Na jöjjön a szokásos.
A mocim már kint várt megázva bár de törve nem. Gyorsan befizettem a lét, kaptam tranyót, elmentem gépátvételre. A mamis emberek csinálták szóval nem volt elég rajtszámot venni tőlük, hogy átengedjenek. Volt akit végelegesen elküldtek talán mert törött volt a K5 000 váza vagy valami ilyesmi. Velem nem kötözködtek.
A pálya csurom víz volt valami hajnali 4-es felhőszakadás miatt de a Nap erősen sütött. Elfelejtettem hosszabbítót vinni de szerencsére volt aki kisegítsen. A pálya vizes volt de azért kimentem, hogy teszteljem az új lábtartót. 3-4 kört mentem olyan 25-30-as köröket pontosan nem tudom mert 10 emberből 1-nek mért a transzpandere. Valami szoftveres gond volt amit az időmérőre megjavítottak. Egy 06-os ZX-10R-t kifékeztem a lejtős egyenesben aztán szélesre vettem a -2-őt mert a belseje szinte sárga volt a portól és egyszer meg is csúsztam rajta. Emberünk vissza is jött belül (minek?)majd a kigyorsításon akkorát csúszott, hogy csak na. Legalább 3X csóvált a motor. Az őrangyala a helyén volt. Én le is jöttem majd elmentem tankolni. Időmérőre teljesen felszáradt a pálya. A cél 04 volt. Hát nem sikerült. Mentem 3 kört majd lejöttem átgondolni az életem. 2:07,5. Felmentem még egyszer és próbáltam rájönni mi a baj. Utóbb rájöttem, hogy a kigyorsításaim voltak harmatgyengék és emiatt a kanyarbemenetem sem volt jó. De a lábtartóval is voltak gondok. Mint ha túl magasan lett volna. Éppen kezdtem volna begyorsulni amikor kimentem egyenesen a 2-es kanyarban. Röhögni fogtok de a fékem annyira felkeményedett, hogy a 2-re állított fékkaromat nem értem el elsőre. Annyira kimászott. Na mindegy mentem tovább. Következő kör már jobbnak tűnt amikor is sárga zászló ugyan ott. Gáz elvesz, nézek ki a fejemből. Hát a Svéd motorja hever a hármas kanyar kavicságyában. Jól látható karcolásnyom, az aszfalton. Mentem még 3 kört eközben megállapítottam, hogy nem a Svéd esett el vele hanem a Szaszy. De azért a versenyen elindultak. Nem volt rendes köröm szóval 06,5.
Verseny előtt visszavettem a féket 4-re és kb 20 perccel a rajt előtt kitaláltam, hogy feljebb kéne rakni a lábtartó. Szóltam az Árpinak, hogy érvényesítse fizikai fölényét az imbuszkulcson. Ez olyan jól sikerült neki, hogy az eltört. (Az imbusz). Lábtartó marad a helyén. Viszont kunyiztam 5-6l benzint az Árpitól ha már a lábtartómat tönkre tette. Na mindegy kicsit bemelegítettem, vedeltem a vizet két pofára stb. A rajtrácson a 7-ik pozíciót foglaltam el. Talán 24-en voltunk összesen. Az milyen már, hogy a kivezető körön fájt a bal vállam? Jött az első rajt. Ugye a mocival a felvezető körben rajtoltam először szóval voltak gondok. A reakcióidőm jó volt meg a moci is elindult ahogy kell de túl hamar beváltottam a 2-est és hát 7000-nél még nem ment mint kéne. Persze összekapta magát és utol is értem az előttem lévő 3 db R1-est de egyszerűen nem volt hely. 240-nél már elvettem a gázt. Olyan 15-nek érkeztem az 1-es kanyarhoz kicsit szorongattak meg én is másokat aztán ahogy bemegyek a kanyarban látom, hogy előrébb csúszik egy motor+a tulaj az aszfalton. A figura olyan dühös volt, hogy még meg sem állt de már integetett amit én úgy értelmeztem, hogy: "Mi a kurva anyádért löktél fel!". Elfordultam húztam neki mentem befelé és talán 2-3 embert ki is fékeztem. Az uszodában nagyon beszorultam egy kék R1 mögé (egész versenyen R1-kel meccseltem). Szerintem ilyen 5-6mp volt lassabb nálam de nem mertem bemenni mellé. A lejtős féktávon simán levettem megyek be a -2-be és már repül is egy ember előttem. Alkatrészek szanaszét repültek, majdnem magával rántott egy másik embert is. Highside. A célrarában arra gondoltam, hogy ez piros zászló lesz. A cél végén meg is kaptuk. 20 perc pihi ami rám fért. Az első és a 8-ik helyezett esett ki a küzdelemből. Az újrarajtoltatott verseny 9 körös lett.
