Na még találtam egy képet a 10-es r.számu gépről ezt én fényképeztem legutóbb madarason.Kérdeztem a tagot ,hogy mennyi ló van benne meg ilyesmi és a válasza végén benne volt,hogy eladó.Meg sem mertem kérdezni,hogy mennyire gondol viszont azt mondta,hogy 300le körül kell lennie.
Indy1100!Igazad van most eset le és utánna néztem,hogy a 10-es r.számú gép tényleg kakukktojás nem tudom,hogy hogy keveredhetett közélyük de nem is emlékszem,hogy honnan töltöttem le ezt a képet.Viszont nem értem ezt a "használtautós link már nem jön be"mire gondolsz?
Ja és nagyon szép és mutatós az RF karbis kép,biztos sokat bügykölted.
Engem személy szerint nem nagyon érdekelne egy ilyen gyújtás viszont egy fokozatkijelző annál inkább,de nem tudom,hogy van-e rá mód és lehetőség egynek a beszerelésére.Gondolok olyanra hogy van e csatlakoztatási pontja a mocin stb.
Van még pár képem gondoltam felteszem érdekes lehet föleg az egylengökaros 1100-es.
Sajna a használtautós link már nem jön, be így nem tudom meg mi volt a miértje a dolgoknak. :S
Régebben én is gondolkodtam ezen a gyújtáson, de úgy vagyok már ezekkel a dolgokkal, hogy kihasználom? Nem. Akkor meg?
A franc fog vele otthon szopni, meg programozgatni azért a + 5-6 lóerőjért, vagy eltolható gyújtásért, kitolható szabályzásért. Szép, jó, én már nem gerjedek ilyenekre. Inkább nagyobb köbcenti, az biztos ;) Amúgy van magyar képviseletük is. Ha gondolod előtúrom a lomok között a címet. Ha jól tom Gyöngyösön árulja v.melyik motoros bolt, de nem 100%.
Engem meg betaláltak az Rf-esek :D
Nesztek RF karbi! Úgy ,ahogy még ti is megemésztitek!
Itt a vas is, büntiben ;)
ja, amin a '91-es ikrek vannak.
egy idő után biztossá vált, hogy kénytelen vagyok 1100-ast rátetetni, aztán végül ezt a képet találtam a legjobbnak.
jó volna egyszer azt megérni, hogy belépek a garázsba és két ilyen áll ott, ilyen állapotban. mindkét színváltozat nagyon-nagyon szép szerintem.
köszi!
amúgy ezt a képet, amit belinkeltél fogom rátetetni a bankkártyámra.
már el van küldve, 2 héten belül megérkezik.
tudom, hogy ez már buziság, de nem álltam meg!
Hali!
Van egy angól hirdetési oldal és találtam ezeket a vasakat.
Elöször azért kezdtem nézegetni ezt az oldalt mert kintről akartam behozni egy kisteherautót.Az enyémnek rakoncátlankodott a motorja és gondoltam hozok egyet alkatrésznek,de sajnos ez a tipus nem túl népszerü az angoloknál és nem sok van belöle eladó.Amik voltak olyan áron vonnak eladók,hogy nem érdemes vele foglalkozni.Viszont elkeztem más tipusokat nézegetni és azóta értem miért vannak tele a bontók angol autókkal.Szarért-hugyért vannak föleg népautók.Ugyan így motorok.Rákerestem,hogy mennyiért vannak 1100-ek és ott találtam a csemegéket.Van pld.SV 650 átszámítva 50.000 Huf-ért.Az azért nem szar.Na nem szaporítom tovább a szót egész egyszerüen www.autotrader.co.uk
Szerintem innen már boldogultok,ha nem csak szóljatok.
na, ha már ennyit irkálok, akkor kikérném 2 dologról a véleményeteket.
első a szerencsétlenül járt barátunk esete:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_g
sx-r-3271304
hát lehet, hogy naiv vagyok, de én azt hittem, hogy egy ilyen mociban efféle egyszerűen nem fordulhat elő! mit gondoltok, egyszerűen elfáradt az anyag, vagy volt ennek valami különösebb oka?
a másik meg ez a szerkentyű itten:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?
