kösz szépen még nincs teljesen kész de jövőhéten befejezem.
Ahhoz képest hogy amilyen volt egész jól vissza sikerült hozni gyári állapotra. Teljesen fel lett újítva minden porcikája. Futóművek, csapágyak, motorja, festés, elektromos része javítva.
Majd keresek képet róla milyen szakadt állapotban vettem. Párat rakok fel az építésből. Remélem nem zavar senkit.
nem igy értettem a melegedést, hanem ugy, hogy motorozok, felmelegszik mondjuk 80 fokra, aztán megállok, leállitom, 3 perc mulva mikor mennék tovább, tekerni kell csomot, vagy esetleg gázzal rásegiteni kicsit, hogy elinduljon és "észhez térjen"
Az üzemi hőfok az OK ennyi körüli.A kézi szivatósok ilyenek hogyha az van.Ahogy melegszik úgy kell visszább venni normál alapjáratra.KB 1300-1400 körül .Bár ez az enyémre igaz nem biztos hogy a tiedre is.
végre tudtam kicsit többet motorozni, most, hogy talán már elért végre a tavasz, meg is osztanám az elsö tapasztalataim, illetve lenne pár "furcsaság", amiröl ha esetleg tudtok mondani valamit, akkor azt megköszönném :)
végre felkerültek az uj gumik, most, hogy van közepe és gyári méretü van rajta, sokkal könnyebben döntögetem (mind a kb 500 km-es sportmotoros pályafutásommal persze-elég bátortalan vagyok :)), a gyári adat szerint 2,5 bar (!) lenne az ideális nyomásérték mindkét gumiban, én 2 bart toltam bele, szerintem melegen igy elég jo, de majd figyelem, és remélem nem kopik el nagyon hamar a papucs (metzeler rennsport)
nagyon tetszik a motor, élvezetes vele menni, mondjuk még nem szoktam meg és eléggé el is zsibbadtam ma töle, igyekszem mindenesetre minnél jobban összehangolodni :)
a furcsaságok pedig a következök lennének:
-sokat mentem ma országuton (az eddigiekhez képest), nem téptem meg tulzottan, de azt vettem észre, hogy mikor hazaértem, városban elég hamar felmelegedett, nyilván amiatt, hogy lassan haladtam, meg megálltam sokat, viszont a kérdés az lenne, hogy meddig melegedhet fel kb normálisan (mondjuk most ilyen 15-20 fok között), továbbá mennyi az üzemi hömérséklet (80-95?) és hogy mikor kapcsoljon be a venti (105 foknál kezdett el pörögni)?
-az alapjáratom, minnél melegebb a motor, annál feljebb kuszik, ma mikor igazán meleg volt, volt, hogy kb 1500ig is felment (alapbol, hidegen 1000-1100 körül van), továbbá kissé ingadozik máskor is, lehet hallani is a hangján
-melegen néha nehezen indul, sokat kell forgatnom az öninditot, ez mitöl lehet? (esetleg még kis gázhuzással is rá kell segitenem)
respekt mindenkinek aki elolvassa, még nagyobb aki esetleg megválaszolna valamit ezek közül :) remélem eltakarodnak a felhök hamar, mindenkinek jo motorozást! :)
Csókollak Kishusom!
Költött is rá ez a Major-faszú gazdagon, úgyhogy szép is kell legyen!
Köszi a plexit, majd megyek érte!
A te motorod miért nem törik, mint ezek a k6-7 es modellek? , ,
helló!
olyan után érdeklődnék, valaki hirdette magát a az apróban hogy vállal hibás suzuki /szívósor felújítást/ fi hiba javítás... neki elérhetősége ha meg lenne valakinek, megköszönném!
üdv
Köszi! Az egy rendkívül esztétikus megoldás lenne!
Hihhetetlen hogy már 2 hónapja keresek és sehol nem lehet találni.
Már a bontókat is körbecsörögtem.
HAJRÁÁÁ LILÁK!