Tuti hogy estek vele.
A nagy kérdés inkább hogy mekkorát.És hogy gányolták a helyreállítást vagy tényleg profin megoldották.
Ezt kell kideríteni.
Meg szokásos kopások ellenőrzése.Féktárcsák,betétek,lánc,kezelőszervek,stb.
Legfont
osabb a tulaj megfigyelése.
Én sosem vennék motort attól aki azzal dicsekszik hogy húúúúúú de jól megyek vele 240-270-el.
Még a végén kiderül hogy tényleg ennyivel megy és állandóan stiften járt vele.
Szia Balázs!
Hát szinte mindent végig kell sasolni... Idomokat nézd meg. Ha valahol ki van pótolva, vagy gittelve, ejtsd a motort, mert eshettek vele. Futóművet nézd még, blokkot hallgasd, kormány járása, telók lötyögése, meg ilyeneket kell átnézni.
Túl nagy szaki nem vagyok még. Most a fórumosok háromnegyede Ecsegfalván bulizik, ha hazajönnek, akkor keresd Kriki papát. Neki GSX-R750 K2-ese van. Biztosan tud még mondani neked pár okosságot!
Nem bírok lenyugodni. Előtörnek belőlem az emlékek a mai napról, és csak röhögök, röhögök, és röhögök...
Na belevágok a közepébe. Gyulával fél 12-kor elrajtoltunk Dabasról. A tempó átlag 120 km/h, néhányszor összeszartuk a búvárruhákat. Hol az ijedtségtől, hol a röhögéstől. Előbb egy szabálytalanul előző Saab próbált a kamionra kenni minket (egy irányba haladtunk). Aztán meg repesztünk 148-cal, és kielőz minket egy román Mercedes Vito...
Kellemes nosztalgiázás volt nekem végig az út, és mivel nekem nem kellett a vezetésre figyelnem, élveztem a táj adta szépséget. Törökszentmiklósig ismerős volt az út (naná, hiszen háromszor mentem arra robogóval a négyesen), azután már erősen meresztettem a szemem a kakasülőn. rendőrökkel odafele csak egyszer találkoztunk, egy rendőrmotoros lekapcsolt valakit valahol Kunhegyes környékén. Már nem tudom, hogy melyik településen. No mindegy.
Doki útleírása alapján eljutottunk Ecsegfalvára. Az utcán kint árválkodott Pocok gépe, messziről kiszúrtuk. Amikor megérkeztünk, már igen derült volt a hangulat.
Meglátszik, hogy Doki apja rendőr volt. Odajött hozzám, és mielőtt bemutatkoztam volna, keményen és hidegen leparancsolta a fejemről a bukót. Na én összeszartam magam hirtelen Aztán amikor lekerült a bili a fejemről, akkor spanoltunk le
Nem akarom az összes poént lelövöldözgetni, de meg kell, hogy jegyezzem, a mai nap party-arcai vitathatatlanul Joe-Z, és Kriki papa voltak... Amit ezek a nutellával leműveltek (napiszar ), meg slaggolták egymást, az nagyon nagy produkció volt Gyula fényképezett serényen, nem menekül meg senki sem a szembesítés elől
Nos, egyszer gondoltam egyet, és Pocoktól kölcsönkértem az R1-est. Meglepődtem, amikor első szóra odaadta, hiszen tudta, hogy az eltiltásomat töltöm. No, mentem egy kanyart. Meglepődtem, hogy az R1-es alig gyorsul jobban egy hatszázastól. Egyes, csutkagázon. Visszamentem, megköszöntem a karikát, és letettem a gépet. A motor hangja az valami fenomenális volt, pontosan az általam megálmodott, és a stílusomat egy az egyben meghatározó hangzást szolgáltatta a kidörgőrendszer. Bár a motornál a gyújtáskapcsoló oda volt szigszalagozva (vagy rosszul láttam?), a gépból kilógtak a vezetékek, meg abszolút, semmi hátsófék nem volt. De ezek apróságok .
