Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A lencse átmérője 8 cm.
A burkolat része pedig 15*9-es de ezt a részét csak kb-re mértem
Hát mivel én reflexszerű elsőfékelmaró lennék így kihagynám.Yard elémugrik én elmarom az elsőféket majd elengedem és gombot kapdosok és jól elcsapom a közeget.
Na ugye ezt most nem komolyan írtad....?
Ennél azért leleményesebbnek gondollak....
Én sem úgy gondoltam, hogy a zippzáros belső zsebemben hordanám a távirányítót, mert onnan igen érdekes lenne előkaparni....
Tépőzárral rá a kormányra, hogy könnyen levehető és elérhető legyen és amikor kilép a yard, akkor csak egy gombnyomás és közben lehet kuplungolni és hátsó fékkel fékezni.....

Ennyi papa....nehogy a fiatal tanítsa már a rutinos rókát...

2.lehetőség: MIRE VALÓ A HÁTAD MÖGÖTT ÜLŐ BENZINTYÚK? ..... kezeli a távirányítót....
Namost ezt megnézném mikor kiugrik eléd a yard te meg a megállás közben kuplung be fék be és a harmadik kezeddel kapkodsz a távirányító felé.
Ez így állva a motor mellett pofás de gyakorlatban akkora bukta mint ide Tóalmás.
És mivel külön vezeték nélküli távirányítós, így még bizonyítani sem lehet, hogy te azt használod is, ugyanis nincs a motoron semmilyen kapcsoló....
Na http://youtu.be/BZkNWwpl2-g már elmegy kategória, mivel fix az alap keret, így ha a rendőrbácsi megmozgatja, akkor nem fog lötyögni, mozogni....

És nem is olyan sok érte a 25.000Ft...
Ez egy fémlap, csak átfestve!
Végre megtaláltad a rendszámod
Nő kell minden mennyiségben 20 szőke hosszúcombú .Csak feleség nem.
Már kezdem érteni, hogy Zolinak miért nem kell nő!
Beszóltam telefonon a Dunlop Józsinak, jövőhéten legyártják neked
speciális 95 különböző keménységű gumikeverékből készül közepétől a széléig 1 mm -enként váltják egymást.Középen gyémánt keménységű a jó futásteljesítmény miatt szélén vattacukor puhaságú, hogy a kanyarokat be tudd venni egyből (ne kettőből) esés nélkül..
Burnoutolni nem lehet vele, mert inkább az aszfaltot marja ki szikrázva, minthogy az abroncs futófelülete egyáltalán megkarcolódna...defektmentes, golyóálló,gombnyomásra felpattan bármelyik felnire, tehát nem kell szerelő (a másik gomb megnyomására le is ugrik róla, és pacsit is ad utána ) A gyártó által vállalt garancia 1200 év hetente, futásteljesítménye bejáratáskor 10 csillió gigakilóméter, a kopásjelzőig, utána még elmegy a világegyetem végéig kétszer.
Ezen kívül kiveri a faszodat, kávét főz, keres rád, és minden nap hitelképes...
Eddig ennyit sikerült intéznem telefonon, személyesen még belemegyünk a részletekbe...szólj, ha valamit még bele kéne vulkanizálni....
Állatkirálykám...
Egy 2012-esre vevő lennék.
Az reális...
Köszi! Tanul a Kölyök
Szia!
Ezekből 2008 -nál nincs öregebb!
Átlagban 2009 -esek.
Én azt élvezem, ha száraz... ,
Van mit nedvesíteni...
Hát... Izé... Alufóliába csomagolt, medvesajtos-sonkás szendvicsek szoktak benne lenni!
Na viszont én tudom, hogy abban a Rőmer tarisznyában nem a kesztyű szokott ám lenni.....
Talán nagymuteré?
Szega Bringa!
Ekét is akasszá rá! Néha nem árt mélyebben szántani, vágod...

Különben milyen évjáratú Diunlopokat veszel? Gondolom, azért egy 2005-öst nem veszel.
Szobacic!

Hányszor mondjam még el Neked, ami száraz azt ne nyald!
És ha mégis nyalod az már a te bajod.