A motort 2004-ben én toltam ki a szalonból. Azóta a gyári akkumulátor van benne. Egy éve kezdett el rosszalkodni,de ezt a szezont kihúzta. Tavasszal rakom be az újat, és akkor 14 évet kibírta!
Heló!
Nekem ilyen jelenség mostanában volt. 2004-es a gépem és a mai napig a gyári akkumulátor van benne. Most fogom cserélni. Az önindító dolgozik,de a gyújtáshoz már kevés a teljesítmény. Amint beleraktunk egy másik akksit azonnal indult. Lehet körül kellene nézni ott is.
Ha másfél hónap alatt szétesett az üzemanyag akkor ott gáz van.
Lehet csak "megszívatta" a motort. Ha kiveszi a gyertyát és lucskos, akkor az összeset ki kell venni és kiszárítani (gáz, hajszárító, stb) Gyertya nélkül átforgatni a motort (vagy éjszaka szellőzik) és másnap próbálni.
A liquy moly-nak is van ilyen stabilizáló adaléka.
Àltalában a gyenge minöségü üzemanyag kicsapódik a fúvókákban, úszóházban, részleges vagy teljes dugulást okozva.
-Ha hosszabb idöre elteszed a motort, vagy engedd le a porlasztókból az üzemanyagot, vagy tegyél bele prémium üzemanyagok, vagy spuri adalékot.
-Mikor elöveszed, tedd a benzincsapot PRI állásba, hogy feltöltödjenek az úszóházak indítás elött.
-Ha nem indul, ki kell tekeni egy elérhetö gyertyát, visszanyomva a kitekert gyertyát a pipába, azt testelve indítozól, ha ad szikrát és kitekeréskor száraz volt , akkor dugulás van.
Ilyen esetben le kell venni a porlasztósort, és alaposan eltakarítani, de egy olyan jártas személynek, aki tudja, hogy mi merre van rajta, és ismer rajta minden járatot, és csavart.
Sziasztok!
Van egy GSX 600f- em. Egész nyáron használtam hiba nélkül. Tökéletes működés, megy , indul.. Szóval tuti kis gép. Szerviz olajcsere minden ok.
De sajnos másfél hónapja leraktam. Nem tudom életre kelteni. Csak indít és nem indul. Gondoltam járatom kicsit, de nem tudom beindítani.
VALAKINEK VALAMI ÖTLETE?
Nem jártam még így mert ha valamit meghúzol azt 20-50 km után ellenőrizni kell , és ha utána lehet húzni meg kell tenni .
Valamit megbontunk abban az esetben az összerakásnál lehetnek eltérések nem az előző helyre igazodik vissza stb ...
ezért ajánlott a fenti utánhúzás (gumicsere számlán is rajta van a kerékcsavarokat 50 km után le kell ellenőrizni )
Sziasztok! A téli karbantartást,nagyjavítást végzem a bocin. 20.000 km.-rel ezelőtt cseréltem láncszettet. Az első lánckereket menetrögzítő ragasztóval szereltem fel miután alaposan megtisztítottam. Az előírt 115 Nm. nyomatékkal meghúztam. A mostani ellenőrzés során észrevettem, hogy meg van lazulva. Ötlet? Valaki járt már így?
Ha márciusig nem viszik el a mocit, akkor beszámmíttatom a motorradban. Ők viszont abban az állapotban veszik át, ahogy a hirdetésben látszik. Szóval nem tudom megbontani sajnos
Üdv Mindenki!
Váltani készülök az új DL650-re. Így eladósorba került szeretett tehenem:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_750_f-12204497
Viszonylag egyszerű szétszedni. Tankot leszedve a bowdent karburátor oldali vége kiszedhető. Markolatnál talán két csavar fogja össze a műanyag egységet, amiben a bowden vége és kar van. Kitiszítve, zsírozva, olajozva menni fog... Esetleg kezd el a markolatnál nagyobb valószínűséggel ott szorul és nem a bowden.
Sziasztok, van egy 600 as Bocim 99-es évjárat! Be akartam indítani de a szívató kar nem ment, kicsit nagyobb erőre megmozdult de most nem bírom állítani a szívatót folyamatosan rajta van! Volt már valakinek ilyen problémája? Bovden lehet, nehéz szervizelni? Előre is köszönöm a válaszokat ha valaki tud segíteni!
Konkrét tapasztalat nincs, de úgy tudom, hogy mindegyiknek van oldási hőmérséklete.