A következő rajt sokkal jobban sikerült. Tovább húztam az egyest lett is egykerék meg kormánycsapkodás de nem volt vészes. A cél végén talán 7-8-nak fordultam ismételten R1-kel körülvéve. Az uszodában megint ráestem úgy az egyikre, hogy muszáj volt kiszélesíteni az ívet és már jött is Árpád barátom mint a gyorsvonat belül. Na ő olyan szinten otthagyott, hogy öröm volt nézni. A sikán utána bal jobban ellentmondást nemtűrően előzte ki a Yamahást szikrázó térdkoptatókkal. Én a hiba utána a cél végén kaptam el emberünket. Gyorsan le is léptem tőle. Na vajon kiket értem utol? 2db 09-es R1-est. Egy szürkét meg egy pirosat. Nagyon küzdöttek egymással én meg nem tudtam elég közel kerülni, hogy beszálljak. Aztán a szürke elfáradhatott mert megelőzték és kissé belassult. Nekem még ekkor volt némi erőm úgy, hogy a cél végén kifékeztem nemtom pontosan talán a 5-6-ik körben. Na innentől hibát hibára halmoztam. Lapon átmentem a Mansell meg a sikán rázókövén is persze csak ilyen 05-ös tempóval valszeg ezért nem estem el. Ja a 2-ik körtől az utolsóig az összes köröm 8 tizeden belül volt! De még csak két hasonló sem akadt köztük. A -2be már úgy mentem be, hogy dupla féktávot vettem fele erővel és hassal tartottam magamat tankon úgy beszart a vállam. De küzdöttem mint állat. A piros R1-es nagyon elment de aztán a lejtős féktávot elkottázta és így meg tudtam előzni. Lövésem nem volt hány kör van hátra. A gyors balosban 2X is majdnem kimenetem egyenesen mert egyszerűen nem tudtam átmászni a motor másik oldalára és nem fordultam rá a kanyarra. Össze-vissza nyitottam zártam a gázt szóval volt izgalom bőven. Aztán a célrarában utolértem egy lekörözöttet (kivételesen Suzuki volt). Valamiért abban a hitben éltem, hogy mögöttem jön valaki ezért nekiálltam körbemotorozni. Mondom ha sikerül talán eléggé feltartja a másikat. Hát ahogy befejeztem a manővert le már láttam is a kockás zászlós embert. Toltam a 6-at és annyi. 5-ik lettem 2:04.9-el amit az utolsó előtti körben futottam. :smt017 Rögtön elrángattak a pódiumra mert, hogy az első 6-ot díjazták. Hát én inkább kihagytam volna de mit lehet tenni? Na mindegy. Végül is elégedett vagyok mert a vége felé agyban már 02-őt mentem csak a testem nem volt hajlandó engedelmeskedni. Tényleg röhejes dolgokat műveltem. A következő versenyig van 3 hét. Svéd nyert a törött mocival, Zsírferi 3-ik, Brunekker egy nagyon elrontott rajttal 4-ik.
Ennyi!
de ettöl, hogy nehezebben indul, ha melegen leállitom, plusz hogy picit felmegy az alapjárat melegedésnél, lehet nagyobb baja a motornak? arra vagyok kiváncsi, hogy használhatom-e tovább, vagy mindenképpen menjek szerelöhöz? igazábol azon kivül, hogy kicsit idegesit néha, nincs problémám vele, a motor is jo, az állapota is korrekt (12 éves, ehhez mérten van egy kis zöreje a blokknak, de már ki tudja, mit kapott ez a gép az élettöl), én meg amugy sem vadul használom
köszi a segitséget :)
eladó galfer fém fékcső. Racing változat, 2 különálló cső csavarokkal, csak fel kell pattintani a vasra. Használt de semmi baja.
Ár: 15.000.-
600-tól 1000-es gixxere is jó..
