Sziasztok,
ELADÓ egy SUZUKI GSX750F motorhoz való használt GIVI doboztartó konzol.
https://auto.jofogas.hu/pest/Gsx_750_F___Givi_doboztarto_konzol_72125588.htm
Üdvözletem a márkatársaknak.
Egészségügyi okok generálta stílusváltás okán bekapcsolódom a fórumra.
A motor: Suzki GSX 750F (2001)
Úgy tudom valamikor Kecskeméten (is) rótta sz utat.
A Hondát Győr mellett (Gyarmaton) és a Suzukival gurultam haza.
Szevasztok. Szóval 50500-nál szelephézagot akartam nézetni mert alacsony fordulaton terhelés nélkül hallottam halovány kalapálást, de mondta szerelő, hogy lánc is meg van nyúlva. Elment volna még vele, de most már félig szét volt kapva, kisebb munka most kicserélni, mint 2 év múlva újra bontani.... Elvileg 26000 körül lett lánc. Remélem nem a legolcsóbbat szerezte be!!
Üdv. Az én bocimban 39 ezer van. 2000 évjárat. Tavalyi szervizen a szelepeken sem kellet állítani. Csak a karbi gumijaival volt gond. A vez.lánc feszítőt kell lassan cserélni. MADE IN JAPAN felirat mindenhol
Heló! Nekem 47000-nél volt vezérműlánc cserém. Most 56000 km-nél tartok és a kuplungot kell cserélni. 0 km óta nálam van a gép,nem is hajtottam ész nélkül.
Három állású a benzincsap, PRI állásban szabadon átfolyik a benzin, ON és RES állásban csak járó motornál.
Ha valahol enged, akkor a benzincsap tömítése ment tönkre, ez nálam is elment egyszer, egy sima benzinálló gumitömítést kell cserélni.
Sziasztok. Nekem is van egy 2000-es kiadású GSX 750 F. Két éve vettem 45800 km-el. Első teleszkóp szimering, olaj és szűrők, és kormánycsapágycserével kezdtük. 50000 km-nél kapott új gumikat. Most 50500-nál szelephézag állítás és vezérműlánc csere, olaj és szűrők csere.
Nekem azt javasolta szerelő, hogy ne használjam a benzincsapot mert vákumos rendszerű és csak akkor kab benzint a szív a blokk. Egyszer elfordítottam és kint a burkolaton folyás látszott. Visszafordítottam azóta nincs baj.
Nyugodtan motorozós vagyok, szeretem ezt a műszert.
Köszönöm, megyek és először is kivett gyertyákkal megpróbálom megforgatni, mert a frász jött rám! Nagyon remélem hogy nem főtengely... Bár nem értem, hogy a benzincsap "ON"-állásban hogyan tudott túlfolyni?!
Típushiba. Elenged a karbi tűszelep, a benya lefolyik az olajteknőbe, néha a légszűrőházba. Semmiképp ne próbáld elindítani!
Karbi felújítás, olaj + olajszűrő csere. Alul van egy ledugózott gumicső, az a légszűrőházból jön. Ha kiveszed a dugót, és benzin folyik, akkor a légszűrőházat is ki kell takarítani. Nem biztos hogy beállt a főtengely, lehet hogy valamelyik henger van tele benzinnel és azért nem bír megmozdulni.
Nálam is volt ilyen hiba, meg itt a fórumon többeknek is, általában nem akkora a baj, mint ami elsőre látszik.
Egy hétig állt, benzinszag fogadott a garázsban, de alatta semmi tócsa. Szívatóval indítanám, csak köhög... Na biztos túlszívattam, szívató vissza, félgáz... beindul, de mintha nem menne minden henger. Várok kicsit, túráztatom, leáll... ezután még kettőt nyekken, de nem indul, sőt, mintha beállt volna a főtengely, meg sem mozdul! Tanácstalanul körbejárom, feltűnt, hogy az olajnívó "tele" van, az ablakot teljesen kitölti az olaj. Lehet, hogy telement a karter valahogy benzinnel? Hogy a fenébe?! Három perc (benzines-olaj) járatástól beállhat a főtengely?
Japánt vegyél, ne olcsó lengyelt. Én megszívtam, a tűszelepek állandóan beszorultak.
Bár ha a tűszelepekkel nincs baj, akkor maradhat a gyári. Gumitömítést azért 10 éven felül illik cserélni, de nem muszáj.
Ha magad csinálod, akkor a karburátor benzinszintjét előtte mérd le - például jelöld be kívül a karburátoron.
Mert a gyári leírás az úszó állását írja le, nem a beállítandó benzinszintet - ezt is megszívtam.
Úgy tudod lemérni, hogy a leeresztő csapra ráteszel egy átlátszó csövet, és kívülről látható válik a benzinszint (fizika óra - közlekedő edények) - a benzincsapot is nyisd meg.
ELADÓ egy SUZUKI GSX750F motorhoz való használt GIVI doboztartó konzol.
https://auto.jofogas.hu/pest/Gsx_750_F___Givi_doboztarto_konzol_72125588.htm
Tel.: 70-3343455
A