Kriki papa gépe más. Nagyon mély dübörgésű 750-es, látszik, hogy az pályás vonalat képviseli. És jött nekem az ijedtséggel együtt a mosoly: Kriki K2-esével, ugyanazon útszakaszon elkezdtem egyesben nyelezni. Középtartományban, nagyon finoman elkezdte emelni az elejét a gép! Nem hagytam sokat, max 20 centit emelt, de így is már sokat mondok. Jobban gyorsult érzésre, mint az R1! És megragadnám az alkalmat: Kriki! Ha a soraimat olvasod, írd már le, hogy hány W-s olajat használsz! Nagyon hamar bemelegetedd a gépl, szinte 3 másodpercenként ugrott egy fokot felfele az optimális üzemhőig.
Estére még megkaptam Dottóre gépét. Titokban vágytam rá, hogy kipróbáljam a motort. Ahogy mentem vele, eszembejutottak Tutis szavai: Lehet, hogy külsőre tetszik neked egy motornak hangja, de igazán csak akkor tudod eldönteni, hoyg neked milyen kell, ha már rajta ülsz, és mész! Na ezt az állítást aláírom. Középtartomány vége felé ugyanúgy visít, mint a K8-as, viszont alul hangos. De jól ment a moci!
Aki nem jött el, az bizony verheti a fejét a falba! Nagyon nagy, és fergeteges buliról maradt le! Ha a jövőben rajtam múlik a dolog, tuti, hogy ott leszek a II. Ecsegfalvi fórumtalálkozón!
Csak igazolni tudom Dóri sosenem leírt állítását: Gyula nagyon profin vezet, mint utas, abszolút nem féltem mögötte. Az előzéseket is az utas által elfogadható módon hajtotta végre. Egyszer szartam be rendesen Gyula mögött, amikor az újhartyáni elkerülőn előzött hosszú íven a beláthatatlan kanyarban. Én is láttam, hogy szembe nem jön senki, de pár másodperc türelem megadta volna nekem továbbra is a biztonságérzetet
Nagyon jó buli volt, jövőre tiszteletem teszem a saját Suzukimmal is. A vendéglátók rendkívül aranyosak voltak, minden tiszteletem az övék!
Na most megyek, és számolom visszafelé a másodperceket a II. Ecsegfalvi fórumtalálkozóig...
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Lenne egy Gsx - R 600 2002, 30000 kilométerrel. Mire érdemes odafigyelni, ha elmegyek megnézni? Valaki szépen összegezve leírná megköszönném.
- bal kormánycsutka: kb: 10eFt
- hátsó fékbetét: 6500Ft
- láncszett kb:25eFt
- hátsó ülés (csak púp van)Kb: 8-15eFt
Böngészd át az aprót , és mindent megtalálsz, a láncszettel kapcsolatban Kutya fórumtárat ajánlom .
Új vagyok, itt pedig különösen (más típusok fórumait olvasgattam eddig).
A segítségeteket szeretném kérni!
Úgy néz ki, egy 2002-es gsx-r gazdija leszek hamarosan, ha...
Szerelővel megnéztük a mocit, átnézte és az alábbiakat kellene rá venni:
- bal kormánycsutka
- hátsó fékbetét
- láncszett
- hátsó ülés (csak púp van)
- talán műszerfal takaró idom, de az nagyon nem létfontosságú.
A fentiek áráról valaki tudna nekem közelítő (esetleg pontos ) árat mondani?
A légszűrő, olaj, fékfolyadék, gyertyák csere, de azok most nem számítanak.
Viszont szeretnék kalkulálni az első nagyobb kiadás összegével.
Őőööööö melóba menet van egy szakasz 4 Km körüli ahol heven rémületben mentem mert 110-el húztak el mellettem a fasz motorosok míg szüttyögtem az inyektoros csodával.
