Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha korábban jól működött, akkor karburátor takarítás... Egyszerűbb szétszedni, mint bármilyen csodaszerrel kísérletezni. Ha a pilotcsavarokat is kiszeded, akkor jegyezd meg a fordulatok számát, és minden alkatrészt ugyanabba a karbiba szereld vissza... De valószínűleg az úszóházban lesz valami ragacs, esetleg az úszó és tűszelepet kell tisztítani, meg a fúvókákat kifújni levegővel.
Szevasz én naiv bocitulaj voltomnál fogva egyértelmű karbi szétszedés restaurálás... de a szakik biztos leírják szaxavakkal..
Üdv! Ide írok mert nincs Gsx 750 Inazuma fórum ,hátha tudtok segíteni. A gond a következő : sokat állt a moci (kb. 8hó) , full szivatóval indul , hangján lehet hallani ,meg a kipufogón érezni ,két henger nem megy(1,3). Járatom ,melegítem ,a szivatót visszább tolom leáll. Az elején kevesebb benzin volt benne akkor is leállt , rátöltöttem akkor ment ,de akkor is csak két henger.Benzin csere volt ,gyertya csere volt ,mind a négy gyertyán van szikra ,karbinál lehet gond?Köszi
Igaz az utobbi pár évben szinte alig használtam, míg a kezdeti években viszonylag sokat. Addig nem is volt vele semmi. Miota ritkán veszem elő azota van ez a gond vele. Munkába egy 250 es yam ybr-rel járok, a bocit csak 1-2 motoros talira meg rövidebb túrára használjuk az asszonypajtással. Ez lehet a gond. Többet kell mennem vele.... azt hiszem ezzel nem lesz gond...
A megelözö karbantartásoknak sok elönye van egy motor életében. Akkor meg föleg ha viszonylag sokat áll. A porlasztóban a tömitések nem a megtett km -ekkel arányosan öregszenek, hanem eltelt idövel arányosan.

Javaslom neked, hogy használj a benzinben Spuri (rózsaszín) benzin adalékot. Sok problémát elözhetsz meg vele.
Köszönöm a válaszodat, 7 éve van nálam a moci most 39 ezer van benne és 28 ezerrel vettem. Ez az első "nagymotorom", eddig 7 évig semmit nem kellett csinálni vele csak indítani és menni. Ezért vagyok naiv ebben a témában. A honda cbr125 tel 6 év alatt nem volt ilyen gondom. Köszönök mindent. További szép napot. Széles utat.
Nézegesd a FB-on Tascher garage videoit, millioszor elmondta, hogy kell csinálni. vagy itt ebben a fórumban kb pont 4 éve (2013 aug) ki lett vesézve, hogyan kell a porlasztót beállítani.
Jobb fent a keresöbe beütsz pár kulcsszót, és hozza a posztokat.

A naív kérdéseid alapján javaslom elöbb alaposan tájákozódj a témában, és csak utána vágj bele a dologba. Youtube is telis tele van remek videokkal. Meg a neten találsz letölthetö szervizkönyvet ( banditos fórumba talán múlthéten linkeltem ).

A szervizbenröl meg annyit, hogy egy 17 éves talicskán, ha magas óradsért szétbontják motort, porlasztót, akkor nem egy porlasztónál cserélek tömítést, hanem mindegyiknél, söt kicserélem a tüszelept, és fészkét is...és ilyet józan paraszti logikával neked is számon kén tudni kérni.

A gond rádadásul az, hogy sok benzin lemossa a kenöfilmet a hengerfalról, és megkopik a henger...meg telefolyik a karter is benzinnel, ami keveredve az olajjal , már nem ugyan az a kenöanyag.

Ezeknél az öreg karburátoros szaroknál sajnos manapság teljenesen "normális "hibajelenség, föleg, hogy az üzemanyag minöség és összetétele is megváltozott, az etanol sokkal gyorsabban amortizálja az üzemanyagrendszeret.
Ezt a nyomáspróbát ha részletesebben leìrnád.. hogy ha valamelyik porlasztónál szivárog a benzin akkor mitévő legyek? Amúgy a yamahaszervizben csinálták tavaly nem kevés összegért / több mindent is csináltak/ . De inkább magamnak kell szervizelnem ha azt akarom hogy jo legyen. Elöre is köszi
A karbit szervizben tisztitották tavaj. Cseréltek egy gumigyűrűt az egyik henger karbijában mert a levegőszűrő telefolyt benzinnel. Akkor ugyanezt csinálta. Melegen csak gázadással indult úgy is nehezen. Akkor valoszínű a trafo az jo, a karbit kell megnézetnem. Vagy a benzincsapra is gondolok még. Köszi a válaszod
Ès melyik henger nem megy? Milyen volt abban a gyertya színe? Nem folyik túl?