ViewItem&item=380066544614&viewitem=&sspagename=STRK%3AM
EWAX%3AIT
vélemény? meglátás? okfejtés?
hát a "Powered by Kalivoda" matrica nekem is szemet szúrt!
no meg hogy az egy '91-es évjáratú masina.
a Wiseco szettedért irigyellek, ha tud valaki baráti áron, akkor szóljon ám azonmód! :)
én egy 1260-assal is ki volnék békülve egyébként...
nekem csak egy Bandit hengersor volt a gépemben, ami mindössze 30 ccm-el több, mint a gyári, mégis éreztem különbséget.
no persze a kompressziókülönbségből adódóan is lehetett.. :D
Lala! Az utolsó gépnél ,mit beszúrtál van egy kakukktojás! A 10-es rajtszámú, nem u.a.! Az Benák Vilmos gépe! 2 éve majdnem megvettem. 4000 európaira tartotta. Sok mindent kaptam volna azért az áron, mit átszámolva igencsak megérte volna. Nitró rendszer, palackok, turbó szett, hengersorok, elektronika, lock-up kuplunk, hogy egy két dolgot említsek. De nem álltam úgy (most se :)), hogy ennyire a hobbymnak éljek. Egyedül a 1347 ccm-es wiseco hengersort foglalóztam le nála. Ki kéne már fizetnem. Az sem volt egy matyóhímzés áron, de kell. Meg már eleve nincs a wiseco kínálatában! S mindenből a legnagyobbat! :D Neki azzal volt 200 le ,szívóként gyári karbival :D Most se rossz az enyém, de majd úgy. Télen blokk szétbont. Nálam hengerfej felújítás+ dugó hengersor cs. ,fényezés. Janinál szintén blokk ki és váltó hézagolás. Nem fogunk unatkozni. Legalább is ez a terv, csak a fránya anyagiak. De nem sírok, hisz állmaim motorját tudhatom a műhelyben, s nem egy mostani ,túlelektronizált hikomata hulladékot.
Tehát visszatérve, nem értem mit keres ott Vili motorja. A hirdetésben volt a fotó?
A lábtartó szettet meg ,majd megnézhetitek, hisz mi megrendeltük. Meg is jött, csak még "kedves" barátom nem ment érte. Dobok, majd képet.
fú nagyon betegek!
én egyébként nem vagyok híve az ilyen hosszított villás megoldásnak (kivéve persze ha dragről van szó), bár gondolom van az a teljesítmény, amikor egyébként kezelhetetlen volna a vadállat.
amúgy melyik angol oldalon találtad ezeket?
Szóltam az asszonykámnak,hogy jöjjön megnézni egy képet.Mondtam neki,hogy így megyünk legközelebb motorozni.Megmutattam neki a 354.kommentnél az első képet amin egy fekete-piros tigriscsíkos gép van átalakítva.Ennyit mondott rá:ÚRISTEN
Találtam én is pár eladó egyedi gépet egy angól hirdetési oldalon.
ez a tank tényleg nyami!
feltéve ha valóban ilyen az anyaga (bár úgy látszik), és nem csak le van burkolva matricával.
azt a lábtartót én is régóta nézegetem, ami a 4 részre osztott képen van.
a képek jópofák, bár a sugárhajtású verzió pont az 1100-as lényegét golyózza ki: a blokkot! biztos jó móka amúgy...
de ez a moci a blokkjáról szól! :)
egy turbókitt amúgy elfér rajta, az tetszik. :)
viszont elég kurva drága, nem? az is igaz, hogy ez a blokk megölhetetlen, de egy turbó azért jelentékenyen lecsökkenti az élettartamát szerintem.
jó volna egy "szipogós" 1100-as a garázsba, de kicsit sajnálnék vele "szétbarmolni" egy ilyen gépet.
Ja és nagyon szép és mutatós az RF karbis kép,biztos sokat bügykölted.
Engem személy szerint nem nagyon érdekelne egy ilyen gyújtás viszont egy fokozatkijelző annál inkább,de nem tudom,hogy van-e rá mód és lehetőség egynek a beszerelésére.Gondolok olyanra hogy van e csatlakoztatási pontja a mocin stb.
Van még pár képem gondoltam felteszem érdekes lehet föleg az egylengökaros 1100-es.
Régebben én is gondolkodtam ezen a gyújtáson, de úgy vagyok már ezekkel a dolgokkal, hogy kihasználom? Nem. Akkor meg?
A franc fog vele otthon szopni, meg programozgatni azért a + 5-6 lóerőjért, vagy eltolható gyújtásért, kitolható szabályzásért. Szép, jó, én már nem gerjedek ilyenekre. Inkább nagyobb köbcenti, az biztos ;) Amúgy van magyar képviseletük is. Ha gondolod előtúrom a lomok között a címet. Ha jól tom Gyöngyösön árulja v.melyik motoros bolt, de nem 100%.
Engem meg betaláltak az Rf-esek :D
Nesztek RF karbi! Úgy ,ahogy még ti is megemésztitek!
Itt a vas is, büntiben ;)
egy idő után biztossá vált, hogy kénytelen vagyok 1100-ast rátetetni, aztán végül ezt a képet találtam a legjobbnak.
jó volna egyszer azt megérni, hogy belépek a garázsba és két ilyen áll ott, ilyen állapotban. mindkét színváltozat nagyon-nagyon szép szerintem.