Utáltam én őket mint a sz....t.
No ott 140-el mek most.
Bár utálom a motorosokat most is.
A nagy kérdés inkább hogy mekkorát.És hogy gányolták a helyreállítást vagy tényleg profin megoldották.
Ezt kell kideríteni.
Meg szokásos kopások ellenőrzése.Féktárcsák,betétek,lánc,kezelőszervek,stb.
Legfont
osabb a tulaj megfigyelése.
Én sosem vennék motort attól aki azzal dicsekszik hogy húúúúúú de jól megyek vele 240-270-el.
Még a végén kiderül hogy tényleg ennyivel megy és állandóan stiften járt vele.
Hát szinte mindent végig kell sasolni... Idomokat nézd meg. Ha valahol ki van pótolva, vagy gittelve, ejtsd a motort, mert eshettek vele. Futóművet nézd még, blokkot hallgasd, kormány járása, telók lötyögése, meg ilyeneket kell átnézni.
Túl nagy szaki nem vagyok még. Most a fórumosok háromnegyede Ecsegfalván bulizik, ha hazajönnek, akkor keresd Kriki papát. Neki GSX-R750 K2-ese van. Biztosan tud még mondani neked pár okosságot!
Nem bírok lenyugodni. Előtörnek belőlem az emlékek a mai napról, és csak röhögök, röhögök, és röhögök...
Na belevágok a közepébe. Gyulával fél 12-kor elrajtoltunk Dabasról. A tempó átlag 120 km/h, néhányszor összeszartuk a búvárruhákat. Hol az ijedtségtől, hol a röhögéstől. Előbb egy szabálytalanul előző Saab próbált a kamionra kenni minket (egy irányba haladtunk). Aztán meg repesztünk 148-cal, és kielőz minket egy román Mercedes Vito...
Kellemes nosztalgiázás volt nekem végig az út, és mivel nekem nem kellett a vezetésre figyelnem, élveztem a táj adta szépséget. Törökszentmiklósig ismerős volt az út (naná, hiszen háromszor mentem arra robogóval a négyesen), azután már erősen meresztettem a szemem a kakasülőn. rendőrökkel odafele csak egyszer találkoztunk, egy rendőrmotoros lekapcsolt valakit valahol Kunhegyes környékén. Már nem tudom, hogy melyik településen. No mindegy.
Doki útleírása alapján eljutottunk Ecsegfalvára. Az utcán kint árválkodott Pocok gépe, messziről kiszúrtuk. Amikor megérkeztünk, már igen derült volt a hangulat.
Meglátszik, hogy Doki apja rendőr volt. Odajött hozzám, és mielőtt bemutatkoztam volna, keményen és hidegen leparancsolta a fejemről a bukót. Na én összeszartam magam hirtelen Aztán amikor lekerült a bili a fejemről, akkor spanoltunk le
Nem akarom az összes poént lelövöldözgetni, de meg kell, hogy jegyezzem, a mai nap party-arcai vitathatatlanul Joe-Z, és Kriki papa voltak... Amit ezek a nutellával leműveltek (napiszar ), meg slaggolták egymást, az nagyon nagy produkció volt Gyula fényképezett serényen, nem menekül meg senki sem a szembesítés elől
Nos, egyszer gondoltam egyet, és Pocoktól kölcsönkértem az R1-est. Meglepődtem, amikor első szóra odaadta, hiszen tudta, hogy az eltiltásomat töltöm. No, mentem egy kanyart. Meglepődtem, hogy az R1-es alig gyorsul jobban egy hatszázastól. Egyes, csutkagázon. Visszamentem, megköszöntem a karikát, és letettem a gépet. A motor hangja az valami fenomenális volt, pontosan az általam megálmodott, és a stílusomat egy az egyben meghatározó hangzást szolgáltatta a kidörgőrendszer. Bár a motornál a gyújtáskapcsoló oda volt szigszalagozva (vagy rosszul láttam?), a gépból kilógtak a vezetékek, meg abszolút, semmi hátsófék nem volt. De ezek apróságok .
