Mindegy hogy honnan van leszedve.... oda is neten keringő kamu képeket teszik be.
Nekem megvan valahol egy 2004-es motorrevüm ahol már leközölték a 2005-ös GSX-R képét.... hogy kilopott kémfotó, stb..... valami ülés alá húzott kipufogós totál más förmedvény volt, aminek természetesen semmi köze nem volt a valójában kiadott K5-höz (szerencsére)
Ennek a képnek is ugyan ennyi köze lesz majd a megjelenő K7-hez.
Ami a photoshopot illeti az biztos, mert nagyon gagyi, ami a szépséget....... hát erre sok mindent tudnék mondani, de hogy szép azt nem!!!
Valami hülyegyerek szánalmasra sikeredett bohóckodása és nem több!
Gyerekek!!!!!!!!!!!!!!
Erről van itt szó!! Bár még csak feltevés!! Szerintem legalább is!!
2007-es GSX-R1000-es!! Jövőre újra párbaj!!
Vajon úgy jár mint a kawa?? A k5-öst,6-ost remélem nem rontják el!!
Ez a koncepció szép,de majd meglátjuk!!!!!!!!!!
Amúgy meg nem normálisak, mert mikor én összetörtem a Thunderace-t akkor az összes idom ára 750.000 Ft lett volna...... Ha az e-bay-en rendelem meg akkor meg a negyed árra jön ki postaköltséggel meg átutalási díjjal együtt....
Nem. Megfektettem a bringát. Külső íven el akartam kerülni a haveromat kigyorsittáskor, és a még hideg hátsó slick (utcán) keresztbeált és átdobott. Ahogy Checa szokta régebben szinte minden versenyen. Már kész a gép csak 1 oldalidom hiányzik.De az is csak az esztétika miatt. 40e.ft-ért igértek az usából 1 hónapon bellül. Hát kiváncsi leszek. Az itthoni bontóba is van 80e.ft-ért, de azzal még várok. 100m-t csuszott a motor ahoz képest: fékkar 10 euro
kormányvég 8 euro
yoshi kipufogó 3000 ft csak kicsiszolva ujrapolirozva, lett a baja.
Ja, az oldalidom egyépként 175000 ft lenne ha megrendelném az újat. Normálisak???
Uristen JAB!Ezt ép bőrrel megusztad???Hihetetlen...vhova leirtad már hogy hogyan történt?vagy esetleg msn-re felvehetnél és ott szivesen meghallgatnám a sztorit.Szaros skoda tán kifordult eléd?
msn: dariusr1@freemail.hu
PS:eladtad a motort vagy még megpróbálsz kihozni vmit belőle?
Hello!
Ma láttam egy 2005-ös GSXR1000-en egy csodaszép véget,de nem tudom milyen gyártmány lehetett,
egyszerűen nézett ki, króm színe volt, és kúposan jött ki, a vége pedig nyitott volt?
Azért meglehet nézni a Végh Jana superbike-ját, és ezt. Ég és föld a különbség. Gyári fékek, gyári villahidak, gyári külsejű, valszínű csak átszelepelt villák. Szerintem a kerekek is 17 colosak. Ez inkább tuning motor mint superbike szabályok szerint épített moci. Lehet pont az IDM szabályok szerinti mocit hozták ki, fenet tudja.
Nekem megvan valahol egy 2004-es motorrevüm ahol már leközölték a 2005-ös GSX-R képét.... hogy kilopott kémfotó, stb..... valami ülés alá húzott kipufogós totál más förmedvény volt, aminek természetesen semmi köze nem volt a valójában kiadott K5-höz (szerencsére)
Ennek a képnek is ugyan ennyi köze lesz majd a megjelenő K7-hez.