Amugy jó ötletnek találom legalább ez is egyedi lesz.
így pontos
amúgy ezt a képet, amit belinkeltél fogom rátetetni a bankkártyámra.
már el van küldve, 2 héten belül megérkezik.
tudom, hogy ez már buziság, de nem álltam meg!
Van egy angól hirdetési oldal és találtam ezeket a vasakat.
Elöször azért kezdtem nézegetni ezt az oldalt mert kintről akartam behozni egy kisteherautót.Az enyémnek rakoncátlankodott a motorja és gondoltam hozok egyet alkatrésznek,de sajnos ez a tipus nem túl népszerü az angoloknál és nem sok van belöle eladó.Amik voltak olyan áron vonnak eladók,hogy nem érdemes vele foglalkozni.Viszont elkeztem más tipusokat nézegetni és azóta értem miért vannak tele a bontók angol autókkal.Szarért-hugyért vannak föleg népautók.Ugyan így motorok.Rákerestem,hogy mennyiért vannak 1100-ek és ott találtam a csemegéket.Van pld.SV 650 átszámítva 50.000 Huf-ért.Az azért nem szar.Na nem szaporítom tovább a szót egész egyszerüen www.autotrader.co.uk
Szerintem innen már boldogultok,ha nem csak szóljatok.
- póruljárt
- dynatek
első a szerencsétlenül járt barátunk esete:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_g
sx-r-3271304
hát lehet, hogy naiv vagyok, de én azt hittem, hogy egy ilyen mociban efféle egyszerűen nem fordulhat elő! mit gondoltok, egyszerűen elfáradt az anyag, vagy volt ennek valami különösebb oka?
a másik meg ez a szerkentyű itten:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?
ViewItem&item=380066544614&viewitem=&sspagename=STRK%3AM
EWAX%3AIT
vélemény? meglátás? okfejtés?
no meg hogy az egy '91-es évjáratú masina.
a Wiseco szettedért irigyellek, ha tud valaki baráti áron, akkor szóljon ám azonmód! :)
én egy 1260-assal is ki volnék békülve egyébként...
nekem csak egy Bandit hengersor volt a gépemben, ami mindössze 30 ccm-el több, mint a gyári, mégis éreztem különbséget.
no persze a kompressziókülönbségből adódóan is lehetett.. :D
Tehát visszatérve, nem értem mit keres ott Vili motorja. A hirdetésben volt a fotó?
A lábtartó szettet meg ,majd megnézhetitek, hisz mi megrendeltük. Meg is jött, csak még "kedves" barátom nem ment érte. Dobok, majd képet.
én egyébként nem vagyok híve az ilyen hosszított villás megoldásnak (kivéve persze ha dragről van szó), bár gondolom van az a teljesítmény, amikor egyébként kezelhetetlen volna a vadállat.
amúgy melyik angol oldalon találtad ezeket?
5995£ 1277ccm Turbo 248le keréken 1990-es évjárat
Akartok csemegézni?
Ez a gép 3995£ 1216ccm és 1986-os
Találtam én is pár eladó egyedi gépet egy angól hirdetési oldalon.
feltéve ha valóban ilyen az anyaga (bár úgy látszik), és nem csak le van burkolva matricával.
azt a lábtartót én is régóta nézegetem, ami a 4 részre osztott képen van.
a képek jópofák, bár a sugárhajtású verzió pont az 1100-as lényegét golyózza ki: a blokkot! biztos jó móka amúgy...
de ez a moci a blokkjáról szól! :)
egy turbókitt amúgy elfér rajta, az tetszik. :)
viszont elég kurva drága, nem? az is igaz, hogy ez a blokk megölhetetlen, de egy turbó azért jelentékenyen lecsökkenti az élettartamát szerintem.
jó volna egy "szipogós" 1100-as a garázsba, de kicsit sajnálnék vele "szétbarmolni" egy ilyen gépet.
Ilyen lesz! Holnap hívom Zsozsót! ;)
Így felrakva nem is olyan gáz!
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayI...
http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://www.m
otorsokk.hu/php/upload3/11658329330996/image48.jpg&imgre
furl=http://www.motorsokk.hu/EXTRA/Tuning-Mutatszulo.htm
l%3FElsomen%3DRVhUUkE%3D&usg=__ldAYSr6lipn_4XuUV-9Ph73VA
QQ=&h=90&w=120&sz=18&hl=hu&start=731&tbnid=nCHe6HIZHZIsQ
M:&tbnh=66&tbnw=88&prev=/images%3Fq%3Dgsxr%2B1100%26gbv%
3D2%26ndsp%3D20%26hl%3Dhu%26sa%3DN%26start%3D720
http://images.google.hu/imgres...