Kriki papa gépe más. Nagyon mély dübörgésű 750-es, látszik, hogy az pályás vonalat képviseli. És jött nekem az ijedtséggel együtt a mosoly: Kriki K2-esével, ugyanazon útszakaszon elkezdtem egyesben nyelezni. Középtartományban, nagyon finoman elkezdte emelni az elejét a gép! Nem hagytam sokat, max 20 centit emelt, de így is már sokat mondok. Jobban gyorsult érzésre, mint az R1! És megragadnám az alkalmat: Kriki! Ha a soraimat olvasod, írd már le, hogy hány W-s olajat használsz! Nagyon hamar bemelegetedd a gépl, szinte 3 másodpercenként ugrott egy fokot felfele az optimális üzemhőig.
Estére még megkaptam Dottóre gépét. Titokban vágytam rá, hogy kipróbáljam a motort. Ahogy mentem vele, eszembejutottak Tutis szavai: Lehet, hogy külsőre tetszik neked egy motornak hangja, de igazán csak akkor tudod eldönteni, hoyg neked milyen kell, ha már rajta ülsz, és mész! Na ezt az állítást aláírom. Középtartomány vége felé ugyanúgy visít, mint a K8-as, viszont alul hangos. De jól ment a moci!
Aki nem jött el, az bizony verheti a fejét a falba! Nagyon nagy, és fergeteges buliról maradt le! Ha a jövőben rajtam múlik a dolog, tuti, hogy ott leszek a II. Ecsegfalvi fórumtalálkozón!
Csak igazolni tudom Dóri sosenem leírt állítását: Gyula nagyon profin vezet, mint utas, abszolút nem féltem mögötte. Az előzéseket is az utas által elfogadható módon hajtotta végre. Egyszer szartam be rendesen Gyula mögött, amikor az újhartyáni elkerülőn előzött hosszú íven a beláthatatlan kanyarban. Én is láttam, hogy szembe nem jön senki, de pár másodperc türelem megadta volna nekem továbbra is a biztonságérzetet
Nagyon jó buli volt, jövőre tiszteletem teszem a saját Suzukimmal is. A vendéglátók rendkívül aranyosak voltak, minden tiszteletem az övék!
Na most megyek, és számolom visszafelé a másodperceket a II. Ecsegfalvi fórumtalálkozóig...
Köszönöm a segítségedet!
- hátsó fékbetét: 6500Ft
- láncszett kb:25eFt
- hátsó ülés (csak púp van)Kb: 8-15eFt
Böngészd át az aprót , és mindent megtalálsz, a láncszettel kapcsolatban Kutya fórumtárat ajánlom .
Új vagyok, itt pedig különösen (más típusok fórumait olvasgattam eddig).
A segítségeteket szeretném kérni!
Úgy néz ki, egy 2002-es gsx-r gazdija leszek hamarosan, ha...
Szerelővel megnéztük a mocit, átnézte és az alábbiakat kellene rá venni:
- bal kormánycsutka
- hátsó fékbetét
- láncszett
- hátsó ülés (csak púp van)
- talán műszerfal takaró idom, de az nagyon nem létfontosságú.
A fentiek áráról valaki tudna nekem közelítő (esetleg pontos ) árat mondani?
A légszűrő, olaj, fékfolyadék, gyertyák csere, de azok most nem számítanak.
Viszont szeretnék kalkulálni az első nagyobb kiadás összegével.
Segtségeteket előre is köszönöm!
B
Utáltam én őket mint a sz....t.
No ott 140-el mek most.
Bár utálom a motorosokat most is.
há jó,én csak faluban használom nem a földet utazom körbe vele!
Nem hinném.Ez az új rész.El van választva.
Padkára nem állok le.Ott tuti valami marha beléjönne.