A mocim már kint várt megázva bár de törve nem. Gyorsan befizettem a lét, kaptam tranyót, elmentem gépátvételre. A mamis emberek csinálták szóval nem volt elég rajtszámot venni tőlük, hogy átengedjenek. Volt akit végelegesen elküldtek talán mert törött volt a K5 000 váza vagy valami ilyesmi. Velem nem kötözködtek.
A pálya csurom víz volt valami hajnali 4-es felhőszakadás miatt de a Nap erősen sütött. Elfelejtettem hosszabbítót vinni de szerencsére volt aki kisegítsen. A pálya vizes volt de azért kimentem, hogy teszteljem az új lábtartót. 3-4 kört mentem olyan 25-30-as köröket pontosan nem tudom mert 10 emberből 1-nek mért a transzpandere. Valami szoftveres gond volt amit az időmérőre megjavítottak. Egy 06-os ZX-10R-t kifékeztem a lejtős egyenesben aztán szélesre vettem a -2-őt mert a belseje szinte sárga volt a portól és egyszer meg is csúsztam rajta. Emberünk vissza is jött belül (minek?)majd a kigyorsításon akkorát csúszott, hogy csak na. Legalább 3X csóvált a motor. Az őrangyala a helyén volt. Én le is jöttem majd elmentem tankolni. Időmérőre teljesen felszáradt a pálya. A cél 04 volt. Hát nem sikerült. Mentem 3 kört majd lejöttem átgondolni az életem. 2:07,5. Felmentem még egyszer és próbáltam rájönni mi a baj. Utóbb rájöttem, hogy a kigyorsításaim voltak harmatgyengék és emiatt a kanyarbemenetem sem volt jó. De a lábtartóval is voltak gondok. Mint ha túl magasan lett volna. Éppen kezdtem volna begyorsulni amikor kimentem egyenesen a 2-es kanyarban. Röhögni fogtok de a fékem annyira felkeményedett, hogy a 2-re állított fékkaromat nem értem el elsőre. Annyira kimászott. Na mindegy mentem tovább. Következő kör már jobbnak tűnt amikor is sárga zászló ugyan ott. Gáz elvesz, nézek ki a fejemből. Hát a Svéd motorja hever a hármas kanyar kavicságyában. Jól látható karcolásnyom, az aszfalton. Mentem még 3 kört eközben megállapítottam, hogy nem a Svéd esett el vele hanem a Szaszy. De azért a versenyen elindultak. Nem volt rendes köröm szóval 06,5.
Verseny előtt visszavettem a féket 4-re és kb 20 perccel a rajt előtt kitaláltam, hogy feljebb kéne rakni a lábtartó. Szóltam az Árpinak, hogy érvényesítse fizikai fölényét az imbuszkulcson. Ez olyan jól sikerült neki, hogy az eltört. (Az imbusz). Lábtartó marad a helyén. Viszont kunyiztam 5-6l benzint az Árpitól ha már a lábtartómat tönkre tette. Na mindegy kicsit bemelegítettem, vedeltem a vizet két pofára stb. A rajtrácson a 7-ik pozíciót foglaltam el. Talán 24-en voltunk összesen. Az milyen már, hogy a kivezető körön fájt a bal vállam? Jött az első rajt. Ugye a mocival a felvezető körben rajtoltam először szóval voltak gondok. A reakcióidőm jó volt meg a moci is elindult ahogy kell de túl hamar beváltottam a 2-est és hát 7000-nél még nem ment mint kéne. Persze összekapta magát és utol is értem az előttem lévő 3 db R1-est de egyszerűen nem volt hely. 240-nél már elvettem a gázt. Olyan 15-nek érkeztem az 1-es kanyarhoz kicsit szorongattak meg én is másokat aztán ahogy bemegyek a kanyarban látom, hogy előrébb csúszik egy motor+a tulaj az aszfalton. A figura olyan dühös volt, hogy még meg sem állt de már integetett amit én úgy értelmeztem, hogy: "Mi a kurva anyádért löktél fel!". Elfordultam húztam neki mentem befelé és talán 2-3 embert ki is fékeztem. Az uszodában nagyon beszorultam egy kék R1 mögé (egész versenyen R1-kel meccseltem). Szerintem ilyen 5-6mp volt lassabb nálam de nem mertem bemenni mellé. A lejtős féktávon simán levettem megyek be a -2-be és már repül is egy ember előttem. Alkatrészek szanaszét repültek, majdnem magával rántott egy másik embert is. Highside. A célrarában arra gondoltam, hogy ez piros zászló lesz. A cél végén meg is kaptuk. 20 perc pihi ami rám fért. Az első és a 8-ik helyezett esett ki a küzdelemből. Az újrarajtoltatott verseny 9 körös lett.
