Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aki elütött az egy rendőr felesége volt ráadásul.
Ezt most nem értem Maci?
Én a Suzuki Hollóst bíztam meg a kárügyintézéssel.
Náluk minden említett igazolványt le kellett fénymásolni és csatolni a kárbejelentőhöz, meg a baleseti adatközlőhöz.

Kívánom, hogy nálad ne így legyen!
rendőr felesége, sose ment volna bele.......
Szerintem meg ott szúrtátok el, hogy pénzt akartatok a biztosítótól és leírtátok az igazat, hogy történt a dolog.
Így nem megy a dolog!
Kellett volna keresi ott a környéken (vagy bárhol máshol) egy jó kis kereszteződést utcanevekkel, házszámmal stb. Aztán leírni a kárbejelentőre, hogy pl. túl gyorsan érkeztem a kereszteződésbe és az előttem a kereszteződésben álló motornak ütköztem, ami felborult. Tanúk aláírják, a felelős elismeri a felelősségét és kész.
Közlekedési baleset és fizet a biztosító.
Máshogy meg nem fog fizetni!
Pedig ugye kár keletkezett és nincs szó semmilyen biztosítási csalásról!
Biztosító ott rúg beléd ahol tud, tedd ezt te is!
ez igaz, ha te intézed. De ha meghatalmazod a szervízt, akkor elméletileg nem kell, csak a forgalmi, törzskönyv. Anno nekem kocsinál ez elég volt. A remény hal meg utoljára....
+3620-585-41-61 ha gurulsz,akkor csörömpölj meg!
Most megyek Veszprémbe!Gyere a hotel parkolóba 10:15re!
Jó napot,jó húzkodást all!
Laca!
Igen tudok az eseményekről,és mivel mind a kettőtökkel jóban vagyok eért nem szeretnék ebbe beleszólni,hogy ne hogy én legyek valamelyikőtöknek a mumusa!
De ha van egy véleményi időm amit elolvasol azt megköszönném!
Ha ez velem fordul elő és nem fizet a biztosító,akkor kénytelen lennék nekem kifizetni a másik felé a kárt,mert logikusan hangzik,hogy ha nem vagyok ott akkor ez nem fordul elő!Gondolj csak bele ha ez veled történik meg hogy az Ő motorja dől rá a tiedre és nem fizet a biztosító akkor Te hogy reagálnál?Te is szeretnéd a lehető legkorrektebben visszaállitani a motorod eredeti állaptotát!vagy nem jól gondolom?
Ez az én véleményem és nincs semmi elfogultságom egyikőtök felé sem!
Álitólag ma + holnap eléggé oda kell figyelni,mert nagy razzia van megint,álitólag kirakják az összes trafipaxot ami csak van ebbe a két napba! Jó lesz nagyon vigyázni,vadulás marad a hétvégére maximum!
Ja észre vettem néha néha hogy kicsit csuszik a hátulja ha kanyarba pakolom vissza,vagy gyorsitok és pakolom felfele. Amugy általába kanyar előtt szoktam beváltani,abba a fokozatba amilyen erősségűnek érzem a kanyart. Veszprém fele nem jöttök túrázgatni? Jó lenne,szívesen csatlakoznék hozzátok! Ugyis most itt a hosszú hétvége.
Kanyarban TILOS! sebességet váltani, max kanyar előtt!
Velem is előfordult má egy párszor hogy lefulladt csakugy. Általába ha kanyarba visza váltok akkor szokott előfordulni. Engem is zavar a dolog eléggé,de mit lehet csinálni!? Azér egy ilyen motornak mégse kéne csakugy megfulladnia menetközben,szerintem.
Hát én is attól félek hogy a szervíz nem tud vele mit kezdeni.
Csak gondolod hogy a frász jött rám amikor a 2 hetes motor 1 nap négyszer állt le alattam
Az alapjáratot feljebbvettem, azóta csak 1x állt le. De nem tetszik a dolog, csak azt akartam kideríteni hogy ez nagy baj-e, de ha azt mondjátok hogy ez előfordul akkor nem aggódok annyira.
Üdv Tutis!
Ez nem csak GSR-es jelenség.
Már több más injektoros típusról hallottam ilyen magától leállós dolgot.
Momentán az én GSR-em soha egyszer sem állt le magától!
Viszont a GSX-nél már előfordult. Erős motorfékkel érkezek egy kereszteződésbe, behúzom a kuplungot, hogy üresbe kapcsoljak és leáll a motor. Ez persze nagyon ritkán fordul elő.
Nem hiszem, hogy a szervíz bármit is tudna kezdeni vele.
Hali Gino!

