógor opciós elővásárlási jogával eladó lesz a mivv suono dobom összekötőcsővel, ami azt jelenti hogy a k8 alól ki lehet venni a katalizátort. Tehát adom a dobot, a gyári összekötőt, meg a csináltatott összekötőt.
Ár egyben: 100.000.-Ft
A dobon a mostani karbon vég sérült, de gariban kicserélték, itt van az új 0 km-es vég is nálam már csak fel kell pattintani..
Én D211 Gp 190/55 -ösöket 5000-10.000 között vettem(volt olyan is amit csak úgy odaadtak, annak a szélein 1-1,5 mm középen 3-4 mm minta van utcára tökéletes, arra a 3-4000 km -re )
D211 Gp 120/70 -eseket 6000-10.000 Ft -ért. Pályázottak..
A fiú drága (D211 tekintetében+posta 2000 Ft..), lehet olcsóbban is kifogni, csak nem most...
A többi gumi árairól nincs infóm, és nem is lesz...
Helló!
Nekem castrol van benne az az actevo... , nem is volt más eddig, és valószínűleg nem is lesz, abból is a 10W40 vagy melyik.
Néha csörög a blokk, van amikor meg nem....már nem érdekel, ha úgy megy mint eddig...
De mindenki maga tudja mit önt bele, 6000 -enként úgyis csere, ja és 1800 Ft/liter!(volt tavaly....)
Eddig olajcserétől olajcseréig nem kellett utántölteni.....
pont ez a kemény. hogy nincs átalakítva vízszintes olajzásra. ezért tölti ennyire túl mert drága átalakítni. ezért kérdeztem mert elég kemény. ztmondta hogy néha megáll a gép de akkor várni kell picit és megy tovább
srácok vágjátok hogy a tápai tamás streetfighter mondta hogy van olyan aki a streetfighter gixerébe 5 liternél több olajat tölt? hogy mindig legyen kenés? kemény nem?
1, olaj: 2.500.- Ft / L ( a suzuki "ragadós" kuplungja miatt inkább a 10-40 -et javaslom. a nagyobb ( 1000cc plusz suzi blokkok már a 15-50 es prorace olajtól is akadoztak néha hidegben.)
2, olajszűrő: 1.612.- ( HiFlo )
3, plexi: most magam ellen beszélek, de inkább ebay:) amit itthon tudunk jókat ( mra stb. ) az 100 euró körül mozog. Ebayen a modolt plexik futnak 20-30 dodóért, és a választék kimeríthetetlen. Nekem postával volt 6900 az MRA utánzat hajlított túra megoldás.
4, láncspré: kétféle (szintén Fuchs) spré van nálam. Egy normál ( 200 km/h alatt ) használatra , hosszú távra országúti ( 2700.- ) ill. egy verseny ami rövid távra, de 300 feletti tempóhoz is ( 2.700.- )
5, Lánctisztító: ne fáradj ilyenekkel, csak a pénzt szórod rá. Én brigeciollal mosom, a másik hasonló vasat petróleummal tisztítják, már hat éve. 36-37ezer km van a láncszettekben, és csak két-három alkalommal kellett állítani ez alatt! Felesleges extra, inkább tankold el az árát!
Ha kell a motyó csak szólj, és megbeszéljük hogy jut el Hozzád!
pénteken volt akció az ipone olajokból, féláron lehetett vásárolni...
Mivel már elmúlt az akció, így 4000/l-ért tudsz venni olajat. Ha engem kérdezel akkor ilyen áron nem vennék ipone olajat.
Én kutyától vennék fuchs olajat 3500 ft/L
vagy pedig motult vásárolnék, itt egy árlista:
Motul 5100 4T 10w-30, 10w-40, 15w-50, 10w-50 2500ft/l
Motul 71004T ma2 10w-40, 10w40, 10w-30, 20w-50, 3180ft/l
Motul 300V 5w-30, 3930ft/l
Motul 300V 5w-40, 3860ft/l
Motul 300V 10w-40 3810ft/l
Motul 300V 15w-50 3650ft/l
Ár egyben: 100.000.-Ft
A dobon a mostani karbon vég sérült, de gariban kicserélték, itt van az új 0 km-es vég is nálam már csak fel kell pattintani..
D211 Gp 120/70 -eseket 6000-10.000 Ft -ért. Pályázottak..
A fiú drága (D211 tekintetében+posta 2000 Ft..), lehet olcsóbban is kifogni, csak nem most...
A többi gumi árairól nincs infóm, és nem is lesz...
Tutis, meg ha leszel mesin, légyszi gyere fel, hasidomzattal lenne pár kérdésem...
Nekem castrol van benne az az actevo...
Néha csörög a blokk, van amikor meg nem....már nem érdekel, ha úgy megy mint eddig...
De mindenki maga tudja mit önt bele, 6000 -enként úgyis csere, ja és 1800 Ft/liter!(volt tavaly....)
Eddig olajcserétől olajcseréig nem kellett utántölteni.....
Szia,
1, olaj: 2.500.- Ft / L ( a suzuki "ragadós" kuplungja miatt inkább a 10-40 -et javaslom. a nagyobb ( 1000cc plusz suzi blokkok már a 15-50 es prorace olajtól is akadoztak néha hidegben.)
2, olajszűrő: 1.612.- ( HiFlo )
3, plexi: most magam ellen beszélek, de inkább ebay:) amit itthon tudunk jókat ( mra stb. ) az 100 euró körül mozog. Ebayen a modolt plexik futnak 20-30 dodóért, és a választék kimeríthetetlen. Nekem postával volt 6900 az MRA utánzat hajlított túra megoldás.
4, láncspré: kétféle (szintén Fuchs) spré van nálam. Egy normál ( 200 km/h alatt ) használatra , hosszú távra országúti ( 2700.- ) ill. egy verseny ami rövid távra, de 300 feletti tempóhoz is ( 2.700.- )
5, Lánctisztító: ne fáradj ilyenekkel, csak a pénzt szórod rá. Én brigeciollal mosom, a másik hasonló vasat petróleummal tisztítják, már hat éve. 36-37ezer km van a láncszettekben, és csak két-három alkalommal kellett állítani ez alatt! Felesleges extra, inkább tankold el az árát!
Ha kell a motyó csak szólj, és megbeszéljük hogy jut el Hozzád!
Kösz a megkeresést!
üdv
Kutya.
Mivel már elmúlt az akció, így 4000/l-ért tudsz venni olajat. Ha engem kérdezel akkor ilyen áron nem vennék ipone olajat.
Én kutyától vennék fuchs olajat 3500 ft/L
vagy pedig motult vásárolnék, itt egy árlista:
Motul 5100 4T 10w-30, 10w-40, 15w-50, 10w-50 2500ft/l
Motul 71004T ma2 10w-40, 10w40, 10w-30, 20w-50, 3180ft/l
Motul 300V 5w-30, 3930ft/l
Motul 300V 5w-40, 3860ft/l
Motul 300V 10w-40 3810ft/l
Motul 300V 15w-50 3650ft/l