A következő rajt sokkal jobban sikerült. Tovább húztam az egyest lett is egykerék meg kormánycsapkodás de nem volt vészes. A cél végén talán 7-8-nak fordultam ismételten R1-kel körülvéve. Az uszodában megint ráestem úgy az egyikre, hogy muszáj volt kiszélesíteni az ívet és már jött is Árpád barátom mint a gyorsvonat belül. Na ő olyan szinten otthagyott, hogy öröm volt nézni. A sikán utána bal jobban ellentmondást nemtűrően előzte ki a Yamahást szikrázó térdkoptatókkal. Én a hiba utána a cél végén kaptam el emberünket. Gyorsan le is léptem tőle. Na vajon kiket értem utol? 2db 09-es R1-est. Egy szürkét meg egy pirosat. Nagyon küzdöttek egymással én meg nem tudtam elég közel kerülni, hogy beszálljak. Aztán a szürke elfáradhatott mert megelőzték és kissé belassult. Nekem még ekkor volt némi erőm úgy, hogy a cél végén kifékeztem nemtom pontosan talán a 5-6-ik körben. Na innentől hibát hibára halmoztam. Lapon átmentem a Mansell meg a sikán rázókövén is persze csak ilyen 05-ös tempóval valszeg ezért nem estem el. Ja a 2-ik körtől az utolsóig az összes köröm 8 tizeden belül volt! De még csak két hasonló sem akadt köztük. A -2be már úgy mentem be, hogy dupla féktávot vettem fele erővel és hassal tartottam magamat tankon úgy beszart a vállam. De küzdöttem mint állat. A piros R1-es nagyon elment de aztán a lejtős féktávot elkottázta és így meg tudtam előzni. Lövésem nem volt hány kör van hátra. A gyors balosban 2X is majdnem kimenetem egyenesen mert egyszerűen nem tudtam átmászni a motor másik oldalára és nem fordultam rá a kanyarra. Össze-vissza nyitottam zártam a gázt szóval volt izgalom bőven. Aztán a célrarában utolértem egy lekörözöttet (kivételesen Suzuki volt). Valamiért abban a hitben éltem, hogy mögöttem jön valaki ezért nekiálltam körbemotorozni. Mondom ha sikerül talán eléggé feltartja a másikat. Hát ahogy befejeztem a manővert le már láttam is a kockás zászlós embert. Toltam a 6-at és annyi. 5-ik lettem 2:04.9-el amit az utolsó előtti körben futottam. :smt017 Rögtön elrángattak a pódiumra mert, hogy az első 6-ot díjazták. Hát én inkább kihagytam volna de mit lehet tenni? Na mindegy. Végül is elégedett vagyok mert a vége felé agyban már 02-őt mentem csak a testem nem volt hajlandó engedelmeskedni. Tényleg röhejes dolgokat műveltem. A következő versenyig van 3 hét. Svéd nyert a törött mocival, Zsírferi 3-ik, Brunekker egy nagyon elrontott rajttal 4-ik.
Ennyi!
Örülök, hogy újra a régi a VAS!
Már kezdtem félni, hogy hozni kell majd a Menáger Úrat.....
Bocsi ma nem úgy alakult a helyzet, valamikor jövő héten megbeszéljük a talit, majd kereslek..
Este 6-7 közt tud ma fogadni a koma, megmókolni a cuccot!
köszi a segitséget :)
Ár: 15.000.-
600-tól 1000-es gixxere is jó..
Engem is visznek.Mondjuk én szivesebben mentem volna motorral.
Ezzel az ötletemmel egyedűl maradtam.
Csak bírjátok ki a 15:20-as rajtig!
Akkor Vasárnap találkozunk ott!
Én kb fél3-körül fogok kiérni...
Gyorsi gondolom mi úgyis nagymedvénél gyűlhetünk és mehetünk együtt is akár!
Állítólag.................
MadMax Atyánk munka miatt kifordult, de majd ezért arcon csapom a zuhanyrózsával.
Megyünk vasárnap OB-t nézni a ringre?
HAHÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ
Én meg Gixxerpeti megyünk! Többiek?