Szervízben semmit nem mondtak, mert én magam csináltam meg faterommal.....
A hűtő és a motor között összeégett 2 kábel, amit zárlat okozhatott, vagy rossz bekötés miatt rálógott a kipuffra......előző gazdija is szerelhette csak BALFASZ volt hozzá és nem jól rakott vissza dolgokat....
Újrakábeleztem az égett részeket és FULL átnéztem a gépet!
Ennyi!
Nem elektronikus hiba az FI hanem a kipufogoszelep beállításra vár! nekem is azz volt, az a kábel égés sztem ott a bordásrésznél relénél vmi kontakt tulterhelés hibája volt...
zsoli. én FI vel vettem, mondta a csávo hogy megnézette és az exup szar(folyton nyitva volt), elvittem suzukihoz, mondta span hogy ki tudja ütni a hibakódot és akkor többet nem jelzi. potom 3000 ft ért. hazamentünk, faterral szétszedtük és ingyen megcsináltuk. az volt a baja hogy a kis motor nyitott állásban megakadt szétszedtük, forgattuk és müködött. nézd meg azt. lehet hogy hidegbe szarakodnak a bóvdenek, meg a kismotor mint ahogy doki mondta. aztán amjd irj hogy mivolt. remélem semmi komoly
Nekem amikor ez volt, akkor majdnem le volt merülve az akksi, azt hittem nem is fog elindulni, olyan nehezen hajtotta meg. Aztán a rövid járatás már töltött bele annyit, hogy ismételt indításnál könnyen ment a dolog, és nem is jött a hiba...
Nem biztos, hogy ilyen baj lesz, de az ördög sosem alszik és nem szeretném, hogy szezon előtt így járj.....
Amit le tudsz otthon ellenőrizni az a következő...
1. Nézz be a hűtőd és a blokk közötti részre, hogy nincs-e olvadt, vagy megégett kábel, esetleg égett szag......
2. Az aksira mérjél rá, ha van multimétered....
3. Ami a legvalószínűtlenebb, de ,meg lehet nézni, hogy nincs-e valami gebasz a EXUP szelep vezérlő bovdenokkal......
Ez a motor hasa alatt vezérelt kis szelep, amit 2 bovden mozgat......már ha a bovden ki van kötve, vagy elszakad, akkor már FI hibát dob a VAS.......és a motorját is megnézheted a motor seggét szétkapva, mert a motor az ott van.....
Remélem semmi komoly nem lesz, de gondoltam leírom.....
Hohóóóó.....NE PACKÁZZÁL AZ FI hibával! NEM JÁTÉK!
Azonnal nézesd meg a gépet, mert nekem ugyanez volt.......néha kiírta....azután elmúlt......majd le a gyujtást és vissza.......ettől is elmúlt!
Rá 2hétre a gép majdnem kigyulladt a seggem alatt a Hungária krt-on.....
SZÉTÉGTEK A KÁBELEIM....
A hűtő és a motor között összeégett 2 kábel, amit zárlat okozhatott, vagy rossz bekötés miatt rálógott a kipuffra......előző gazdija is szerelhette csak BALFASZ volt hozzá és nem jól rakott vissza dolgokat....
Újrakábeleztem az égett részeket és FULL átnéztem a gépet!
Ennyi!
Amit le tudsz otthon ellenőrizni az a következő...
1. Nézz be a hűtőd és a blokk közötti részre, hogy nincs-e olvadt, vagy megégett kábel, esetleg égett szag......
2. Az aksira mérjél rá, ha van multimétered....
3. Ami a legvalószínűtlenebb, de ,meg lehet nézni, hogy nincs-e valami gebasz a EXUP szelep vezérlő bovdenokkal......
Ez a motor hasa alatt vezérelt kis szelep, amit 2 bovden mozgat......már ha a bovden ki van kötve, vagy elszakad, akkor már FI hibát dob a VAS.......és a motorját is megnézheted a motor seggét szétkapva, mert a motor az ott van.....
Remélem semmi komoly nem lesz, de gondoltam leírom.....
Hohóóóó.....NE PACKÁZZÁL AZ FI hibával! NEM JÁTÉK!
Azonnal nézesd meg a gépet, mert nekem ugyanez volt.......néha kiírta....azután elmúlt......majd le a gyujtást és vissza.......ettől is elmúlt!
Rá 2hétre a gép majdnem kigyulladt a seggem alatt a Hungária krt-on.....
SZÉTÉGTEK A KÁBELEIM....
kedvező árfekvés