Hát mivel én reflexszerű elsőfékelmaró lennék így kihagynám.Yard elémugrik én elmarom az elsőféket majd elengedem és gombot kapdosok és jól elcsapom a közeget.
Na ugye ezt most nem komolyan írtad....?
Ennél azért leleményesebbnek gondollak....
Én sem úgy gondoltam, hogy a zippzáros belső zsebemben hordanám a távirányítót, mert onnan igen érdekes lenne előkaparni....
Tépőzárral rá a kormányra, hogy könnyen levehető és elérhető legyen és amikor kilép a yard, akkor csak egy gombnyomás és közben lehet kuplungolni és hátsó fékkel fékezni.....
Ennyi papa....nehogy a fiatal tanítsa már a rutinos rókát...
2.lehetőség: MIRE VALÓ A HÁTAD MÖGÖTT ÜLŐ BENZINTYÚK? ..... kezeli a távirányítót....
Namost ezt megnézném mikor kiugrik eléd a yard te meg a megállás közben kuplung be fék be és a harmadik kezeddel kapkodsz a távirányító felé.
Ez így állva a motor mellett pofás de gyakorlatban akkora bukta mint ide Tóalmás.
Beszóltam telefonon a Dunlop Józsinak, jövőhéten legyártják neked
speciális 95 különböző keménységű gumikeverékből készül közepétől a széléig 1 mm -enként váltják egymást.Középen gyémánt keménységű a jó futásteljesítmény miatt szélén vattacukor puhaságú, hogy a kanyarokat be tudd venni egyből (ne kettőből) esés nélkül..
Burnoutolni nem lehet vele, mert inkább az aszfaltot marja ki szikrázva, minthogy az abroncs futófelülete egyáltalán megkarcolódna...defektmentes, golyóálló,gombnyomásra felpattan bármelyik felnire, tehát nem kell szerelő (a másik gomb megnyomására le is ugrik róla, és pacsit is ad utána ) A gyártó által vállalt garancia 1200 év hetente, futásteljesítménye bejáratáskor 10 csillió gigakilóméter, a kopásjelzőig, utána még elmegy a világegyetem végéig kétszer.
Ezen kívül kiveri a faszodat, kávét főz, keres rád, és minden nap hitelképes...
Eddig ennyit sikerült intéznem telefonon, személyesen még belemegyünk a részletekbe...szólj, ha valamit még bele kéne vulkanizálni....
Állatkirálykám...
A burkolat része pedig 15*9-es de ezt a részét csak kb-re mértem