Ha korábban jól működött, akkor karburátor takarítás... Egyszerűbb szétszedni, mint bármilyen csodaszerrel kísérletezni. Ha a pilotcsavarokat is kiszeded, akkor jegyezd meg a fordulatok számát, és minden alkatrészt ugyanabba a karbiba szereld vissza... De valószínűleg az úszóházban lesz valami ragacs, esetleg az úszó és tűszelepet kell tisztítani, meg a fúvókákat kifújni levegővel.
Üdv! Ide írok mert nincs Gsx 750 Inazuma fórum ,hátha tudtok segíteni. A gond a következő : sokat állt a moci (kb. 8hó) , full szivatóval indul , hangján lehet hallani ,meg a kipufogón érezni ,két henger nem megy(1,3). Járatom ,melegítem ,a szivatót visszább tolom leáll. Az elején kevesebb benzin volt benne akkor is leállt , rátöltöttem akkor ment ,de akkor is csak két henger.Benzin csere volt ,gyertya csere volt ,mind a négy gyertyán van szikra ,karbinál lehet gond?Köszi
Igaz az utobbi pár évben szinte alig használtam, míg a kezdeti években viszonylag sokat. Addig nem is volt vele semmi. Miota ritkán veszem elő azota van ez a gond vele. Munkába egy 250 es yam ybr-rel járok, a bocit csak 1-2 motoros talira meg rövidebb túrára használjuk az asszonypajtással. Ez lehet a gond. Többet kell mennem vele.... azt hiszem ezzel nem lesz gond...
A megelözö karbantartásoknak sok elönye van egy motor életében. Akkor meg föleg ha viszonylag sokat áll. A porlasztóban a tömitések nem a megtett km -ekkel arányosan öregszenek, hanem eltelt idövel arányosan.
Javaslom neked, hogy használj a benzinben Spuri (rózsaszín) benzin adalékot. Sok problémát elözhetsz meg vele.
Köszönöm a válaszodat, 7 éve van nálam a moci most 39 ezer van benne és 28 ezerrel vettem. Ez az első "nagymotorom", eddig 7 évig semmit nem kellett csinálni vele csak indítani és menni. Ezért vagyok naiv ebben a témában. A honda cbr125 tel 6 év alatt nem volt ilyen gondom. Köszönök mindent. További szép napot. Széles utat.
Nézegesd a FB-on Tascher garage videoit, millioszor elmondta, hogy kell csinálni. vagy itt ebben a fórumban kb pont 4 éve (2013 aug) ki lett vesézve, hogyan kell a porlasztót beállítani.
Jobb fent a keresöbe beütsz pár kulcsszót, és hozza a posztokat.
A naív kérdéseid alapján javaslom elöbb alaposan tájákozódj a témában, és csak utána vágj bele a dologba. Youtube is telis tele van remek videokkal. Meg a neten találsz letölthetö szervizkönyvet ( banditos fórumba talán múlthéten linkeltem ).
A szervizbenröl meg annyit, hogy egy 17 éves talicskán, ha magas óradsért szétbontják motort, porlasztót, akkor nem egy porlasztónál cserélek tömítést, hanem mindegyiknél, söt kicserélem a tüszelept, és fészkét is...és ilyet józan paraszti logikával neked is számon kén tudni kérni.
A gond rádadásul az, hogy sok benzin lemossa a kenöfilmet a hengerfalról, és megkopik a henger...meg telefolyik a karter is benzinnel, ami keveredve az olajjal , már nem ugyan az a kenöanyag.
Ezeknél az öreg karburátoros szaroknál sajnos manapság teljenesen "normális "hibajelenség, föleg, hogy az üzemanyag minöség és összetétele is megváltozott, az etanol sokkal gyorsabban amortizálja az üzemanyagrendszeret.
Ezt a nyomáspróbát ha részletesebben leìrnád.. hogy ha valamelyik porlasztónál szivárog a benzin akkor mitévő legyek? Amúgy a yamahaszervizben csinálták tavaly nem kevés összegért / több mindent is csináltak/ . De inkább magamnak kell szervizelnem ha azt akarom hogy jo legyen. Elöre is köszi
A karbit szervizben tisztitották tavaj. Cseréltek egy gumigyűrűt az egyik henger karbijában mert a levegőszűrő telefolyt benzinnel. Akkor ugyanezt csinálta. Melegen csak gázadással indult úgy is nehezen. Akkor valoszínű a trafo az jo, a karbit kell megnézetnem. Vagy a benzincsapra is gondolok még. Köszi a válaszod
Ès melyik henger nem megy? Milyen volt abban a gyertya színe? Nem folyik túl?