Mivel egy trafó két hengernek ad szikrát, általában akkor 2 henger nem megy...amúgy a trafó a kábel másik végén van a kábelnek, aminek az egyik végén a gyertyapipa van...szerintem ez nem annyira bonyolult.

Mikor kitisztítottad a karbit, "lenyomáspróbáztad"? Vagyis a satupadon beszerelési pozicióba állítód, és feltöltöd egy ejtötartállyal a porlasztókat, és nézed, hogy tömör -e , nem folyik e túl valamelyik.
Üdv 750 es 2000 es évjáratú bocimmal mintha az egyik henger nem mindig menne. Nehezen indul melegen, lassabban húz. A gyertyát kicseréltem újra, a karbi kitisztitva. Gyújtótrafora gyanaxom. Hol keressem rajta a gyujtótrafot??? Ha valaki sagítene .... köszi
Szia! Kicseréltem, de a bubis plexivel nem volt az igazi :( Ezzel a plexivel már jobb egy fokkal, de soha nem lesz olyan mintha gyárilag túrakormányosra tervezték volna! Bandit kormány van rajta. Minden bowden maradt a gyári csak a fékcsövet kellet cserélni!
Sziasztok.
Egy 2000-es 750 f re keresekkarbisoron levo kupakokbol 2db ot ami membran folott van.
Sajnos a bontoban csak komplett karbisort adnak.
Udv Ervin
06 30 3097268
Sziasztok! Eladó egy Givi csomagtartó 600/750F-re, kompletten, Givi Simply E450 dobozzzal.
Ez az a képen: https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_600_f-11733638
ÁR: 30e ft, csak egyben, tartókarral, platnival, bilinccsel, dobozzal, kulccsal.
30 3242727
köszi
Heló!
Érdeklődnék, hogy gyáriak a bowdenek? Ha igen érdekelne. A csomagoláson egyértelműen látszik,utángyártottat nem igazán szeretnék.
szia
a gyári csutkát cseréled túrára?
majd képeket légyszi + tapasztalatokat
most állok moci vásárlás előtt 1200s banditon gondolkodtam a kényelem miatt de amiért Banditot kapnék annyiból kijönne 1 750f/ fiatalabb és kevesebb km-el/+ túrakormány és zselés ülés és még kp is maradna
2005-ös motoromról maradt egy gáz és egy kuplung bowdenem, vadi újak, még ki sem volt bontva. Mivel kiütötték alólam a motort, és a sérülésem miatt más típusra álltam rá nekem már nem kell. Van még fékbetétem is, első és hátsó. Ha valakit érdekel: 06 30 5351577 számon elér.
Sziasztok. Sportdobom eladó, 750-esen volt, gyönyörű hanggal.

https://www.kepesmotor.hu/onro...
Tegnap tettem egy Custom plexit az ( idomtalan motoromra ) bevált, a fejemet nem rángatja a szél mint előtte .
Ha van plexid lehet ez neked nem megfelelő ,de úgy tudom vannak jó plexi toldók amik használhatók és könnyen felszerelhetők .
Szia!

Már lassan egy éve használom hatalmas megelégedettséggel:

https://www.aliexpress.com/ite...

178 cm magas vagyok, zömök testalkatú, és 170-él még nem érzek késztetést, hogy előre dőljek.
Sziasztok!Keresek plexit,kinek milyen van?
http://www.manualedereparatie....

Innen le tudod tölteni a doksit amiben benne szokott lenni a fittingek szöge (is).
De ahol motorhoz gyártanak fémhálós fékcsövet, ott meg van nekik helyes paraméterekkel az adat. Ott meg lehet mondani, hogy pl. legyen 50 mm-rel hosszabb a felső szakasz.
Èn csináltattam így, mert lecseréltem az egyik motoromon a kormánycsövet szélesebbre, meg a B-king föfékhengere lett felszerelve, annak meg máshogy van a csatlakozása. Bemondtam, hogy gsx 1400-hez kell a föfékhenger és az elosztó közötti rész, 50 mm hosszabb legyen és a teteje a B-kinghez passzoljon. Fent van már vagy 10 éve...
..egyébként épp az lett volna a kérdés, hogy milyen dőlésszögű és méretű "fittinget" keressek....
Arra gondoltam, hogy műszakira visszacserélem. Egyébként egy sima, enyhén emelkedő kornányt szeretnék elvágni a ricnik mellett és úgy betenni a gyári egyenes cső helyére, nem tudom, hogy működni fog-e a dolog, de érdemes egyszer valakinek kipróbálni, mert az átalakító szett ára horror, így meg nem olyan kényelmes...
Azzal tisztában vagy, hogy mostanság egyre kevésbé elnézöbbek a müszakin a gyáritól eltérö módosításokkal?

Amúgy meg le kell gyártatni megfelelő fittingekkel, és hosszúsággal egy fémhálós fékcsövet. Ebben az esetben sem baj, ha fémhálós fékcső rendelkezik típusbizonyítvánnyal.