Ütlegelés nem segített. Viszont 3 óra alatt újra fúrtam és vágtam mindet. Valaki már mókolta előttem, mert a hengerfejen is látszik, hogy már síkolták.
Sajnos nem igen segít a ráhegesztés sem. Ès vigyázni kell, mert van olyan felöntés, amelyik bereped, letörik. Olyanból is példányom, csak most nincs képem hirtelen róla...
Teljesen normális! :-)
Egyetlen ellenszere, az ütve csavavarozó. Addig kell püfölni, még meg nem indul.
Sokaknak meggyülik vele a baja...itt egy példa a képek között. Levágták a leömlöket, hogy tovább tudjanak lépni...Kilora vettem meg a hengerfejet...óvatosan ki lehet fúrni, jó esetben vissza lehet vágni az eredeti menetet, vagy menetjavitóval kell helyrepofozni. 1 napot simán el lehet vele tölteni...
Tolattyunak hivjak. Suzuki markakereskedes: pl rodeo ride Kecskemet...
De jellemzoen nagyon draga... szoksor egy jo allapotu bontottal sokkal jobban jarsz.
Melyik tipus evjarathoz kell?
Üdv.
Annak a műanyag valaminek mi a neve és be lehet e szerezni valahol, ami a karburátorban van és a vakummembrán mozgatja föl le? Ebbe van alul a suber tű.
Üdv mindenkinek!
Nemrég vettem egy 2000-évjáratú 'bocit'.
Ami kicsit meglepett hogy az oldaltámasz mennyire engedi dőlni a motort. Nincs elhajolva vagy sérülve.
A középtámaszra húzva próbáltam kicsit oldalirányban megmozgatni de nem tűnik vészesnek a mozgása.
Kell emiatt aggódni vagy ez ilyen?
Azok a szinkronizáláshoz kellenek. Szokott lenni rajtuk egy gumisapka. Konfigurációtól függöen az egyik rá van kötve a benzicsap vákuummebránjára.
(Néha szoktunk rá tenni egy csötoldást és úgy dugozzuk le, hogy szinkronizálásnál könnyen rá lehesen csatlakozni, mert elég szopatós az elrendezése.)
Sziasztok!
Most takaritom a karbimat 1992es gsx750f es azt latom hogy a ket szelso karbiban a tuk eggyel feljebb allnak. Ergo kevesebb benzint kapnak. Ket kozepso eggyel lejjebb. Ez vmi tapasztalati beallitas leghuteses suzukinal vagy allitsam egybe oket?
Koszi
Egyetlen ellenszere, az ütve csavavarozó. Addig kell püfölni, még meg nem indul.
Sokaknak meggyülik vele a baja...itt egy példa a képek között. Levágták a leömlöket, hogy tovább tudjanak lépni...Kilora vettem meg a hengerfejet...óvatosan ki lehet fúrni, jó esetben vissza lehet vágni az eredeti menetet, vagy menetjavitóval kell helyrepofozni. 1 napot simán el lehet vele tölteni...
De jellemzoen nagyon draga... szoksor egy jo allapotu bontottal sokkal jobban jarsz.
Melyik tipus evjarathoz kell?
Annak a műanyag valaminek mi a neve és be lehet e szerezni valahol, ami a karburátorban van és a vakummembrán mozgatja föl le? Ebbe van alul a suber tű.
Nemrég vettem egy 2000-évjáratú 'bocit'.
Ami kicsit meglepett hogy az oldaltámasz mennyire engedi dőlni a motort. Nincs elhajolva vagy sérülve.
A középtámaszra húzva próbáltam kicsit oldalirányban megmozgatni de nem tűnik vészesnek a mozgása.
Kell emiatt aggódni vagy ez ilyen?
https://www.partzilla.com/prod...
Ugyan annyira siettel hogy meg egy evjaratot sem irtal..K3 nal nem egyezik.
(Néha szoktunk rá tenni egy csötoldást és úgy dugozzuk le, hogy szinkronizálásnál könnyen rá lehesen csatlakozni, mert elég szopatós az elrendezése.)
Suzuki gsx 750 f (2002) az alany,valaki megtudná mondani a képen jelölt csövek hova mennek? Köszönöm
Most takaritom a karbimat 1992es gsx750f es azt latom hogy a ket szelso karbiban a tuk eggyel feljebb allnak. Ergo kevesebb benzint kapnak. Ket kozepso eggyel lejjebb. Ez vmi tapasztalati beallitas leghuteses suzukinal vagy allitsam egybe oket?
Koszi
Első-hátsó féktárcsák érdekelnének. Helyileg merre?