Mivel egy trafó két hengernek ad szikrát, általában akkor 2 henger nem megy...amúgy a trafó a kábel másik végén van a kábelnek, aminek az egyik végén a gyertyapipa van...szerintem ez nem annyira bonyolult.
Mikor kitisztítottad a karbit, "lenyomáspróbáztad"? Vagyis a satupadon beszerelési pozicióba állítód, és feltöltöd egy ejtötartállyal a porlasztókat, és nézed, hogy tömör -e , nem folyik e túl valamelyik.
Üdv 750 es 2000 es évjáratú bocimmal mintha az egyik henger nem mindig menne. Nehezen indul melegen, lassabban húz. A gyertyát kicseréltem újra, a karbi kitisztitva. Gyújtótrafora gyanaxom. Hol keressem rajta a gyujtótrafot??? Ha valaki sagítene .... köszi
Szia! Kicseréltem, de a bubis plexivel nem volt az igazi :( Ezzel a plexivel már jobb egy fokkal, de soha nem lesz olyan mintha gyárilag túrakormányosra tervezték volna! Bandit kormány van rajta. Minden bowden maradt a gyári csak a fékcsövet kellet cserélni!
Sziasztok.
Egy 2000-es 750 f re keresekkarbisoron levo kupakokbol 2db ot ami membran folott van.
Sajnos a bontoban csak komplett karbisort adnak.
Udv Ervin
06 30 3097268
szia
a gyári csutkát cseréled túrára?
majd képeket légyszi + tapasztalatokat
most állok moci vásárlás előtt 1200s banditon gondolkodtam a kényelem miatt de amiért Banditot kapnék annyiból kijönne 1 750f/ fiatalabb és kevesebb km-el/+ túrakormány és zselés ülés és még kp is maradna
2005-ös motoromról maradt egy gáz és egy kuplung bowdenem, vadi újak, még ki sem volt bontva. Mivel kiütötték alólam a motort, és a sérülésem miatt más típusra álltam rá nekem már nem kell. Van még fékbetétem is, első és hátsó. Ha valakit érdekel: 06 30 5351577 számon elér.
Tegnap tettem egy Custom plexit az ( idomtalan motoromra ) bevált, a fejemet nem rángatja a szél mint előtte .
Ha van plexid lehet ez neked nem megfelelő ,de úgy tudom vannak jó plexi toldók amik használhatók és könnyen felszerelhetők .
Innen le tudod tölteni a doksit amiben benne szokott lenni a fittingek szöge (is).
De ahol motorhoz gyártanak fémhálós fékcsövet, ott meg van nekik helyes paraméterekkel az adat. Ott meg lehet mondani, hogy pl. legyen 50 mm-rel hosszabb a felső szakasz.
Èn csináltattam így, mert lecseréltem az egyik motoromon a kormánycsövet szélesebbre, meg a B-king föfékhengere lett felszerelve, annak meg máshogy van a csatlakozása. Bemondtam, hogy gsx 1400-hez kell a föfékhenger és az elosztó közötti rész, 50 mm hosszabb legyen és a teteje a B-kinghez passzoljon. Fent van már vagy 10 éve...
Arra gondoltam, hogy műszakira visszacserélem. Egyébként egy sima, enyhén emelkedő kornányt szeretnék elvágni a ricnik mellett és úgy betenni a gyári egyenes cső helyére, nem tudom, hogy működni fog-e a dolog, de érdemes egyszer valakinek kipróbálni, mert az átalakító szett ára horror, így meg nem olyan kényelmes...
Azzal tisztában vagy, hogy mostanság egyre kevésbé elnézöbbek a müszakin a gyáritól eltérö módosításokkal?
Amúgy meg le kell gyártatni megfelelő fittingekkel, és hosszúsággal egy fémhálós fékcsövet. Ebben az esetben sem baj, ha fémhálós fékcső rendelkezik típusbizonyítvánnyal.