A típusa alapján interneten (pl a gyártó honlapján) meg kell keresni az ismertetőjét és abból feltehetően kiderül. Előfordulhat hogy pl. hogy az oldáshoz fel kell melegíteni 300 celsius fokra. Hidegen feltehetően csak a menettel együtt jön ki.
A menetrögzítőt célszerű nem a mentre kenni, mert így használva az acél csavar az alumíniumból előbb-utóbb kiszedi a menetet. Javaslom inkább a csavarfej tövéhez pöttyinteni egy kicsit. Ugyanaz a hatás és a menet ép marad.
Sziasztok!
Menetrögzítő ragasztóról érdeklődnék. A hátsó féktárcsa csere közben használtam a csavarokhoz. Később néztem, hogy az egyik legerősebb anyaggal dolgoztam! Mennyire nehezíti meg a használata a következő szétszerelést? Kérem akinek van tapasztalata ezekkel az anyagokkal ossza meg itt a fórumon! Köszönöm szépen!
info@sportmotor.hu
és nem válaszolnak és nem lesz új topik (eddigi beírások alapján ez jött le...)
Nekem ilyen jelenség mostanában volt. 2004-es a gépem és a mai napig a gyári akkumulátor van benne. Most fogom cserélni. Az önindító dolgozik,de a gyújtáshoz már kevés a teljesítmény. Amint beleraktunk egy másik akksit azonnal indult. Lehet körül kellene nézni ott is.
Lehet csak "megszívatta" a motort. Ha kiveszi a gyertyát és lucskos, akkor az összeset ki kell venni és kiszárítani (gáz, hajszárító, stb) Gyertya nélkül átforgatni a motort (vagy éjszaka szellőzik) és másnap próbálni.
A liquy moly-nak is van ilyen stabilizáló adaléka.
A többivel egyetértek...
-Ha hosszabb idöre elteszed a motort, vagy engedd le a porlasztókból az üzemanyagot, vagy tegyél bele prémium üzemanyagok, vagy spuri adalékot.
-Mikor elöveszed, tedd a benzincsapot PRI állásba, hogy feltöltödjenek az úszóházak indítás elött.
-Ha nem indul, ki kell tekeni egy elérhetö gyertyát, visszanyomva a kitekert gyertyát a pipába, azt testelve indítozól, ha ad szikrát és kitekeréskor száraz volt , akkor dugulás van.
Ilyen esetben le kell venni a porlasztósort, és alaposan eltakarítani, de egy olyan jártas személynek, aki tudja, hogy mi merre van rajta, és ismer rajta minden járatot, és csavart.
Van egy GSX 600f- em. Egész nyáron használtam hiba nélkül. Tökéletes működés, megy , indul.. Szóval tuti kis gép. Szerviz olajcsere minden ok.
De sajnos másfél hónapja leraktam. Nem tudom életre kelteni. Csak indít és nem indul. Gondoltam járatom kicsit, de nem tudom beindítani.
VALAKINEK VALAMI ÖTLETE?
Valamit megbontunk abban az esetben az összerakásnál lehetnek eltérések nem az előző helyre igazodik vissza stb ...
ezért ajánlott a fenti utánhúzás (gumicsere számlán is rajta van a kerékcsavarokat 50 km után le kell ellenőrizni )
Ha márciusig nem viszik el a mocit, akkor beszámmíttatom a motorradban. Ők viszont abban az állapotban veszik át, ahogy a hirdetésben látszik. Szóval nem tudom megbontani sajnos
Váltani készülök az új DL650-re. Így eladósorba került szeretett tehenem:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_750_f-12204497
Egy csavart kivettem. Nehezen de kijött. Szerencse,hogy kis mennyiséget használtam. Vissza már úgy raktam ahogy írtad: keveset a csavar fej alá.
A típusa alapján interneten (pl a gyártó honlapján) meg kell keresni az ismertetőjét és abból feltehetően kiderül. Előfordulhat hogy pl. hogy az oldáshoz fel kell melegíteni 300 celsius fokra. Hidegen feltehetően csak a menettel együtt jön ki.
A menetrögzítőt célszerű nem a mentre kenni, mert így használva az acél csavar az alumíniumból előbb-utóbb kiszedi a menetet. Javaslom inkább a csavarfej tövéhez pöttyinteni egy kicsit. Ugyanaz a hatás és a menet ép marad.
Menetrögzítő ragasztóról érdeklődnék. A hátsó féktárcsa csere közben használtam a csavarokhoz. Később néztem, hogy az egyik legerősebb anyaggal dolgoztam! Mennyire nehezíti meg a használata a következő szétszerelést? Kérem akinek van tapasztalata ezekkel az anyagokkal ossza meg itt a fórumon! Köszönöm szépen!