Most az új rendelet szerint mikor kell vinni műszakira a gépet ?
Ha idén lejár a zöldkártya és jövőre a műszaki akkor idén műszakira is kell vinni ? Mert úgy tudom a 2 most egybe megy
Jó kérdés, már én is nézegettem 600-ra. Szerintem ha sima pályaidomot raksz fel jobban jársz, mert ha ezt töröd akkor ugyaninnen kell rendelned a pótalkatrészt 200 plussz usd-ért.
Egyébként 2 000 megtett kilóméter után tettem C-ből A-ba, szóval a Gyóni Betonon mindig nekirugaszkodok... Ha nem siet a másik két-három Gixxer, meg a GS500, meg a CBR600RR, akkor C mód... 170nél már kapcsolom az A-t, mert olyan érzésem van, mintha a motor már erőlködne.
jó vágom. de én vagyok az a gyerek aki utálok hiányozni a suliból. megbasz itthon az unalom, szét jáccom a motoGP-t meg mindent. meg utálok pótolni. és tegnap még ugy volt hogy ma is megyek. de reggel igy valahogy nem ugy keltem de ezentúl majd vasárnap megyek
Személy szerint eccer próbáltam.Egy nagy első fék után a tankra felcsúszás után úgy kivágtam a magas Cét mint az operaénekesek.És után a úgy mentem mint a mérgezett egér.
Most az új rendelet szerint mikor kell vinni műszakira a gépet ?
Ha idén lejár a zöldkártya és jövőre a műszaki akkor idén műszakira is kell vinni ? Mert úgy tudom a 2 most egybe megy
Valaki megtudja nekem mondani hogy ezek mivel mássabak mint a gyári idomszet? anyagra meg stb ?
http://global.ebay.com/SUZUKI_...
elöre is köszi