Hát a nagy gáz nagy fék csak akkor szokott előfordulni, ha valamelyik barom autós kivág elém. Úgyhogy vészhelyzetből fékezek. Ilyenkor pár méteren belül meg kell állni, nincs idő arra hogy csak a végén húzzam be a kuplungot, mivel mindez 2 másodperc alatt történik, ilyenkor a féktávra figyel az ember. Nem így közlekedek, csak párszor azért előfordul hogy azt hiszi az ember hogy van hely és mégis fékeznie kell külső tényezők miatt. Hát a motorfék mint tudjuk ennél a motornál igen karcsú, ha 6-ikban vagyok és fékezek, semmit nem érzek a motorfékből, hiába csapom vissza a gázt. Ha ilyenkor nem húzod be a kuplungot, a fékezésnél iszonyú hangok tudnak kijönni a váltótól, mivel a féktáv rövid.
Próbáld ki egyszer hogy kigyorítasz, felváltasz 5. vagy 6.ig is, aztán hírtelen fékezel erőteljesen. Ha csak egy pillanatot és késlekedsz a kuplung behuzásával (és ez erős fékezésnél előfordul) nem fog tetszi a váltótól kijövő zaj..
Az éppen aktuális létszám:

1. Steve
2. ivecoslaca + 2 motor
3. ricardo + 1
4. Tybee, Ádám
5. kykee
6. P.P.
JÓreggelt!

Még egy-két rossz hír a héten, azt dehogynem...
Az elmúlt napok, hetek történései miatt átkereszteltem a szombati túrát.

Debreceni GSR Klán Túlélő és Harci Túra

Debrecentől Budapestig visszafelé a 4-esen az már önmagában kimeríti a Túlélő túra minősítést!

Na de mint tudjuk, KLÁN tagokat nem lehet elrettenteni némi motorozástól!
A kiszemelt éttermet nem tudom felhívni a megadott számokon.
Így most bejelentés nélkül fogunk betoppanni.
Szerintem nem leszünk annyian, hogy ez probléma lenne.
Remélem legalábbis...
Szevasz P.P!
Várunk a szombati túrára természetesen!
Az 5 órai kelés nem nagy ügy.
Mobil telefon + vekker beállítása épresztésre és kész!
Szóval nem elaludni!
Jóóóóóóóó reggelt Motorosok!
Szia tutis!

#20295 lesz az....
Fékezéskor miért húzod be a kuplungot? Hagyd, had" segítsen a motorfék is és csak mielőtt elkezdene rángatni ill. alapjárathoz közeli fordulatszámon vagy akkor húzd be a kuplungot.
Egyetértek ivecoslaca-val, én is erős gyorsítás után nem szoktak hirterlen és nagyot fékezni!
Ha nincs hely, akkor nem is húzom oda neki!
A "nagy gáz-nagy fék" nem a legjobb üzemeltetési forma. Ilyenkor gyorsításkor "mindent belead a motor elektronika" majd hirtelen mindent elvesz (gáz vissza) és a két állapot között valószínű kialakul egy "lyuk" amikor a motor leáll. Elméletileg persze nem kéne megállnia, de amint látjuk előfordulhat.
Ez valóban zavaró lehet, de ilyen esetben az ECU nem tárol el hibakódot.
......
Szerintem
SZia Gino!

Elolvasod a 20294 számú kérdésemet? Azt mondják Te értesz hozzá!
Szia Gino!

Gyakran nem tudom felvenni a telefont. Ha hagysz üzenetet akkor biztos visszahívtalak volna. Sajnálom, hogy nem tudtuk összehozni, nagy kedvem lett volna gurulni!