Javaslom neked, hogy használj a benzinben Spuri (rózsaszín) benzin adalékot. Sok problémát elözhetsz meg vele.
Jobb fent a keresöbe beütsz pár kulcsszót, és hozza a posztokat.
A naív kérdéseid alapján javaslom elöbb alaposan tájákozódj a témában, és csak utána vágj bele a dologba. Youtube is telis tele van remek videokkal. Meg a neten találsz letölthetö szervizkönyvet ( banditos fórumba talán múlthéten linkeltem ).
A szervizbenröl meg annyit, hogy egy 17 éves talicskán, ha magas óradsért szétbontják motort, porlasztót, akkor nem egy porlasztónál cserélek tömítést, hanem mindegyiknél, söt kicserélem a tüszelept, és fészkét is...és ilyet józan paraszti logikával neked is számon kén tudni kérni.
A gond rádadásul az, hogy sok benzin lemossa a kenöfilmet a hengerfalról, és megkopik a henger...meg telefolyik a karter is benzinnel, ami keveredve az olajjal , már nem ugyan az a kenöanyag.
Ezeknél az öreg karburátoros szaroknál sajnos manapság teljenesen "normális "hibajelenség, föleg, hogy az üzemanyag minöség és összetétele is megváltozott, az etanol sokkal gyorsabban amortizálja az üzemanyagrendszeret.
Mivel egy trafó két hengernek ad szikrát, általában akkor 2 henger nem megy...amúgy a trafó a kábel másik végén van a kábelnek, aminek az egyik végén a gyertyapipa van...szerintem ez nem annyira bonyolult.
Mikor kitisztítottad a karbit, "lenyomáspróbáztad"? Vagyis a satupadon beszerelési pozicióba állítód, és feltöltöd egy ejtötartállyal a porlasztókat, és nézed, hogy tömör -e , nem folyik e túl valamelyik.
Egy 2000-es 750 f re keresekkarbisoron levo kupakokbol 2db ot ami membran folott van.
Sajnos a bontoban csak komplett karbisort adnak.
Udv Ervin
06 30 3097268
Ez az a képen: https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_600_f-11733638
ÁR: 30e ft, csak egyben, tartókarral, platnival, bilinccsel, dobozzal, kulccsal.
30 3242727
köszi
Érdeklődnék, hogy gyáriak a bowdenek? Ha igen érdekelne. A csomagoláson egyértelműen látszik,utángyártottat nem igazán szeretnék.
a gyári csutkát cseréled túrára?
majd képeket légyszi + tapasztalatokat
most állok moci vásárlás előtt 1200s banditon gondolkodtam a kényelem miatt de amiért Banditot kapnék annyiból kijönne 1 750f/ fiatalabb és kevesebb km-el/+ túrakormány és zselés ülés és még kp is maradna
https://www.kepesmotor.hu/onro...
Ha van plexid lehet ez neked nem megfelelő ,de úgy tudom vannak jó plexi toldók amik használhatók és könnyen felszerelhetők .
Már lassan egy éve használom hatalmas megelégedettséggel:
https://www.aliexpress.com/ite...
178 cm magas vagyok, zömök testalkatú, és 170-él még nem érzek késztetést, hogy előre dőljek.
Innen le tudod tölteni a doksit amiben benne szokott lenni a fittingek szöge (is).
De ahol motorhoz gyártanak fémhálós fékcsövet, ott meg van nekik helyes paraméterekkel az adat. Ott meg lehet mondani, hogy pl. legyen 50 mm-rel hosszabb a felső szakasz.
Èn csináltattam így, mert lecseréltem az egyik motoromon a kormánycsövet szélesebbre, meg a B-king föfékhengere lett felszerelve, annak meg máshogy van a csatlakozása. Bemondtam, hogy gsx 1400-hez kell a föfékhenger és az elosztó közötti rész, 50 mm hosszabb legyen és a teteje a B-kinghez passzoljon. Fent van már vagy 10 éve...
Amúgy meg le kell gyártatni megfelelő fittingekkel, és hosszúsággal egy fémhálós fékcsövet. Ebben az esetben sem baj, ha fémhálós fékcső rendelkezik típusbizonyítvánnyal.