a vasam k4es!két évet pihent egy garázsban mert a srác akitől van kikönyörögte ezt a szüleitől aztán rá két hónapra egy R1est könyörgött ki! ilyen vétel nincs minden nap ugyhogy büszke is vagyok én 16000ezerrel vettem át szeptember elején! most szeptember végén tegnap raktam bele 20ezrediket
Koránt sem hidegen, 550km-es tura utolsó szakaszán hazafelé adta meg magát....leolvadt az egyik gyertya elektródája, és összebaszta a szelepeket....ezért kellett hengerfejet cserélni....
Hát ha lejut a gyujtótkercsig az áram majd onnan nyicsta akkor max még nézzél testet a blokkon.Más nem lehet.Egy-egy tekercs még döglött lehet de 4.........nem hinném.............sztenderkapcsolót kéne megnézni meg a kuplungét.............az szokik ilyen gebaszt okozni.
Onnan már nem sok dolog van ami szar lehet...............ha a dőlésérzékelő kapcsol tehát megszünteti a gyujtást az a műszerfalon jelezve van check engine felirattal.
Ez előtte volt,itt még tiszta a ruhám!
Az lesz az idei búcsúmenet akkor ha összejön ;) betyáros lesz
Motul 5100 10W-40 4T 4liter = 9ezer Ft. 10 db van még. Ha érdekel akkor válaszolj az üzenetre. sok más fajta olaj is van.
Hogyhogy hengerfejes lett? km állás? Baszattadhidegen mint a barom mi?